سئوسیگ

کسب و کارهای اینستاگرام مختص خانم ها چگونه حساب اینستاگرام خانم ها را هدف قرار دهند

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

targeting-women

هنگامی که پیج خود را در اینستاگرام راه اندازی می کنید قطعاً برای آن هدفی دارید، اگر اینگونه نیست پس وقت خود را بیخود در این شبکه اجتماعی تلف نکنید. اما اگر هدف شما راه اندازی یک کسب و کار است پس حتماً از قبل برنامه ریزی مورد نیاز را انجام داده اید و گروه هدف خود را مشخص نموده اید، اگر اینگونه نیست پس همین حالا برنامه مدونی برای پیج تان تهیه کنید و گروه هدف کسب و کار خود را مشخص کنید.

ما فرض می کنیم شما تمام موارد بالا را انجام داده اید و گروه هدف تان را مشخص کرده اید، خب اگر گروه هدف شما حساب اینستاگرام خانم هاست پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله از آکادمی سئوسیگ را مطالعه کنید، زیرا ما تصمیم داریم در این مقاله به شما یاد بدهیم که چگونه خانم ها را بعنوان فالوور پیج تان جذب کنید.

اگر از طریق پیج تان می خواهید کالاهای مربوط به خانم ها را به فروش برسانید پس قطعاً گروه هدف شما خانم ها هستند و باید بدنبال جذب آنها باشید، اما چگونه ؟ آیا راهی وجود دارد که بتوانید درصد بالایی از خانم ها را جذب کنید، بسیار خب این راهنما برای رسیدن به پاسخ این سوال نوشته شده است.

حضور خانم ها در اینستاگرام چگونه است ؟

یک آمار غافلگیر کننده نشان می دهد که حدود ۵۰ درصد جمعیت زمین را زنان تشکیل می دهند و تقریباً بیش از یک میلیارد کاربر در شبکه اجتماعی اینستاگرام حضور دارند، طبق آمار ۶۸ درصد کاربران اینستاگرام خانم هستند. یعنی چیزی در حدود ۷۰۰ میلیون نفر خانم روزانه در اینستاگرام فعال هستند و چیزی در حدود ۴٫۲ میلیارد لایک در زیر پست های اینستاگرام توسط خانم ها اعمال می شود، یک حساب سرانگشتی نشان می دهد بطور میانگین هر خانم روزانه حدود ۶ پست اینستاگرام را لایک می کند.

این آمار نشان می دهد که اینستاگرام یک بازار پرسود پر از مشتری برای فروشندگان کالاهای خاص خانم ها مانند لوازم آرایشی، جواهرات، لباس زیر زنانه و … است، که در آن هر چه بیشتر فالوور خانم جذب کنید سود بیشتری نصیب تان خواهد شد.

مقایسه خصلت های خانم ها با آقایان

چه چیزی زنان را از مردان متمایز می کند ؟ آنها چه رفتارهای منحصر بفردی دارند و چگونه می توان آنها را در اینستاگرام هدف گذاری کرد ؟

۱- احساسات : شاید کلیشه ای به نظر برسد اما بطور کلی زنان احساسات خود را بیشتر بروز می دهند، نه اینکه مردان بدون احساس هستند بلکه مردان بیشتر احساسات خود را سرکوب می کنند. خانم ها ابراز احساسات را دوست دارند خواه عشق، شادی، غم، قدردانی و عصبانیت باشد.

۲- آنها همه چیز را می خواهند: خانم ها دوست دارند نسبت به اطرافیانشان موفق تر باشند، در عین حال زندگی مشترک و تشکیل خانواده هم برای آنها مهم است و داشتن یک زندگی خوب در کنار سایر موفقیت ها نیز برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

۳- افسوس : معمولا زنان افسوس کارهایی را که انجام داده اند می خورند و برخلاف آن مردان افسوس کارهایی را که انجام نداده اند، البته خلاف این نیز به ندرت دیده می شود اما تجریه نشان داده که این اختلاف بین دو جنس وجود دارد.

۴- دوستی: دوستان برای زنان از اهمیت بیشتری برخوردارست، دوستی بین خانم ها تا مردان متفاوت است روابط دوستی بین خانم ها عمیق تر است و اعتماد بیشتری بین آنها بوجود می آید. معمولا خانم ها برای حمایت عاطفی مورد استفاده قرار می گیرند.

۵- عکس العمل زن در منازعات ماندن و جنگیدن است: هنگامی که یک زن اشتباه می کند احساسات او زودتر بر او غلبه می کند در اینگونه شرایط زنان بیشتر درگیر احساسات خود می شوند، مطالعات نشان می دهند که زنان بیشتر دچار استرس، تنش و دچار سرخوردگی می شوند.

۶- چند وظیفه ای : تحقیقات نشان می دهند که زنان در مقابله با دو یا سه کار به طور همزمان ۷۰ درصد بهتر از مردان عمل می کنند.

