سئوسیگ

۷ نکته برای سئوی داخلی سایت مخصوص بازاریاب‌های محتوایی

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

هفت نکته مهم در سئوی داخلی

سئو از جنبه بازاریابی محتوایی نسبت به ده سال پیش بسیار تغییر کرده است. قبلا کافی بود تا کلمات کلیدی مد نظر خود را با رنگی سفید داخل زمینه‌ای سفید به تعداد زیاد تکرار کنید و گوگل را گول بزنید تا شما را به رتبه اول برساند.

امروزه استفاده از این روش‌ها با عنوان سئوی کلاه سیاه شناخته می‌شود و منجر به جریمه شدن از سوی گوگل خواهد شد. شما نیز اگر دید بلند مدت برای کسب‌وکار اینترنتی خود دارید باید تا می‌توانید از این شیوه‌ها دوری کنید. گوگل بسیار هوشمند شده است و به راحتی این ترفندها را متوجه شده و سایت‌هایی که از سئوی کلاه سیاه استفاده می‌کنند را جریمه می‌کند. برخی از شرکت‌هایی که خدمات سئو ارائه می‌دهند نیز گاهی از این ترفندها استفاده می‌کنند بنابراین هنگام سفارش سئو باید دقت زیادی داشته باشید.

خبر خوب اینکه می‌توانید با یک استراتژی مناسب و استفاده از روش‌های کلاه سفید و قانونی مخاطبین وفاداری برای سایت خود ایجاد کنید.

به کمک نکته‌هایی که در ادامه مقاله به آنها خواهیم پرداخت می‌توانید به خوبی با مخاطبین خود ارتباط برقرار کرده و محتوایی بسازید که گوگل آن را دوست داشته باشد. پس با ما همراه باشید.

۱. مطالبی ایجاد کنید که جواب پرسش‌های کاربران باشد

گوگل سالهاست که تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است و سعی می‌کند تا به بهترین شکل به جستجوی کاربران خود پاسخ دهد.

بازاریابان محتوایی نباید به دنبال جذب نظر موتورهای جستجو باشند. بلکه در عوض باید سعی کنند تا پاسخ جستجوهای کاربران را بهتر از هر کس دیگری مهیا کنند. و این تنها نکته‌ای است که به وسیله آن می‌توان نظر موتورهای جستجو را نیز جلب کرد.

اما شاید این سوال به درستی به ذهنتان برسد که از کجا باید دانست که مخاطبین چه سوال‌هایی دارند؟

پیدا کردن این سوالات به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید مطالبی مناسب کاربران ایجاد کنید. برای پیدا کردن این سوالات می‌توانید از قسمت پیشنهادات گوگل و یا ابزارهایی مانند BuzzSumo استفاده کنید تا متوجه شوید مخاطبین چه سوالاتی دارند.

پاسخ کاربران در سرچ گوگلپاسخ کاربران در سرچ گوگل

 

۲. برای هر گروه از مخاطبین، بهترین کلمات و عبارات کلیدی را پیدا کنید

یکی از وظایف بازاریابان محتوایی پیدا کردن کلمات و عبارت کلیدی صحیح است. بهتر است عباراتی انتخاب کنید که ۳ کلمه یا بیشتر داشته باشند.

اکنون افراد نیز سعی می‌کنند با کلمات بیشتری جستجو کنند و بدین ترتیب می‌توانید در دسترس آنها قرار بگیرید. و با دستیابی به این مخاطبین می‌توانید نرخ تبدیل خود را نیز افزایش دهید. این نرخ تبدیل ممکن است گرفتن ایمیل و اطلاعات یا فروش یک کالای خاص به مخاطبین باشد.

ابزارهای مختلفی برای تحلیل کلمات کلیدی وجود دارند مانند Keyword planner و KWfinder که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

۳. مطمئن شوید که وب‌سایت شما ۱۰۰ درصد برای موبایل بهینه شده است

گوگل از سال ۲۰۱۹ ابتدا نسخه موبایل وب‌سایت‌ها را ایندکس می‌کند و این نشان از اهمیت بهینه‌بودن سایت برای موبایل دارد.

