پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

یادگیری زبان آلمانی

در این مطلب قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که اساسا چرا باید زبان آلمانی را یاد بگیریم؟ و این یادگیری چگونه میتواند کاملا اصولی و کاربردی باشد.

اگر مردد هستید که آیا باید به یادگیری زبان آلمانی بپردازید یا خیر، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

چرا زبان آلمانی یکی از پر اهمیت ترین زبان های دنیاست؟

قطع به یقین میتوان گفت فارغ از هر برنامه ریزی و پلنی که برای خود و آینده تان تدارک دیده اید، یادگیری زبان آلمانی میتواند بسیار مفید و حائز اهمیت باشد. در ادامه به بررسی این دلایل این مطلب میپردازیم:

اگر هدف بیزنسی دارید، اگر به گردشگری یا توریسم علاقه مند هستید اگر میخواهید در دانشگاه های برتر دنیا با کمترین هزینه تحصیل کنید و یا به تحقیق و پژوهش مشتاقید و اگر قصد مهاجرت یا کار در آلمان را دارید، یادگیری زبان آلمانی میتواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

دسترسی به دنیای از اطلاعات بی نظیر با تسلط به زبان آلمانی

آلمانی ها حضور بسیار فعال و فول اکتیویتی در فضای مجازی دارند که نه تنها در حوزه تولید محتوای متنی به زبان آلمانی در زمینه های مختلف علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، هنری، سیاسی، تکنولوژی و غیره، بلکه همچنین در زمینه تولید محتوای ویدئویی در یوتیوب و آموزش های فوق العاده بروز و استاندارد برای دسترسی و امکان استفاده از این منابع عالی و غنی چه پیشنهادی بهتر از اینکه همین الان این زبان شیرین را از طریق دوره های آموزشی آکادمی پوریا خانی تهیه کرده و آموزش ببینید.

این دنیای اطلاعات در اینترنت خلاصه نمیشود، کتاب ها، فیلم ها و آثار علمی، هنری و آموزشی بسیاری در جهان وجود دارند که به زبان آلمانی منتشر شده اند که درصد ناچیزی از آن ها به انگلیسی ترجمه شده است.

تحصیل در دانشگاه های آلمان

برای تحصیلات عالی در دانشگاه های آلمان نیاز است که حتما به این زبان تسلط کافی داشته باشید،  دانشگاه های آلمان در رتبه برترین دانشگاه های جهان قرار میگیرند، آن در هم حالی که از اکثر دانشگاه های سطح بالای اروپایی و امریکایی مثل دانشگاه های انگلستان و ایالات متحده امریکا هزینه تحصیلی پایین تری دارند.

اما اینکه چگونه هزینه های تحصیل در دانشگاه های آلمان پایین تر از کشور های هم تراز است، پاسخ این است که در آلمان نسبت به کشور هایی مثل انگلیس که حدود ۴۸ درصد از دانشجویان به کالج میروند تنها ۲۷ درصد در دانشگاه ها تحصیل میکنند، کما اینکه قابل ذکر است عمده هزینه های دانشگاه های آلمانی توسط مالیات پردازان پرداخت میگردد و کمترین فشار ممکن بر روی دانشجویان و تحصیل کنندگان است.

آموزش زبان آلمانی
آموزش زبان آلمانی برای تحصیل در دانشگاه های آلمان

نکته جالب دیگر این است که مدرک گرفتن دانشجویان خارج و غیر تبعه در دانشگاه های آلمان بر خلاف بریتانیا، ایالات متحده و استارالیا که تقریبا دو برابر بیشتر از تبعه ها هزینه دارد، کاملا در مقطع لیسانس رایگان است، این مورد در کشورهای اتریش و سوئیس هزینه بسیار پایین تری دارد.

حدود ۱۸ درصد از کتاب های جهان به زبان آلمانی نگارش و منتشر می شوند، تعداد کمی از این ۱۸ درصد به انگلیسی ترجمه میگردند، فلذا با یادگیری این زبان امکان استفاده از منابع متنی عظیمی را خواهید داشت.

