پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

تبلیغات اصولی در اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

تبلیغات در اینستاگرام باید طوری باشد که توجه مخاطب را جلب کند. و او را به سمت تعامل برقرار کردن با تبلیغ هدایت کند. شما برای طراحی چنین تبلیغاتی می توانید به کمک اینستاگرام و دیگر نکاتی که به آن اشاره خواهم کرد، تبلیغاتی در اینستاگرام طراحی کنید که نتیجه مطلوب را دریافت کنید.

در اینستاگرام چند نوع پست وجود دارد. شما می توانید تبلیغات خود را بر اساس هدف خود با استفاده انواع پست ها انتشار دهید. این پست ها به شکل عکس، ویدیو، استوری، پست های اسلایدی، کالکشن و اکسپلور هستند که همه ما با آن آشنا هستیم. تبلیغات به شکل هر کدام از این موارد فایده خاص خودش را دارد. و شما برای طراحی تبلیغات باید هدف خود را برای انتخاب هر یک از این ها مشخص کنید.

چه نکاتی را باید در تبلیغات اصولی در اینستاگرام رعایت کنیم؟

زیر نظر داشتن عملکرد کاربران

به عنوان کسی که به دنبال بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام هستید، شما خود را جای کاربرانی که با تبلیغات شما برخورد می کنند بگذارید. برای مثال به فکر این باشید که آیا تبلیغی که در استوری اینستاگرام کاربر با آن مواجه می شود، به اندازه کافی جذاب هست که بر روی آن کلیلک کند؟ در واقع با بررسی عملکرد تبلیغ در مواجهه با مخاطب شما میزان اثر بخشی تبلیغ را می سنجید

اگر تجربه راه اندازی کمپین تبلیغاتی برای کسب و کار خود دارید، قاعدتا داده هایی هم دارید که مبنی بر عملکرد کاربران در مواجهه با تبلیغ های پیشین شما هستند. در این داده ها شما تعداد کلیک بر روی یک تبلیغ، مقدار مکث بر روی آن برای مطالعه آن و تعداد فروشی که از تبلیغ منجر شده است را در دست دارید. بنابراین خوب است قبل از طراحی استراتژی تبلیغاتی خود در اینستاگرام، به این داده ها توجه کنید. بعد از اتمام اقدام هایی که به منظور جذب مخاطب با تبلیغات انجام داده اید هم این داده ها، برای تبلیغات آینده شما به کار می آیند.

علاوه بر این ها اینستاگرام برای اکانت های بیزنسی و حرفه ای قابلیتی به نام insights قرار داده که کاربران می توانند عملکرد حساب خود را به صورت یک جا مشاهده کنند. به کمک داده هایی که در این بخش از اینستاگرام هست، شما می توانید جامعه هدف خود برای تبلبغات را بهتر هدف گذاری کنید.

رعایت استاندارد ابعاد

مطمئنا شما موقع پست تصاویر در صفحه شخصی خود و یا اسکرول کردن در اینستاگرام متوجه ابعاد مختلف پست ها شده اید. رعایت کردن اندازه ابعاد اینستاگرام برای هر نوع پستی در اینستاگرام، نشان دهنده حرفه ای بودن شماست. برای مثال ریلزها به صورت تمام صفحه و عمودی هستند. اگر شما تبلیغات در اینستاگرام را به صورت ریلز قرار می دهید و اندازه ویدیوی ریلز مربع باشد، مخاطب را آزرده می کند. یا در پست های اسلایدی که همه اسلایدها مربع هستند، اگر اسلایدی ابعاد آن فراتر از استاندارد پست باشد، ممکن است محتوای شما به صورت کامل دیده نشود. در خصوص استوری ها هم رعایت این نکته مهم است.

