سئوسیگ

چگونه می توان به عضویت گروه های کاری اینستاگرام در آمد ؟

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

گروه های اینستاگرامی

استفاده از گروه اینستاگرام راهی عالی برای افزایش درگیری کاربران اینستاگرام با پیج شماست به شرطی که قوانین آن را رعایت کنید. قانون ۶۰ دقیقه ی طلائی برای پست های اینستاگرام را می توانید با استفاده از گروه های اینستاگرامی به خوبی پیاده سازی کنید. اینکار باعث می شود پست شما بعنوان یک محتوای کاربر پسند به اکسپلور و ساجست های اینستاگرام ارسال شود و نرخ بازدید آن به شدت افزایش یابد.

اما چگونه می توان در گروه های اینستاگرام عضو شد و از این قابلیت به خوبی استفاده کرد ؟

راه های مختلفی برای پیوستن به یک گروه اینستاگرام وجود دارد بعضی از آنها رایگان هستند و بعضی پولی که ما در ادامه هرکدام از آنها را توضیح خواهیم داد.

گروه های اینستاگرامی رایگان

ما در این بخش راهنمای کامل نحوه پیدا کردن یک گروه اینستاگرام و چگونگی پیوستن به آن را آموزش می دهیم. دقت داشته باشید در کنار این گروه ها بعضی از گروه ها پولی هستند ولی هیچ تفاوتی با گروه های رایگان ندارند و هیچ گونه خدمات متفاوتی ارائه نمی کنند. پس ما پیشنهاد می کنیم به دنبال گروه اینستاگرام رایگان باشید و پول خود را بی جهت هزینه نکنید.

ایجاد یک گروه اینستاگرام در اینستاگرام و دعوت از دوستان برای عضویت در آن

شما می توانید براحتی یک گروه رایگان اینستاگرام بسازید برای اینکار مراحل زیر را انجام بدهید :

۱- از طریق صفحه خانه آیکون بالا سمت راست را بزنید.

۲- پس از ورود به پنجره جدید از قسمت بالا سمت راست آیکون را بزنید تا وارد پنجره انتخاب اعضا شوید در آنجا کسانی را که می خواهید به گروه اضافه کنید را انتخاب نموده و سپس گزینه Chat را از گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

۳- تبریک گروه شما ساخته شد حالا می توانید با دوستان خود در این گروه چت کنید و یا پست و استوری یکدیگر را به اشتراک بگذارید.

۴- برای تنظیمات گروه علامت تعجب درون دایره در گوشه بالا سمت راست را بزنید تا وارد پنجره زیر شوید :

گروه اینستاگرامی

از طریق این پنجره می توانید نام گروه را تغییر دهید و اقدام به اضافه کردن عضو نموده و یا از گروه خارج شوید. البته اینستاگرام فعلا ۳۲ نفر بیشتر اجازه نمی دهد که در یک گروه حضور داشته باشند. پس از افزودن دوستان و یا دعوت از دیگران برای پیوستن به گروه ایجاد شده می توانید پست های خود را در گروه به اشتراک بگذارید و از دیگر هم گروهی ها بخواهید آن را لایک نموده یا در صورت تمایل برای آن کامنت بنویسند.

استفاده از هشتک برای پیدا کردن یک گروه اینستاگرام

کافیست در پنجره سرچ  کلمات ” گروه های اینستاگرام” – ” گروه اینستاگرام” – ” گروه اینستاگرامی” را سرچ کنید پس از مشاهده گروه ها از آنها بخواهید که شما را در گروه عضو نمایند.

چگونه یک گروه اینستاگرامی را از طریق جستجو در تلگرام پیدا کنیم ؟

با توجه به محدودیت اعضاء گروه اینستاگرام اخیراً گروهائی در تلگرام و حتی واتساپ ایجاد شده که کاربران عضو زیادی دارند. می توانید پس از انتشار پست در اینستاگرام لینک آن را در گروه تلگرام و یا واتساپ به اشتراک بگذارید و از سایر اعضاء بخواهید لینک را باز کرده و پست را لایک و در صورت تمایل برای آن کامنت بگذارند. این کار می تواند نرخ درگیری کاربران را در دقایق اولیه بسیار افزایش دهد.

می توانید از طریق سرچ در گوگل و یا سرچ خود تلگرام به این گروه ها دسترسی پیدا کنید و یا اینکه با دوستان خود یک گروه در تلگرام و یا واتساپ ایجاد نموده و از دیگران دعوت کنید که در گروه شما عضو شوند.

