سئوسیگ

راز انتخاب هشتگ مناسب در اینستاگرام برای گرفتن فالوور و لایک واقعی

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

انتخاب هشتگ مناسب اینستاگرام

خیلی جالب است بدانید که تقریبا ۹۹ درصد کاربران اینستاگرامی از چگونگی انتخاب هشتگ مناسب در اینستاگرام اطلاعی ندارند به این ترتیب نمی‌توانند هشتگ‌های خوب و مفیدی برای پست‌های اینستاگرامی خود انتخاب کنند.

بیشتر کاربران اینستاگرام از هشتگ‌ها متنفرند و از آن‌ها فرار می‌کنند، چون نمی‌دانند چطور باید از آن‌ها استفاده کنند و گاهی حتی از اهمیت آن‌ها آگاهی ندارند.

در این مقاله به شما یاد می‌دهیم که چگونه در اینستاگرام فالور و لایک واقعی بگیرید. استراتژی که ما به شما ارائه می‌دهیم با تمام استراتژی‌های انتخاب هشتگ مناسب در اینستاگرام که تا کنون خوانده‌اید تفاوت دارد. اگر تصور می‌کنید که استراتژی استفاده از هشتگ‌های اینستاگرام را به خوبی می‌دانید، بهتر است این مقاله را تا انتها بخوانید تا استراتژی متفاوتی را یاد بگیرید. با ما همراه شوید تا به متخصص و ابرقهرمان اینستاگرام خودتان بدل شوید.

تحقیقات ما نشان داده است که تقریبا کمتر کسی می‌داند که برای گرفتن فالور واقعی در اینستاگرام باید چگونه از هشتگ‌ها استفاده کند. حتی بعضی کاربران اینستاگرام هشتگ‌ها را کاملا نادیده می‌گیرند و برای جذب فالور، از خریدن فالور استفاده می‌کنند، که ما این روش را کاملا رد می‌کنیم و به شما نیز توصیه نمی‌کنیم.

بعضی از افراد هم به استفاده از هشتگ‌های پرطرفدار بسنده می‌کنند، که این روش هم برای حساب‌های کاربری جدید و کم سن و سال کاربردی ندارد. زیرا در این نوع حساب‌های کاربری اعضای کمتری حضور دارند و نرخ تعامل کاربرها با اکانت پایین است و از طرف دیگر رقابت بر سر هشتگ‌های پرطرفدار در اینستاگرام بسیار بالا است. برخی افراد دیگر هم از ترکیب هشتگ‌های پرطرفدار و کم‌طرفدار استفاده می‌کنند، ولی باز هم پاسخی نمی‌گیرند.

چیزی که همه آن را نادیده می‌گیرند این است که هر حساب کاربری در اینستاگرام هشتگ‌های مناسب خودش را دارد و هشتگ‌ها باید طبق نوع و کاربرد آن حساب کاربری انتخاب شوند. و این مساله‌ای است که بیشتر کاربران اینستاگرام نمی‌دانند.

در این مقاله یک روش گام‌ به گام برای انتخاب هشتگ‌های مناسب اینستاگرام به شما ارائه شده است. فرقی ندارد هزار یا ده هزار فالور داشته باشید. این روش به شما همه چیز را در مورد انتخاب هشتگ مناسب در اینستاگرام یاد خواهد داد.

ولی قبل از توضیح استراتژی انتخاب هشتگ مناسب در اینستاگرام اجازه دهید چند مفهوم کلیدی را برای شما توضیح بدهیم.

مفاهیمی مثل «محل پست‌» و «محدوده لایک هشتگ‌ها»:

• محل پست‌

وقتی از هشتگ استفاده می‌کنید، بسته به نوع و کیفیت هشتگ‌ها، پست شما در دو محل مختلف در اینستاگرام نمایش داده خواهد شد؛ قسمت پست‌‌های برتر (Top Posts) و قسمت پست‌های اخیر (Recent Posts) تصویر زیر را مشاهده کنید

آموزش اینستاگرام هشتگ مناسب

دسترسی به ادامه این بخش از آموزش نیازمند تهیه اشتراک اختصاصی می باشد..!!!

لطفاً در صورت داشتن اشتراک وارد شوید در غیراینصورت لطفاً از طریق کلید عضویت در سایت ثبت نام کنید.

دسترسی به ادامه این بخش از آموزش نیازمند تهیه اشتراک اختصاصی می باشد..!!!

لطفاً در صورت داشتن اشتراک وارد شوید در غیراینصورت لطفاً از طریق کلید عضویت در سایت ثبت نام کنید.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©