آلمان؛ قطب بیزنس، تجارت جهانی، گردشگری و اقتصادی

چه از حیث تجاری و بیزنسی چه از حیث توریسم و گردشگری، آلمان جز برترین کشور های اروپایی است که از نظر صنعتی و تکنولوژِی همواره پیشتاز بوده. آلمان شریک تجاری امریکا محسوب شده و اگر شما به آینده ای بیزنسی فکر میکنید و قصد تجارت در یک کشور مهم و با پتانسیل بالا را دارید شک نکنید که همین الان باید شروع به یادگیری زبان آلمانی کنید. اگر به توریسم علاقه مندید و قصد دارید گردشگرانی را به آلمان بیاورید و یا در پی اجرایی کردن پلن اقتصادی خود هستید، آکادمی پوریا خانی دوره های زبان آلمانی را به شما پیشنهاد میکند.

آلمان دومین صادر کننده بزرگ در دنیاست که در صنایع مختلفی نظیر خودروسازی و تکنولوژی مطرح و پیشتاز است. بدون شک یک فرد با ذهنیت ثروتساز و بیزنسی خود در محیطی مانند آلمان رشدی ده ها برابری نسبت به سایر کشور های مشابه خواهد داشت.

آلمانی و انگلیسی به هم شبیه اند!

در زبان آلمانی کلمات زیادی به گوش میخورند که در زبان انگلیسی از لحاظ نوشتاری و حتی گفتاری معادل نزدیک دارند برای مثال:

Haus = house (خانه), Buch = book (کتاب), Finger = finger (انگشت), Hand = hand (دست)
Name = name (اسم), Mutter = mother (مادر), schwimmen = swim (شنا کردن)
singen = to sing (آواز خواندن), kommen = to come (آمدن), blau = blue (آبی), alt = old (پیر),
windig = windy (طوفانی)

زبان آلمانی
بررسی تفاوت ها و شباهت های زبان انگلیسی و آلمانی

این خود یکی از بهترین دلایل برای یادگیری زبان آلمانی میبلشد، اگر شما میتوانید زبان انگلیسی یاد بگیرید پس یادگیری زبان آلمانی هم برایتان آنقدر سخت نخواهد بود.

اکنون نوبت آن رسیده است که ببینیم چگونه زبان آلمانی را یاد بگیریم، آموزشگاه های بسیاری این زبان را با متد های مختلف و متوعی تدریس میکنند، دوره های آنلاین و آفلاین بسیاری در اینترنت وجود دارد اما کدام دوره و کدام دروس بهترین و کاربردی ترین روش یادگیری زبان آلمانی اند؟ و چه کسی را میتوان به عنوان معلم زبان آلمانی و استاد زبان آلمانی برگزید؟

استاد پوریا خانی با سبکی خاص، به صورت کاملا کاربردی و اصولی در دوره های آموزش زبان آلمانی آکادمی خود، از گرامر تا گفتار و نوشتار و نامه نگاری و تحلیل متن و… را به صورت کامل و صد در صد تدریس میکند و دوره های ایشان دارای پشتیبانی واتساپ بوده و آماده پاسخ گویی به سوالات و ابهامات زبان آموزان است.

تعیین سطح زبان آلمانی

آکادمی پوریا خانی بدون شک یکی از برترین برگزار کننده های دوره های آموزش زبان آلمانی به صورت اصولی و کاربردی ست که به صورت کامل و صد درصد از گرامر تا گفتار و نوشتار زبان آلمانی را برای علاقه مندان ارائه میکند.

شما میتوانید با مراجعه به صفحه نمونه تدریس استاد پوریا خانی، نمونه ویدئوهای دوره های پیشین را مشاهده نمایید. جهت مشاوره برای ثبت نام در دوره ها نیز میتوانید از طریق صفحه تماس با ما با پشتیبانی دوره ها ارتباط برقرار نمایید.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©