سئوسیگ

چرا باید ۵۰۰۰ فالوور از طریق خرید فالوور اینستاگرام بگیریم ..!!؟؟

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

خرید فالوور اینستاگرام

اگر یک جستجوی ساده با کلمه ” خرید فالوور اینستاگرام ” در اینترنت انجام دهید خواهید دید که سایت های زیادی هستند که لایک و فالوور اینستاگرام می فروشند. این فروشنده گان ادعا دارند که فالوورها و لایک ها کاملا واقعی هستند و در پیج شما فعال خواهند بود.

اما سوالی که همیشه وجود دارد اینست که آیا یک پیج اینستاگرام با خرید فالوور اینستاگرام پیشرفت خواهد کرد یا خیر ؟

باید بگویم من تجربه این خریدها را دارم هیچگاه به آنها اطمینان نکنید. این فالوورها و لایک ها همه فیک هستند و توسط ربات برای پیج شما ایجاد می شوند. شاید در ابتدا این بسیار جالب و هیجان انگیز باشد که در عرض چند دقیقه تعداد فالوورهای شما زیاد شوند. ولی این به نفع پیج اینستاگرام و کسب و کار شما نخواهد بود.

چرا خرید فالوور اینستاگرام و لایک نه تنها مفید نیست بلکه به شدت خطرناک است ؟

ممکن است از نظر شما که صاحب یک پیج اینستاگرام هستید فالوورهای فروشی بتوانند به رشد و فعالیت پیجتان کمک کنند. ولی در واقع این افزایش فالوور هیچ تاثیری در پی ندارد. بسیاری از فالوورهای خریداری شده وجود خارجی ندارند و اصلا در پیجشان فعالیتی انجام نمی شود. یک پیج اینستاگرام برای رشد و موفقیت نیازمند فالوورهای فعال است که بتواند از طریق آنها سوشیال سیگنال دریافت کند، اگر فالووری فعال نباشد عملاً هیچ تاثیری در پیج شما نخواهد گذاشت.

بسیاری براین باورند که یک پیج اینستاگرام باید ده هزار فالوور و بیشتر داشته باشد تا بتوانند از آن کسب درآمد کنند. اما واقعیت این نیست عده ای در اینستاگرام با ۲۰۰ فالوور درآمدهای بسیاری خوبی دارند و عده ای دیگر هم با صدهزار فالوور درآمد چندانی ندارند تفاوت در چیست ؟

اگر شما در اینستاگارام بصورت طبیعی فالوور و لایک دریافت کنید فعالیت و درگیری فالوورها در پیجتان بسیار بالا خواهد بود الگوریتم اینستا متوجه این فعالیت می شود و براساس آن پیج شما را در قسمت های مختلف اینستاگرام در معرض دید دیگران قرار می دهد. این در یک مدت مشخص مثلا ۶ ماه می تواند باعث پیشرفت چشمگیر پیج شما شود.

ولی اگر پیج شما فالوورهای خریداری شده داشته باشد و لایک های فیک دریافت کند و بصورت طبیعی فعالیت نداشته باشد. الگوریتم نسبت فالوورها و فعالیت داخل پیج تان را تخمین می زند و متوجه می شود که پیج شما بصورت واقعی فعالیت نمی کند و این باعث می شود پیج تان را محدود کند.

به یاد داشته باشید الگوریتم اینستاگرام بسیار هوشمند است و دور زدن آن تقریباً غیرممکن است. اگر می خواهید از الگوریتم اینستاگرام به نفع خودتان استفاده کنید این مقاله را مطاله کنید : چگونه از الگوریتم اینستاگرام به نفع خودمان استفاده کنیم.

با خرید فالوور اینستاگرام و لایک پیج تان را وارد دایره قرمز الگوریتم اینستاگرام خواهید کرد و پس از آن همیشه الگوریتم بعنوان یک تقلبکار با پیج تان برخورد خواهد کرد. و بیرون آمدن از این دایره قرمز بسیار سخت و گاهی برای همیشه غیرممکن خواهد بود. پس امیدوارم هیچگاه دست به اینکار نزنید زیرا پیج تان در اینستاگرام را بدست خودتان نابود خواهید کرد.

استانداردهای فعالیت در اینستاگرام

هرگاه در پیج شما حداقل میزان درگیری فعالیت کاربرها حدود ۱ درصد باشد میتوان گفت الگوریتم با پیجتان برخورد بدی نخواهد کرد. ولیکن به محض اینکه فعالیت فالوورهای شما زیر این ۱ درصد باشد الگوریتم سریعاً روی پیج شما یک پرچم قرمز می زند و فعالیت های آن را بیشتر تحت نظر می گیرد. اگر نسبت فالوورهای شما با میزان لایک ها و کامنت های پیجتان همسان نباشد شما را وارد دایره قرمز خود خواهد کرد.

پیج شما باید یک روند فعالیت طبیعی داشته باشد اگر به یکباره فعالیت پیج تان افزایش پیدا کند الگوریتم این افزایش فعالیت را بعنوان یک تقلب در نظر گرفته و پیج شما را محدود می کند.

چگونه فعالیت طبیعی داشته باشیم

برای اینکه بتوانید یک فعالیت طبیعی و موثر داشته باشید باید این پنج مورد را بصورت روزانه انجام دهید :

۱- ارزش ارائه کنید یعنی محتوائی تولید کنید که به دانسته های فالوورهایتان بی افزاید و برای آنها ارزشمند باشد.

۲- به فالوورهایتان توجه کنید از طریق نظرسنجی و پرسیدن سوال تشخیص دهید که آنها واقعاً چه چیزی نیاز دارند و شما چگونه می توانید به آنها کمک کنید.

۳- فعالیت های قبلی خود را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید کدام محتوای شما بیشترین لایک و کامنت را دریافت کرده است. سعی کنید محتوای مشابه بیشتر تولید نمائید.

۴- به الگوریتم احترام بگذارید شاید افزایش به یکباره فالوور و لایک جذاب باشد ولی با اینکار الگوریتم که اصلی ترین بخش اینستاگرام است را برعلیه خودتان تحریک می کنید.

۵- فالوورهایتان را درگیر کنید از همه امکانات اینستاگرام به نفع خودتان استفاده کنید انواع محتوا شامل عکس، کپشن، ویدیو، IGTV و استوری را بکار بگیرید.

کلام آخر

ما این مقاله را نه برای تشویق شما به خرید فالوور اینستاگرام و لایک نوشتیم، بلکه برای اینکه به شما بگوئیم هیچگاه برای پیشرفت پیج تان دست به خرید آنها نزنید این خودکشی محض است. الگوریتم اینستاگرام در کمترین زمان متوجه تقلب شما می شود و فعالیت تان را محدود می کند. از فعالیت در اینستاگرام لذت ببرید و صادقانه با الگوریتم کنار بیایید. فعالیت های گفته شده را بصورت روزانه انجام دهید اگر میخواهید فالوورهایتان را افزایش دهید از روش های اصولی اقدام کنید می توانید روش های اصولی را با مطالعه مقاله ۷ راهکار نینجائی برای افزایش فالوور اینستاگرام فرابگیرید.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©