اگر سایت شما برای موبایل بهینه نشده باشد دیگر نمی‌توانید به رتبه‌های برتر گوگل فکر کنید. هر صفحه از سایت شما باید به صورت ۱۰۰ درصد برای کاربران موبایلی بهینه شده باشد و این موضوع شامل موارد زیر است:

  • استفاده از تصاویر با رزولوشن بالا
  • نیازی نباشد کاربر صفحه را به سمت چپ یا راست جابه‌جا کند تا بتواند بخشی از مطلب که نشان داده نشده را مشاهده کند.
  • لینک‌ها نیز باید به قدر کافی بزرگ باشند تا بتوان روی آنها کلیک کرد بدون اینکه اشتباهی روی لینک دیگری کلیک شود.

۴. به تگ‌های متا توجه کنید

اطلاعات و تگ‌ها متا به گوگل و کاربرانی که شما را در صفحه نتایج جستجوی گوگل مشاهده می‌کنند می‌گوید که مطلب شما در چه موردی است. مطمئن شوید که موارد زیر را به خوبی بهینه کرده‌اید:

  • تگ عنوان
  • توضیحات متا
  • URL
  • تگ‌های مخصوص وردپرس
  • متن‌های جایگزین تصاویر

گوگل نیز به دیتای متا توجه می‌کند و آن را کراول می‌کند تا تصمیم بگیرد که چه رتبه‌ای به آن صفحه بدهد. برخی از مواردی که در بالا ذکر کردیم نیز توسط کاربران در صفحه نتایج جستجوی گوگل دیده می‌شود مانند توضیحات متا. همچنین به کار بردن متن جایگزین برای تصاویر شانس دیده شدن آنها را در قسمت جستجوی تصاویر گوگل افزایش می‌دهد. اگر خیلی با موارد فنی آشنا نیستید می‌توانید از مشاوره سئو استفاده کنید.

۵. توجه به پیشنهادات گوگل و بخش سوالات مرتبط

وقتی به آمارها و اطلاعات خود گوگل مراجه کنید کار سئو برای شما بهتر و راحت‌تر پیش خواهد رفت.

برای بدست آوردن این اطلاعات کافیست که کلمه یا عبارت کلید مد نظر خود را داخل کادر جستجوی گوگل وارد کنید و در صفحه نتایج به قسمت انتهای صفحه دقت کنید. در اینجا شاهد جستجوهای دیگری هستید که مرتبط با جستجوی شما می‌باشد. به عنوان مثال اگر واژه تناسب اندام را جستجو کرده باشید احتمالا واژه‌هایی مانند تجهیزات تناسب اندام نیز مرتبط با کار شما خواهد بود. از این قسمت می‌توانید به خوبی ایده بگیرید. یا قسمت «مردم همچنین می‌پرسند» نیز می‌تواند منبع خوبی برای ایده گرفتن در مورد تولید محتوا باشد.

از این عبارات کلیدی پیشنهادی و همچنین سوالات می‌توانید در مقاله‌های سایت خود استفاده کنید تا مطلب شما بیشتر متناسب با جستجوی کاربران باشد.

۶. برای مخاطبین خاصی بنویسید نه برای همه

خشنود ساختن ۱۵ نفر راحت‌تر از خشنود کردن ۱۰۰ نفر است! این مطلب در مورد تولید محتوا نیز بسیار مهم است.

به جای اینکه سعی کنید برای همه مردم یا بخش بزرگی از آنها مطلبی تهیه کنید سعی کنید برای یک قشر خاص و محدود مطلب ایجاد کنید.

نوشتن برای یک قشر محدود و کوچک این شانس را به شما می‌دهد تا عمیق‌تر به موضوع بپردازید و مطالب ارزشمندتر و مرتبط‌تر با خواست کاربران را ایجاد کنید.

۷. مطالب قبلی خود را به روزرسانی کنید

بخشی از فرآیند سئو شامل به‌روز کردن مطالب سایت است. به خصوص مطالبی که اکنون وضعیت خوبی در صفحه نتایج گوگل دارند.

گوگل به مطالب جدید علاقه‌مند است. سعی کنید اطلاعات قدیمی داخل مطالب قبلی خود را حذف کرده و مطالب جدیدتر را جایگزین آن کنید. سعی کنید حین انجام این کار کلمات کلیدی و سوالات پیشنهادی گوگل که قبلا در مورد آن صحبت کردیم را نیز وارد مقاله خود کنید.

بازاریابان محتوایی در نظر داشته باشند که با رعایت اصول گفته شده می توانند سئو را در محتوای خود رعایت کنند.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©