مشخص کردن هدف

قاعدتا شما با تبلیغ در اینستاگرام می خواهید به یک نتیجه مشخص برسید که باعث رونق و جذب مشتری یا مخاطب برای کسب و کار یا پیج اینستاگرام تان شود. در این صورت شما باید اهداف خودتان را به صورت روشن و شفاف مشخص کنید. تبلیغات شما ممکن است اهداف مختلفی داشته باشد که بعضی از آن ها شامل:

  • برجسته کردن حضور خود به عنوان یک برند در اینستاگرام
  • آگاهی دادن از برند خود به مخاطبان
  • جذب سرنخ هایی که به فروش منتهی می شوند
  • پیشی گرفتن از افراد رقیب حوزه بیزنس شما و تبدیل به سردمدار شدن این حوزه
  • فروش مستقیم از طریق اپلیکیشن

این موارد را شما با داشتن شناخت از برند، پیج و یا محتوایی که انتشار می دهید، می توانید تعیین کنید. از طرفی هم هر کدام از این اهداف، بر اساس شرایط هم تعیین می شود.

برای مشاهده تعرفه ادمین اینستاگرام روی لینک آبی کلیلک کنید.

شناخت مخاطبان

طبق آمار، بیشتر افرادی که از اینستاگرام استفاده می کنند افراد جوان بین حدودا ۲۰-۳۰ هستند. این افراد بین گروه های سنی دیگر از هر گروه دیگری با اینستاگرام سر و کار بیشتری دارند و در نتیجه از بیزنس های آنلاین استقبال بیشتری می کنند. با شناخت این افراد و نیاز های آن ها شما قادر به تبلیغاتی اصولی در اینستاگرام خواهید بود.

از طرفی پر طرفدار بودن اینستاگرام بین جوانان نباید باعث شود تمرکز شما در بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام تنها به این گروه سنی محدود شود. بلکه شما باید با تبلیغات منحصر به فرد خود، افراد دیگری که کمتر سمت اینستاگرام می آیند را نیز جذب خود کنید.

تبلیغات اینستاگرام وقتی طوری طراحی شوند که مستقیما قشر خاصی از مخاطب را هدف بگیرد و مستقیما پیام خود را به آن ها برساند، باعث می شود مخاطبان حس دیده شدن بیشتری داشته باشند. بنابراین راه برای این که به سمت شما و تبلیغی که کرده اید بیایند هموار تر می شود.

شناخت مخاطبان

 کپشن های کوتاه اما موثر

تلاش کنید پیام تبلیغاتی خود را بیشتر از طریق رسانه به مخاطبین انتقال دهید. برای مثال اگر محصولی دارید که قرار است به زودی وارد بازار و راه اندازی شود و برای آن نیاز به تبلیغ کردن دارید، به جای نوشتن کپشن های طولانی و حوصله سر بر از طریق ابزار هایی که بالا تر به آن اشاره کردیم پیام خود را انتقال دهید.

برای مثال تنها چیزی که می توانید در کپشن بیاورید، تاریخ راه اندازی شدن محصولتان است ک در ذهن مخاطب بماند. غیر از آن اگر نیاز به دادن اطلاعات بیشتر به مخاطب دارید، سعی کنید کپشن هایتان تا حد امکان شامل اطلاعات مفید باشد. و همچنین مخاطب را وادار به کلیک برای خواندن ادامه کپشن نکند چون ممکن است از آن صرف نظر کند.

توجه به جلوه های بصری در تبلیغات

کاربرانی که در اینستاگرام مشغول دیدن پست ها و استوری ها و… هستند، به صورت ناخودآگاه به ظاهر آن ها توجه زیادی دارند. برخی به محض این که می بینند پستس تبلیغاتی است از آن به سرعت می گذرند. برای جلوگیری از این کار و ریزش تعامل پست های تبلیغاتی خود، با خلاقیت خود آن را از حالتی که به صورت مستقیم نشان می دهد تبلیغاتی است، خارج کنید. مثلا ویدیو هایی که با استفاده از طنزپردازی تبلیغ خود را به دست مخاطب می رسانند بسیار موثر است. رنگ ها و قالب تبلیغاتی شما در جلب توجه مخاطب هم تاثیر زیادی در جلب توجه مخاطب دارد.

