سئوسیگ

چگونه به یک اینفلوئنسر شبکه‌های اجتماعی موفق تبدیل شویم و درآمد داشته باشیم؟

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

اینفلوئنسر

در شبکه‌های اجتماعی، اینفلوئنسر به کسی گفته می‌شود که فالورهای زیادی دارد و می‌تواند به وسیله تبلیغات مستقیم یا غیر مستقیم بر تصمیم خرید و انتخاب فالورهایش تاثیر بگذارد. اینفلوئنسر (influencer) بر گرفته از واژه (influence) به معنای تاثیرگذاشتن است.

حالا اگر شما هم حضور داشتن در شبکه‌های اجتماعی را دوست دارید و از به اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدئو‌های خودتان احساس لذت می‌کنید، امکان دارد که بتوانید اینفلوئنسر خوبی در شبکه‌های اجتماعی شوید. فقط کافی است برند‌ها و کسب و کارهای مختلف شما را ببینند و بدانند شما می‌توانید از طریق صفحه پروفایل شبکه‌های اجتماعی خودتان مشتری‌هایی را برای آن‌ها دست و پا کنید.

آیا تا به حال بلاگر‌ها و اینفلوئنسر‌هایی را دیده‌اید که طرفداران زیادی دارند؟ تمام مدت لباس‌های برند و اورجینال رایگان می‌پوشند و تنها کاری که می‌کنند این است که از خودشان عکس بیندازند و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند؟ واقعا چه لذتی بالاتر از این که تمام مدت، وقت خودتان را صرف سرگرمی‌هایتان (که یکی از آن‌ها شبکه‌های اجتماعی است) کنید و از این طریق پول در بیاورید؟

خوشبختانه شما هم می‌توانید یک اینفلوئنسر شبکه‌های اجتماعی شوید. مجله کارآفرینی اینفلوئنسر را این طور تعریف می‌کند: اینفلوئنسرها افرادی وظیفه‌گرا هستند که به افکار طرفداران خودشان شکل می‌بخشند، به صنعت مد و پوشاک و رویدادهای روز سمت و سو می‌دهند، و معمولا بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ فالور دارند.

اینفلوئنسر

به عبارت دیگر یک اینفلوئنسر شبکه‌های اجتماعی در مورد یک بازار یا حیطه خاص اطلاعات و تخصص کافی دارد، افراد زیادی او را دنبال می‌کنند و بر  افکار طرفداران خودش تاثیر عمیقی دارد. در این مقاله با هم می‌خوانیم و یاد می‌گیریم که چگونه یک اینفلوئنسر شبکه‌های اجتماعی در حیطه علایق و تخصص خودتان بشوید.

چگونه یک اینفلوئنسر شبکه‌های اجتماعی در حیطه علایق و تخصص خودتان بشوید و توجه برند‌ها و کسب و کارها را به خودتان جلب کنید؟

قدم اول: یک متخصص باشید

شما باید بتوانید به برندها نشان دهید که دانش بالایی در مورد صنعت و حیطه مورد علاقه‌تان دارید. تصمیم گرفتن در مورد صنعت مورد علاقه‌تان کار آسانی است. تنها یک صنعت را انتخاب کنید و روی آن تمرکز کنید. این صنعت یا حیطه می‌تواند چیزی باشد که به آن علاقه زیادی دارید، یا اطلاعات شما در آن زمینه زیاد است. مثل صنعت اتومبیل، حوزه بازی‌های کامپیوتری، گریم و آرایش، صنعت مد و پوشاک، دنیای هنر و غیره.

برای مثال افراد قبل از اینکه اتومبیلی بخرند، ابتدا با متخصصان این زمینه مشورت می‌کنند تا بدانند که چه اتومبیلی برای آن‌ها از همه بهتر است. به همین ترتیب، برندها قبل از همکاری با شما ابتدا می‌خواهند بدانند که آیا شما در زمینه‌ صنعت و کالاهای مورد نظر آن‌ها دانش و تخصص کافی دارید یا خیر.

قدم دوم: عقاید و ایده‌های خودتان را با بقیه به اشتراک بگذارید!