نکات و قوانین مهم در استفاده از گروه های اینستاگرامی

برای اینکه نتیجه مطلوب را از فعالیت در گروهای اینستاگرام دریافت کنید باید نکاتی را در نظر داشته باشید که عبارتند از :

  • پستی که در گروه منتشر می شود در اسرع وقت توسط سایر اعضا لایک / کامنت شود.
  • وقتی پستی را برای لایک و یا کامنت باز می کنید سریع آن را نبندید حداقل ۱۵ ثانیه در پست بمانید. اینکار باعث می شود Time On page پست بالا برود.
  • از گذاشتن کامنت های اسپم مانند چند ایموجی پشت هم و کلماتی مانند “عالی” ، “چه خوب” ، “قشنگه” و …. خودداری کنید، اگر می خواهید کامنتی هم در زیر پست بنویسید حتماً بصورت یک جمله سوالی و یا معنادار بنویسید. نوشتن کامنت های اسپم هم برای نویسنده و هم پیج مخاطب مضر هستند.
  • از به اشتراک گذاری مکرر و سیو پست ها در گروه های اینستاگرامی بشدت اجتناب کنید، اینکار توسط الگوریتم شناسایی می شود و می تواند برای پیج شما مضر باشد.
  • از شرکت در گروهای شیر و سیو خودداری کنید، اینکار نه تنها مفید نیست بلکه می تواند صدمات زیادی به پیج شما وارد کند.
  • با توجه به محدودیت تعداد اعضاء گروه در اینستاگرام سعی کنید در ۸ تا ۱۰ گروه با اعضاء متفاوت عضو شوید تا بتوانید در ۶۰ دقیقه اول لایک / کامنت خوبی دریافت کنید.
  • انتشار پست های قدیمی در گروه ها بی تاثیر هستند.
  • بهتر است اعضاء یک گروه یکدیگر را هم فالوو داشته باشند اینکار باعث می شود پست های دو طرف در فید اینستاگرام برای همدیگر نیز به نمایش گذاشته شوند و از حالت بازدید اسپم گروها جلوگیری بعمل آید.
  • ارتباط دوطرفه توسط الگوریتم رصد می شود و این می تواند به نفع هر دو طرف باشد. اگر شما ارتباط دوطرفه داشته باشید الگوریتم پست های تازه گذاشته شده شما را به فالوینگ ها و فالوورهای پیج های یکدیگر بصورت ساجست ارائه می کند.

توصیه های ما برای داشتن یک گروه موفق

اگر واقعاً می خواهید از گروه اینستاگرامی خود نتیجه بگیرید باید با استراتژی وارد گروه شوید و یا گروه خود را با هدف ایجاد کنید. شما نباید بطور تصادفی اعضا را انتخاب کنید. به امید اینکه بتوانید از طریق این اعضا در اینستاگرام رشد داشته باشید. موارد زیر را برای داشتن یک گروه موثر و قدرتمند دنبال کنید :

۱- اعضائی را انتخاب کنید که اطمینان دارید فعال هستند ( حساب های اینستاگرامی آنها را چک کنید اگر هر روز فعالیت می کنند و پست می گذارند و با فالوورهایشان در تعامل هستند می توانند گزینه مناسبی برای عضویت در گروه باشند).

۲- اعضائی را انتخاب کنید که مخاطبی شبیه به شما داشته باشند و حوزه کاری نزدیک به هم داشته باشید.

۳- اعضائی را انتخاب کنید که در منطقه مکانی و زمانی شما باشند. ( این موضوع می تواند باعث سرعت افزایش درگیری مخاطبان شود).

۴- به تمام اعضا پیام خوش آمد گوئی ارسال کنید و قوانین گروه را به آنها اطلاع دهید و از آنها بخواهید که طبق قوانین فعالیت کنند.

۵- از اعضا بخواهید که فقط در روز یکبار و یک پست را در گروه به اشتراک بگذارند.

۶- فعالیت اعضا را زیر نظر داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که همه اعضا بدرستی و یه موقع پست ها را لایک و یا کامنت می کنند. (اگر متوجه شدید که شخصی بدرستی فعالیت نمی کند به او تذکر دهید و در صورت عدم همکاری او را از گروه اخراج کنید).

۷- بطور منظم گروه را ارزیابی کنید و اعضا غیرفعال را اخراج نموده و اعضا فعال جدید جایگزین کنید.

۸- از انتخاب اعضای تکراری و مشابه در گروه ها اجتناب کنید.

 


در صورت تمایل به شرکت در گروه اینستاگرامی لایک و کامنت از طریق این لینک اقدام به ثبت نام در ابزار افزایش تعامل پیج بصورت گروه اقدام نمایید.


کلام آخر

از گروه های اینستاگرامی استفاده کنید تا باعث رشد و محبوبیت پیج شما شوند. گروه اینستاگرام از نظر الگوریتم اینستاگرام هیچگونه مشکلی ندارد و می توانید با خیال راحت از قابلیت های متنوع آنها بهره ببرید. حتماٌ در این گروه ها نظرات سایر اعضاء را روی پست های خود جویا شوید و بر اساس نظرات دریافتی نقاط ضعف و قوت محتوای خود را شناسائی کنید و در تولید محتوای آتی خود آنها را مدنظر داشته باشید.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©