سئوسیگ

معرفی دو قابلیت جدید اینستاگرام Create Don’t Hate و Restrict برای مقابله با مزاحمان

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

مزاحمت در شبکه های اجتماعی

تمام کاربران شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام در معرض تعرض و مزاحمت افراد قلدر و مزاحم قرار دارند. این افراد ممکن است با مزاحمت های خود باعث رنجش دیگران شوند و محیط شبکه های اجتماعی را نا امن کنند. اخیراً اینستاگرام برای مقابله با این افراد دو قابلیت جدید به نرم افزار خود اضافه کرده که در این مقاله از وب سایت سئوسیگ در خصوص نحوه استفاده از آنها صحبت خواهیم کرد با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

۱- Restrict محدود کردن

قابلیت محدود کردن افراد مزاحم در بخش خانه، کامنت های اینستاگرام و دایرکت در دسترس قرار گرفته است. با استفاده از این قابلیت شما می توانید دسترسی افراد مزاحم را به پیج تان محدود کنید. اگر شما فردی که مزاحم است را محدود و یا به اصطلاح Restrict کنید آن فرد می تواند برای شما پیام خصوصی و یا کامنت ارسال کند ولی شما نوتیفیکیشنی مبنی بر دریافت پیام های جدید از سوی اینستاگرام دریافت نخواهید کرد و فقط در بخش پیام های خصوصی درخواستی یا Reguests پیام ارسالی از طرف فرد مزاحم را می توانید بخوانید ولی برای او پیام مشاهده یا همان Seen ارسال نمی شود و شما قادر خواهید بود آن پیام را پاک و یا تایید کنید.

در صورت محدود کردن شخصی وی نمی تواند برای پست های شما بطور مستقیم کامنت بگذارد، در صورت گذاشتن کامنت، کامنت او از طریق سیستم اینستاگرام زیر پست بصورت مخفی قرار می گیرد و فقط یک پیام برای شما با این عنوان که اینجا یک کامنت محدود شده وجود دارد به نمایش گذاشته می شود. شما می توانید آن را تایید و یا پاک کنید. کامنت اعمال شده توسط فرد مزاحم تا زمانی که شما آن را تایید نکنید به هیچ کاربر دیگری نمایش داده نمی شود.

گزینه محدود کردن Restrict را می توانید از طریق بخش دایرکت و زدن ایکون علامت تعجب بالا سمت راست و یا از طریق سه نقطه در یکی از پست های فرد مزاحم و یا انتخاب کامنت فرد مزاحم فعال نمائید. هر زمان که بخواهید می توانید محدودیت اعمال شده را لغو کنید. برای اینکار از طریق مسیرهای گفته شده گزینه Unrestrict را انتخاب کنید تا محدودیت برداشته شود.

 

مزاحم شبکه های اجتماعی

 

۲- استیکرهای کمپین مبارزه با افراد مزاحم

اخیراً اینستاگرام برای اینکه بتواند محیط این شبکه اجتماعی را امن تر کند اقدام به طراحی دو استیکر خاص نموده که در بخش استوری در دسترس می باشند. این استیکر در واقع نماد کمپین مبارزه با آزار و اذیت و رفع مزاحمت افراد در اینستاگرام هستند. طبق گفته اینستاگرام کاربران می توانند با استفاده از این استیکرها افراد مزاحم را به دیگران معرفی نمایند و با اینکار امیدوارست میزان افراد سود جو و مزاحم را در محیط این شبکه اجتماعی کاهش دهد.

براین اساس کاربران می توانند در اسنوری های خود برای معرفی افراد مزاحم همزمان با این استیکرها استوری منتشر کنند که سایر کاربران با دیدن این نماد بدانند که این مربوط به کمپین نفرت از مزاحمت است و برای معرفی فرد خاطی و اعلام نفرت از کار وی این استوری منتشر شده است.

 

Dont Hate

 

کلام آخر

با قابلیت هایی که اینستاگرام در نسخه های جدید خود در اختیار کاربران قرارداده بسیاری از معضلات امنیت و حفظ حریم خصوصی این شبکه اجتماعی پرمخاطب رفع گردیده است. امیدوارم ما کاربران این شبکه اجتماعی با اهمیت دادن به این قابلیت ها محیط اینستاگرام را هرچه بیشتر امن نماییم.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©