پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

آیا خرید لایک ما را به اکسپلور می رساند

پیشرفت در فضای اینستاگرام نیازمند یکی سری عوامل و کارها می باشد که شما بایستی آنها را انجام دهید برای مثال شما نیازمند بدست آوردن تعداد بالای لایک برای پست های خود هستید چرا که لایک ها نماد دوست داشتن و پسندیده شدن از طرف کاربران اینستاگرام می باشد .

یکی از سوالات متداول که امروزه بسیاری از افراد می پرسند این است که آیا خرید لایک اینستاگرام به ما کمک می کند و سبب پیشرفت ما میشود یا خیر ؟ طبق تحقیقات و بررسی های اخیر ما در این زمینه به این نتیجه رسیده ایم که خرید لایک واقعی به پیشرفت و ورود شما به اکسپلور اینستاگرام کمک می کند .

قبل از خرید لایک اینستاگرام باید به این نکته توجه کنید که لایک ها انواع مختلفی دارند و شامل لایک واقعی ، فیک ، خارجی و… هستند و هر کدام از آنها تعریف مختص به خود را دارند و به صورت اختصاصی بر حسب نیاز افراد استفاده می شوند که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد .

پیشرفت شما و ورود به اکسپلور نیازمند توجه به عوامل مختلفی از جمله ، فالوور ، لایک ،ویو ، واچ تایم ،ریچ و… می باشد و لایک اینستاگرام یکی از این عوامل می باشد که به رشد شما کمک می کند ، بدست آوردن لایک اینستاگرام سخت می باشد و تلاش بسیار زیادی را می طلبد؛ اما راه حل ساده خرید لایک اینستاگرام می باشد و میانبری برای شما محسوب می شود .

آیا خرید لایک ما را به اکسپلور می رساند

لایک اینستاگرام چیست و انواع آن

ابتدا باید بدانید که کلمه لایک به چه معناست این کلمه ریشه انگلیسی داشته و به معنی دوست داشتن ( like )می باشد ، و نمادی است که نشان دهنده محبوبیت و مورد پسند بودن محتوای تولیدی شما از طرف مخاطبان و سایر کاربران اینستاگرامی می باشد ، در زیر پست ها قسمتی وجود دارد که با قرمز کردن آن می توان علاقه خود را به آن پست و محتوا نشان داد .

می دانید که بدست آوردن لایک بیشتر کاری سخت می باشد و نیازمند تلاش بسیار زیاد و مدت زمان زیاد می باشد و در نتیجه این روش برای افرادی که شوق پیشرفت سریع دارند کار سختی می باشد برای همین پیشنهاد ما خرید لایک اینستاگرام می باشد که سریع ترین ، کوتاه ترین و با کیفیت ترین مسیر رشد و پیشرفت در کم ترین زمان ممکن می باشد .

لایک های انواع مختلفی دارند که با نوع آنها آشنا شدید ، لایک واقعی نمونه ای لایک های اینستاگرامی می باشد که توسط افراد واقعی و فعال ثبت می شوند و عمدتا ایرانی هستند و بر اساس میل و علاقه خود آن را لایک می کنند ؛ لایک واقعی یکی از بهترین نمونه لایک ها می باشد که تاثیر مستقیم بر پیشرفت شما دارند.

نوع دیگر لایک خارجی می باشد ، این لایک ها همانند لایک واقعی افراد فعال و حقیقی هستند اما تفاوت آنها این است که این افراد ایرانی نیستند و در سایر کشورها زندگی می کنند و به علت علاقمندی به پست شما آن را لایک می کنند ، اما دسته سوم لایک فیک می باشد ، لایک فیک به آن دسته ای گفته میشود که افراد واقعی و حقیقی پشت آن اکانت ها نیست و فقط نقش نمادین در افزایش لایک دارند که استفاده از آنها در دراز مدت می تواند تاثیر منفی بر روی رشد پیج شما داشته باشد برای همین پیشنهاد میکنیم به جای خرید لایک فیک از لایک واقعی استفاده کنید .

راه های افزایش لایک اینستاگرام

مسیر های مختلفی برای افزایش لایک اینستاگرام وجود دارد ، معمولا پیج های نوپا و تازه کار در هنگام ایجاد پیج و مدتی بعد از آن از طریق حمایت کردن و دنبال کردن افراد لایک خود را افزایش می دهند و مدت زمان زیادی را صرف می کنند تا از سایر پیج های همکار و هم حوزه خود حمایت کنند تا آنها نیز متقابلاً حمایت را انجام دهند این کار سبب اتلاف زمان زیادی می‌شود و بهتر است از سایر روش ها استفاده کنید .