داشتن پروفایل مناسب

تجربه ثابت کرده که بیشتر افرادی که به تبلیغات شما جذب می شوند و تصمیم به خرید می گیرند، قطعا بعد از دیدن تبلیغ پروفایل شما را چک خواهند کرد. داشتن پروفایلی که در آن اطلاعاتی راجع به برند شما می دهد شما را تبدیل به کاربری حرفه ای در اینستاگرام می کند. داشتن الگویی در پست های خود و مرتب بودن آن ها هم نشان دهنده این است که شما به محتوایی که به مخاطب خود ارائه می دهید توجه به خرج می دید. قرار دادن راه ارتباطی آسان با پاسخگویی سریع در پروفایل خود مثل باز بودن پیام های دایرکت، لینک وبسایت برای مراجعه به پشتیبانی و یا ایمیل برای کسانی که تمایل به همکاری یا شما دارند نکته خیلی مهمی است.

در طراحی پیج اینستاگرام خود، مطمئن شوید یوزرنیمی که برای پیج خود استفاده می کنید قابلیت به راحتی به خاطر سپردن را داشته باشد. این مسئله به این منظور است که اگر کاربری تبلیغ شما را در اکسپلور و یا از طریق تبلیغاتی اسپانسری دید و به هر دلیلی آن را گم کرد، بتواند به راحتی و سریع یوزرنیم شمارا جستجو کند.

کپشن نویسی اصولی

استاندارد کپشنی که شما برای یک پست تبلیغاتی یا عادی می نویسید، بین ۱۳۸ تا ۱۵۰ کلمه است. اما موضوع تنها تعداد کلمات نیست. ادبیاتی که شما در کپشن خود می نویسید بسیار مهم است. بیشتر کاربران در مواجهه با کپشن ها تنها نگاهی سریع به آن ها می اندازند و از آن ها رد می شوند. با بیان نکات مهم تر در ابتدای کپشن که بخشی از آن بدون کلیک بر روی گزینه بیشتر نمایش داده می شود، انتقال پیام تبلیغاتی بهتر انجام می شود.

رعایت نکات سئو هم در کپشن نویسی بسیار موثر است. برای این که دایره مخاطبان خود را گسترش بدهید و یا به عبارتی پست های تان به اکسپلور راه پیدا کند، توجه به سئو بسیار موثر است.

کپشن نویسی اصولی

شرکت تبلیغاتی ادتواپ چه خدماتی را ارائه می دهد؟

اگر تخصصی در تبلیغات اینستاگرام ندارید و راهی آسان تر از یادگیری آن نیاز دارید، آژانس های تبلیغاتی را به شما معرفی می کنم. آژانس تبلیغاتی ادتواپ، مجموعی از افراد کار کشته با ده سال سابقه در دیجیتال مارکتینگ است.

این آژانس در زمینه هایی چون ادمین اینستاگرام و تبلیغات حرفه ای در اینستاگرام افراد متخصصی را در اختیار شما می گذارد. در این صورت، شما تنها نیاز به بیان هدف و نیاز های خود به فردی متخصص از ادتواپ دارید.

حالا اینجا می خواهیم ببینیم شرکت تبلیغاتی اد تو اپ چه خدمات به خصوصی ارائه میدهد.

یکی از حوضه های تخصصی اد تو اپ در زمینه تبلیغات گسترده اینستاگرام هست. بقیه خدماتی که آژانس تبلیغاتی ادتواپ ارائه می دهد شامل :

  • تبلیغات نتیجه گرا
  • بازاریابی محتوایی
  • تبلیغات درون اپلیکیشنی
  • بازاریابی یوتیوب

 برای اطلاع از تعرفه تبلیغات در اینستاگرام توسط ادتواپ روی لینک آبی کلیک کنید.

و چندین خدمات مهم دیگه که شما در بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارتان به آن ها نیاز دارید. پس حتما به وبسایت آژانس دیجیتال مارکتینگ ادتواپ سر بزنید و خدمات دیگه ای که ارائه میدن رو کامل تر مطالعه کنید.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©