بعد از انتخاب صنعت یا حیطه مورد نظر خودتان، شروع کنید در مورد آن صحبت کنید. برای مثال صنعت گریم و آرایش را در نظر بگیرید. در سراسر شبکه‌های اجتماعی عشق خودتان را به این صنعت اعلام کنید. صفحات شبکه‌های اجتماعی خودتان را ایجاد کنید و نظرات و ایده‌های خودتان را در زمینه مورد نظر با فالو‌رهای خودتان به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید با استفاده از ابزارهای ساده‌‌ای مثل وردپرس وب‌سایت خودتان را بسازید و در آن‌جا شروع به وبلاگ نویسی در مورد صنعت گریم و آرایش کنید.

وبلاگ‌نویسی به شما این فرصت را می‌دهد تا نظرات و ایده‌های خودتان را اعلام کنید و افراد علاقه‌مند آن‌ها را بخوانند و از شما تاثیر بگیرند. می‌توانید به عنوان یک اینفلوئنسر شبکه‌های اجتماعی در مورد برند‌های مختلف لوازم آرایشی صحبت کنید و آن‌ها را با هم مقایسه کنید.

اینستاگرام یکی ازشبکه‌های اجتماعی بسیار کاربردی برای به اشتراک گذاشتن سلایق، علایق، تخصص و دانش شماست. در اینستاگرام لوازم آرایشی و بهداشتی را معرفی کنید که خودتان از آن‌ها استفاده کرده و راضی هستید.

سعی کنید در شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال باشید و از تگ کردن برند‌های مختلف غافل نمانید. زیرا هر چه اینفلوئنسر فعال‌تری باشید برند‌های بیشتری نیز به سمت شما جذب خواهند شد.

گام سوم: از بین سایر اینفلوئنسر ها دوست پیدا کنید

وقتی به عنوان اینفلوئنسر شبکه‌های اجتماعی عادت کنید روزی دو تا سه پست و هفته‌ای یک تا دو بلاگ منتشر کنید، و اگر این روند را ادامه دهید و دست نکشید، متوجه خواهید شد که فالور‌های شما روز به روز بیشتر و بیشتر خواهند شد. ممکن است اوایل راه این کار کمی زمان ‌بر و کسل کننده به نظر برسد. ولی همین طور که محتوای شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت شما بیشتر می‌شود، افراد بیشتری را هم به خودتان جذب خواهند کرد و کاربران بارها به صفحات شما سر خواهند زد تا محتواهای جدید شما را دنبال کنند.

بعد از افزایش فالورها باید به دنبال اینفلوئنسرهای دیگر در زمینه مورد نظر خودتان بگردید و با آن‌ها دوست شوید. آن‌ها را در پست‌های خودتان تگ کنید و سعی کنید پست‌های مشترکی با آن‌ها بسازید. اگر امکانش هست با اینفلوئنسر‌های دیگر ملاقات کنید و عکس‌های دسته جمعی با آن‌ها بیندازید و در صفحات شبکه‌های اجتماعی خودتان به اشتراک بگذارید. به صفحات این اینفلوئنسر‌های شبکه‌های اجتماعی سر بزنید و پست‌های آن‌ها را لایک کنید و نظر بگذارید.

فایده این کار این است که وقتی با اینفلوئنسرهای شبیه به خودتان دوست می‌شوید، می‌توانید روی کمک آن‌ها حساب کنید. این یک دوستی و معامله برد-برد است که در آن هم شما برای آن‌ها تبلیغ می‌کنید و هم آن‌ها برای شما. به این ترتیب فالورهای شما آن‌ها را خواهند شناخت و فالورهای آن‌ها هم شما را.

گام چهارم: یک تصویر برند منحصر‌به‌فرد از خودتان بسازید

صفحات شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت شما هویت و رزومه شما هستند، پس بهتر است کاری کنید که ظاهر و تصویری منحصر‌به‌فرد از شما به کاربران و برند‌ها ارائه دهند. اگر در عکاسی‌ها و تصویر‌سازی‌ها، و همچنین در نوشتن متن‌ها سلیقه و تخصص به خرج بدهید، مشتری های شما برند‌های معروف و برتر خواهند بود.