نوع دیگر از روش های افزایش لایک استفاده کردن از تبلیغات می باشد ، تبلیغات شرایط خود را دارد و بهتر است زمانی که تعداد فالوور شما کم است از تبلیغات استفاده نکنید و همچنین انجام تبلیغات نیازمند سرمایه زیادی می باشد و ممکن است کمتر کسی توانایی پرداخت آن را داشته باشد به خصوص افرادی که تازه پیج خود را ایجاد کرده اند ، در نتیجه پیشنهاد میشود زمانی که تعداد فالوور شما به حد متناسبی رسید و بودجه کافی داشتید این کار را انجام دهید .

نمونه دیگر فعالیت کردن در هشتگ ها و همچنین اکسپلور می باشد که در این قسمت ها نیز همانند روش اول بایستی حمایت کنید تا متقابل حمایت شوید ، اما ساده ترین روش و به عبارتی بهترین روش که هزینه های کمتری را می طلبد و مدت زمان کمی از شما میگیرد خرید لایک اینستاگرام می باشد ، شما می توانید با خرید لایک واقعی و حقیقی تعداد لایک خود در مدت زمان بسیار کم و در همان ساعات اولیه متناسب با نیاز خود افزایش دهید و صاحب تعداد زیادی لایک شوید .

اکسپلور اینستاگرام کجاست ؟

صفحه اکسپلور اینستاگرام و یا همان صفحه کاوش می باشد که با نماد ذره بین در پایین صفحه نشان داده میشود زمانی که وارد این بخش میشوید تعداد بسیار زیادی پست و محتوای تولیدی افراد به شما نشان داده میشوند و می توانید آنها را دیده و لذت ببرید .

در صفحه اکسپلور اینستاگرام چندین پست به شما نشان داده میشود برای مثال پست هایی هستند که بر اساس هوش مصنوعی تشخیص داده شده اند که شما به آنها و به موضوعات آنها علاقمند هستید و از دیدن آنها لذت می برید . موضوع دیگری که در این صفحات نشان داده میشوند پست هایی هستند که افراد زیادی نسبت به آن بازخورد مثبتی داشته اند و از آن لذت برده اند و به عبارتی ویو بالا و لایک بسیار زیادی دارند ، حتی پست هایی را در این صفحه به شما نمایش می دهند که فالوور های شما و مخاطبان شما آنها را دنبال می کنند و به آنها علاقمند هستند برای شما در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده میشود .

مزایای ورود به اکسپلور اینستاگرام چیست ؟

مزایای ورود به اکسپلور اینستاگرام

یکی از هدف های افراد فعال در اینستاگرام و کسانی که صاحب پیج های کاری و بیزنسی هستند این است که پیج و پست آنها وارد اکسپلور اینستاگرام شود ، ورودبه این صفحه دشوار و نیازمند یکی سری عوامل می باشد که به طور کلی اگر بگوییم اینستاگرام یک سری الگوریتم هایی دارد و هر فردی که طبق آن محتوا تولید کند و بر آن اساس لایک و ویو و… بگیرد وارد اکسپلور اینستاگرام می شود ، برای مثال یکی از این عوامل بدست آوردن لایک زیاد می باشد شما می توانید آموزش افزایش لایک اینستاگرام را مطالعه کرده و اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید .

ورود به اکسپلور اینستاگرام یک سری مزایایی دارد که امروزه افراد زیادی سعی در ورود به آن را دارند چرا که با ورود به اکسپلور اینستاگرام تعداد ویو شما به طرز شگفت انگیزی بالاتر می رود چرا که پست شما به تعداد بسیار زیادی افراد نشان داده میشود و همین سبب افزایش ویو شما میشود .

یکی دیگر از مزایای ورود به این صفحه بدست آوردن لایک بیشتر می باشد ، افراد بسیار زیادی پست شما را می بینند و در صورت تمایل و علاقمندی به پست شما آن را لایک می کنند و بدین ترتیب آمار شما بسیار بالاتر می رود . با ورود پست به اکسپلور اینستاگرام حتی تعدادی از این کاربران به پیج شما وارد میشوند تا بقیه پست ها و محتواهای تولیدی شما را ببینند و شما را فالوو کنند بدین ترتیب آمار اطلاعاتی شما در بخش اینسایت بسیار بالاتر می رود علاوه بر آن افرادی صاحب پیج های فروشگاهی هستند می توانند صاحب تعداد زیادی مشتری شوند و اعتماد افراد زیادی را بدست آورند چرا که افراد با دیدن تعداد بالای لایک ، ویو و فالوور اعتماد می کنند و به مشتری های ثابت شما تبدیل میشوند  و این عامل سبب رشد و پیشرفت سریع شما در کم ترین زمان ممکن میشود .

