پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

باتری موبایل

باتری های باد کرده موبایل را چه کنیم؟

باتری های موبایل بسیار حساس هستند، آن ها طوری طراحی شده اند که عمر خاصی دارند و در این بازه زمانی عمری که برایشان تعیین شده ممکن است مشکلات خیلی زیادی برایشان بوجود بیاید که همه از آن خبر دار نیستند؛ در این مقاله کمی درباره باتری های موبایل، انواع آن ها و اینکه چگونه از آن ها مراقبت کنیم که خرابی های که ممکن است برای هر کدام از آن ها پیش بیاید، کاهش یابد.

باتری های موبایل زمانی که شروع به باد کردن میکنند به صاحب موبایل اعلان میدهند که باتری دچار مشکل شده است و بهتراست هر چه سریعتر باتری خود را تعمیر یا تویض کنید، در غیر این صورت مشکل جدی تر شده و نه تنها باتری شما خراب تر خواهد شد بلکه به موبایل هم آسیب جدی وارد میکند و این مسئله بسیار مهمی هست؛ ما در شرایطی هستیم که باتری ها و موبایل ها قیمت های سرسام آور و عجیبی دارند و خب چه بهتر که سعی کنیم با نگهداری درست از باتری و موبایل خودمان محتمل هزینه های اضافی نشویم.

باتری های لیتیوم یونی بهترین نوع باتری در حال حاضر برای موبایل های هوشمند امروزی هستند؛ چرا که تکنولوژی بکار رفته در اون بسیار خوب است اما مشکلاتی نیز دارد که موجب خرابی هایی میشود؛ شرکت های سامسونگ و شیائومی و اکثر شرکت های تولید کننده موبایل های هوشمند اکثرا از همین نوع باتری استفاده میکنند، در مقاله ای دیگر ما به بررسی تفاوت های این نوع باتری ها با باتری های دیگر میپردازیم.

باتری های لیتیوم یونی چگالی بالایی دارند؛ در صورت استفاده درست و استاندارد از باتری های این مدلی میتوان عمر بالایی نیز برای این باتری ها در نظر گرفت؛ این نوع باتری ها به این علت که الکترود منفی و مثبت دارند و همیشه در حال تخلیه و پر شدن انرژی هستند، دچار حساسیت های زیادی هستند که باید بسیار خوب از آن ها مراقبت کنیم.

باتری موبایل

عوامل تخریب کننده باتری

باتری های موبایل همیشه سالم نمی مانند و عمری دارند اما برخی از رفتارهای ما باعث میشود که عمر باتری کوتاه تر شود و این مسئله خیلی مهمی هست، ما در ادامه به بررسی همین رفتارها میپردازیم که شاید شما حتی فکرش را هم نمیکردید که این رفتارها موجب خرابی زود هنگام باتری میشود.

۱ . باتری خود را همیشه در حال شارژ نگذارید

باتری های موبایل بخاطر حساسیت بالایی که دارند نباید همیشه در حال شارژ باشند، زیرا باتری دارای حجم مشخصی است و وقتی شارژ موبایل پر میشود وموبایل همچنان در شارژ میماند، باعث میشود متالیک لیتیوم بوجود آید، متالیک لیتیوم باعث میشود باتری شما باد کرده و این اخطار را به شما میدهد که شما متوجه شوید که باتری شما دچار مشکل است و علت باد کردن باتری هم شارژ کردن بیش از حد باتری موبایل شما است.

اگر باتری ما باد کرد چه باید بکنیم؟

نکات ایمنی درباره باتری های موبایل را بسیار جدی بگیرید و حتی یک بار هم سعی کنید که از باتری بد استفاده نکنید، باتری را در جاهای خیلی گرم نگه ندارید؛ هر چند مدت یکبار موبایل خود را پیش تعمیر کاری ببرید تا سلامت باتری شما را تست کند.

ممکن است باتری شما دچار مشکل شده باشد و ماه ها باد نکرده باشد اما دچار مشکل باشد و این به مرور زمان دچار مشکل جدی می شود، اگر دیدید باتری شما زود شارژ خالی میکند فورا موبایل خود را به یک متخصص نشان دهید، موبایل را به شخصی بدهید که مطمئن هستید در کار خود تبحر دارد و قابل اعتماد هست؛ ممکن است تعمیرکاری باتری موبایل شما را چک کند و مشکل خاصی نداشته باشد و یا حتی مشکلش قابل حل باشد و باتری قابل تعمیر باشد اما به شما بگوید که باتری شما خراب است و باید تعویض شود و خرج اضافی روی دست شما بگذارد.

۲ . از شارژر اصل استفاده کنید

این امر بسیار مهم هست؛ سعی کنید باتری اصل تهیه کنید و همیشه مراقب باتری خود باشید، شارژر باتری موبایل خود را هیچوقت و به هیچ وجه به هیچکس ندهید تا دچار خرابی احتمالی شارژر و باتری موبایل خود نشوید؛ شارژر های موبایل در حال حاضر آنقدر نسخه های فیک آنها در بازار وجود دارد که واقعا یافتن شارژر اصل سخت است، سختی یافتن شارژر اصل این است که تفاوتی با باتری های فیک ندارند و تشخیص اصل بودن یا نبودن شارژر خیلی برای مردم عادی سخت است و پیشنهاد ما این است که از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر شارژر اصل تهیه کنید.

۳ . تعویض به موقع باتری موبایل

باتری های موبایل عمر مشخصی دارند که دیر یا زود بسته به نوع استفاده صاحب موبایل از موبایل ۲٫۳ سالی عمر میکنند؛ حتی اگر از باتری به درستی استفاده کنید باز هم طی ۲ الی ۳ سال باتری شما کم کم دچار مشکل می شود و کم کم باید به فکر تعویض باتری موبایل یا حتی خود موبایل خود شوید.

باتری ها به طریقی طراحی شده اند که طی مدت زمانی که از آن حتی به درستی استفاده کنید هم دچار مشکل میشوند و به مرور زمان باید دور انداخته شوند و باتری ای نو جیگزین باتری قبلی شود؛ در غیر این صورت به موبایل شما آسیب جدی وارد می شود.

نتیجه گیری آموزش تعمیرات موبایل

پیشنهاد ما به شما این است که ۶ ماه یک بار موبایل و باتری موبایل خود را به یک متخصص آشنا نشان بدهید تا آنها با بررسی دقیق باتری موبایل شما متوجه اشکالات باتری شما بشوند، تا اگر مشکلی وجود دارد فورا رفع شود؛ سعی کنید باتری خود را بهینه استفاده کنید و از شارژر اصل حتما استفاده کنید؛ وقتی موبایل در حال شارژ است اصلا با آن کار نکنید و شارژر را وقتی به ۱۰۰ درصد رسید از برق جدا کنید تا انرژی انباشته ای را وارد باتری و موبایل خود نکنید و با اینکار فشار زیادی به باتری نیاورید.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©