بهتر است عکس پروفایل صفحات اجتماعی یک اینفلوئنسر واضح و نمایان باشد. برای مثال به عنوان یک اینفلوئنسر گریم و آرایش بهتر است صورت کامل شما با آرایشی زیبا و حرفه‌ای تصویر پروفایلتان را تشکیل بدهد. بیشتر پست‌های صفحات شما نیز باید در مورد محصولات آرایشی و یا تصاویری از صورت‌های گریم و آرایش شده باشد.

در مورد قسمت بیو (معرفی) صفحات شبکه‌های اجتماعی باید بگوییم که ساده نویسی بسیار مهم است. برند‌ها باید با خواندن بیوی صفحات اجتماعی یک اینفلوئنسر بتوانند سریع تشخیص بدهند که آیا می‌خواهند با او همکاری کنند یا خیر. بهتر است در قسمت بیو اطلاعات تماس شما هم درج شود. به عنوان یک اینفلوئنسر شبکه‌های اجتماعی ایمیل، صفحه وبسایت و شماره تماس از مهم‌ترین اطلاعاتی هستند که در بیو می‌توانید وارد کنید. به این ترتیب راه‌های ارتباطی را برای برند‌ها باز گذاشته‌اید تا هر زمانی که بخواهند با شما برای همکاری تماس بگیرند.

صدف بیوتی یک اینفلوئنسر موفق

گام پنجم: یک اینفلوئنسر پیش قدم بشوید!

اینفلوئنسر بودن همیشه به این معنا نیست که یک گوشه بایستید و منتظر بمانید تا برند‌ها به سراغ شما بیایند. گاهی هم لازم است شما پیش قدم بشوید و سراغ برندهایی بروید که همیشه آرزو داشتید با آن‌‌ها همکاری کنید. از رد شدن نترسید. شما باید با شجاعت جلو بروید و از توانایی‌های خودتان و سودی صحبت کنید که برای برند‌ها به ارمغان خواهید آورد.

بهترین راه نزدیک شدن اینفلوئنسر ها به برندها از طریق صفحه توییتر برند آنهاست. اگر هم بتوانید آدرس ایمیل آن‌ها را پیدا کنید که چه بهتر. به آن‌ها پیام دهید و ببینید آیا می‌خواهند با شما همکاری کنند یا خیر. و قبل از اینکه خودشان از شما بپرسند که چرا فکر می‌کنید باید با شما همکاری کنند، خودتان برایشان توضیح دهید که چه مزایایی برای آن‌ها دارید.

گام ششم: یک پکیج تهیه کنید

از آمارهای پیج تان از طریق گزینه Insight یا ابزارهای آنالیز اینستاگرام یک پکیج تهیه کنید، پکیجی که قرار است به برند‌ها ارائه دهید باید شامل موارد زیر باشد:

  • نام، تگ‌ها و اطلاعات تماس شما.
  • تخصص شما (حوزه تخصصی مانند گریم و آرایش، هنر و غیره).
  • آدرس اینترنتی شبکه‌های اجتماعی شما.
  • تعداد فالورها و مشترکان شما در هر شبکه اجتماعی.
  • نرخ و میزان تعامل فالورها با شبکه‌های اجتماعی و محتواهای شما. (حاوی تعداد بازدیدها، لایک ها، کامنت ها و شیر پست های پیج تان)

این پکیج نه تنها عزم شما به همکاری را به برند‌ها نشان می‌دهد، بلکه نشانی از حرفه‌ای بودن و راسخ بودن شما در صنعت و حیطه تخصص شما است.

تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر شبکه‌های اجتماعی زمان و زحمت زیادی را مطالبه می‌کند. شما باید پکیج‌های زیادی مانند آنچه در بالا گفته شد را به برندهای مختلف ارسال کنید تا پاسخ متناسبی دریافت کنید. ولی همیشه به یاد داشته باشید که خودتان باشید. همیشه کار و زحمت سخت پاسخ مساعدی خواهد داشت. کسی چه می‌داند، شاید شما اینفلوئنسر موفق بعدی شبکه‌های اجتماعی باشید!

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©