بر اساس الگوریتم اینستاگرام پست هایی که تعداد لایک آنها بیشتر است وارد اکسپلور اینستاگرام میشود در نتیجه شما باید تلاش کنید تعداد لایک خود را افزایش دهید تا اینستاگرام به شما کمک کند به صفحه کاوش وارد شوید در نتیجه شما می توانید با خرید لایک اینستاگرام سریع تر تعداد لایک های خود را افزایش دهید و چون این لایک ها توسط افرادی انجام میشود که مخاطب شما نیستند اینستاگرام تشخیص می دهد که پست شما بقدری عالی بوده است که غیر مخاطبان شما وارد پیج شده و آن را دیده اند به همین دلیل سیگنال مثبت به اینستاگرام فرستاده میشود و شما به راحتی وارد اکسپلور اینستاگرام میشوید .

نقش لایک واقعی و ایرانی در ورود به اکسپلور اینستاگرام

زمانی که افراد وارد پیج شما میشوند اولین چیزی که به چشم می آید تعداد فالوور شماست و زمانی که افراد و کاربران به پست های شما نگاه می کنند اولین چیزی که به چشم میخورد تعداد لایک شما می باشد ، تعداد لایک بالا عامل بسیار مهمی برای ایجاد و جلب اعتماد می باشد ، بدست آوردن اعتماد در فضای مجازی کاری بسیار سخت و دشوار می باشد اما زمانی که تعداد لایک شما بالا باشد نشان دهنده رضایت مخاطبان شما می باشد و همین عامل سبب اعتماد افراد به کار شما میشود .

تعداد لایک بالا همچنین نشان دهنده معتبر بودن و شناخته شده تر بودن پیج می باشد ، زمانی پیجی معروف می‌شود که تعداد لایک و فالوور آن بالا باشد پس افراد زمانی که این مورد را مشاهده می کنند ترغیب میشوند که شما را دنبال کرده و حمایت کنند .

همچنین برای بسیاری از ماها پیش آمده است که قبل از فالوو کردن افراد به تعداد فالوور های آن نگاه کنیم و  هماهنگی تعداد فالوور با لایک را مقایسه کنیم و سپس با توجه به بالا بودن تعداد لایک ها و فالوور ها فرد مد نظر را دنبال کنیم پس تعداد لایک بالا سبب جذب افراد به پیج میشود که نتیجه آن هم افزایش تعداد لایک و هم افزایش فالوور می باشد .

افزایش لایک اینستاگرام یکی از بهترین روش های کمک کننده برای ورود به اکسپلور اینستاگرام می باشد و شما طبق بخش بالا دانستید که ورود به اکسپلور اینستاگرام چقدر اهمیت دارد و می توانید بازخورد های مثبت زیادی از این صفحه بدست بیاورید حتی ممکن است تعداد زیادی از این افراد پست شما را ذخیره کنند و یا حتی با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند و این موضوع روند مثبتی در رشد پیج شما خواهد داشت .

نتیجه گیری 

امروزه بسیاری از افراد از طریق فضاهای مجازی به ویژه اینستاگرام توانسته اند به درآمد های زیادی برسند و کسب و کار بسیاری از افراد در این حوزه می باشد ، و روز به روز تعداد افرادی که به دنبال کسب درآمد از طریق اینستاگرام هستند در حال افزایش می باشد اما پیشرفت در اینستاگرام به این سادگی نبوده و نیازمند توجه به الگوریتم و یک سری قوانین و قواعد می باشد .

شما بایستی در بازه های زمانی به پست ها و اطلاعات پیج خود مراجعه کرده و آنها را جز به جز  بررسی کنید و در صورت نیازمند بودن پست و محتوا به لایک ایرانی اقدام به خرید آن بکنید ، باید بدانید که خرید لایک واقعی زمانی مناسب است که محتواهای قدرتمند و سرگرم کننده داشته باشید پست هایی که کیفیت مناسب داشته و موضوع سرگرم کننده دارند .

ورود به اکسپلور اینستاگرام با خرید لایک اینستاگرام امکان پذیر می باشد چرا که تعامل شما بدین وسیله بالاتر می رود و امتیاز های مثبتی از طرف الگوریتم به شما داده میشود و شما با ادامه این روند وارد اکسپلور اینستاگرام میشوید .

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©