 

کاربران خانم اینستاگرام

چگونه از این تفاوت ها در اینستاگرام برای جذب بیشتر خانم ها استفاده کنیم

  1. همانگونه که در بخش قبل گفتیم زنان احساسی تر از مردان هستند، اگر می خواهید درصد جذب خانم ها را در پیج تان افزایش دهید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما عنصر احساسی داشته باشد. در زمان انتخاب نام برند خود سعی کنید نام منتخب زنانه و احساسی باشد. اگر قرار است بیشتر کاربران پیج شما خانم ها باشند بهتر است نام پیج تان را با ظرافت کامل انتخاب کنید، اسمی که باعث برانگیختن احساس خانم ها شود.
  2. برقراری تعادل بین کار و زندگی این روزها یک مسئله بسیار مهم برای خانم هاست، در محتوای خود به این موضوع اشاره کنید که هر آنچه که یک خانم به آن فکر می کند و هرکاری که می خواهد می تواند انجام دهد و یا اینکه محصول شما چگونه می تواند در این زمینه به آنها کمک کند، چیزی که بتواند زنان را خوشحال کند، این محتوا می تواند بصورت فیلم، عکس و ویدیو در پیجتان منتشر شود.
  3. از آنجا که خانم ها بیشتر دچار حس تاسف پس از انجام کارهای خود می شوند، از این موضوع می توانید در استراتژی بازاریابی خود به خوبی استفاده کنید به آنها اطمینان دهید که در حال انتخاب و یا انجام کار صحیحی هستند، جوری عمل کنید و باعث اطمینان آنها شوید که از اینکه فالوور شما هستند خوشحال باشند، این اطمینان و رابطه را بصورت مستمر حفظ کنید، اگر از شما کالایی خرید نمودند این اطمینان را به انها بدهید که هیچگاه از اینکارشان پشیمان نخواهند شد. اگر خانمی حس اطمینان خود را نسبت به شما از دست بدهد دیگر جلب اطمینان او کار دشوار و گاهی غیرممکن است. بنابراین وفاداری و احترام به مشتری یک امر بزرگ در هدف قرار دادن زنان است.
  4. دوستان بخش مهمی از زندگی خانم ها هستند، آنها مانند یک عضو از خانواده محسوب می شوند، سعی کنید با خانم های پیجتان مانند یک دوست برخورد کنید و رابطه دوستی خود را با آنها افزایش دهید، محتوای خود را به گونه ای تهیه کنید که قرار است آن را به بهترین دوست تان هدیه دهید.
  5. پاسخ به مشکلات، معمولاً خانم ها در حل مشکلات خود سماجت بیشتری دارند، آنها اگر نتوانند یک مشکل را سریعاً حل کنند بی خیال آن نخواهند شد و دوباره در یک فرصت دیگر تلاش می کنند مشکل خود را حل نمایند. شما می توانید در محتوای خود راه حل هایی برای مشکلات ارائه کنید، از فالوورهای خود بخواهید مشکلات خود را برای رسیدن به راه حل در کامنت ها مطرح کنند، یا مستقیماً از شما بخواهند بصورت یک پست نظرات سایر فالوورها را در مورد چگونگی حل آن مشکل جویا شوید، تا هم تعامل پیج شما با فالوورها افزایش یابد و هم راه حل های متفاوت در اختیار فردی که دچار آن مشکل است قرار داده شود.
  6. از آنجایی که زنان توانایی انجام چند کار همزمان را دارند، با بکار گیری این قابلیت در استراتژی اینستاگرام شما می توانید باعث افزایش تعامل و به اشتراک گذاری پست های تان شوید. اگر محصولات شما قابلیتی دارند که می توانند همزمان با انجام کار دیگری از آنها استفاده شود حتماً در پست های خود آن را معرفی کنید.

مثال ها و ایده های عملی برای جذب حساب اینستاگرام خانم ها

عملی کردن برخی از موارد گفته شده ممکن است سخت باشد، ما در ادامه چند مثال و ایده آورده ایم که می توانند شما را در جذب حساب اینستاگرام خانم ها راهنمایی کنند. ایده های انتشار محتوا که برای خانم ها جذاب هستند :

  • در قسمت های قبل مقاله گفتیم که خانم ها رابطه متفاوتی با دوستان خود دارند، خب با استفاده از این خصلت خانم ها یک پست با کیفیت تهیه کنید که شامل یک عکس رمانیتک و یک متن زیبا روی آن که می تواند باعث جلب توجه خانم ها شود :

خیالم راحته که اگه زمستون هرچقدرم سرد باشه،
رفقایی مثل شما دارم که دمشون خیلی گرمه . .

تولید یک پست احساسی و رمانتیک را در برنامه کاری اینستاگرام خود قرار دهید و سعی کنید بعد از دو پست مربوط به کسب و کارتان حتماً یک پست جذاب احساسی منتشر کنید.

  • در پست های خود شوخی کنید در مورد کارهای کلیشه ای خانم ها اما بصورت مثبت و درست …!! مطمئن باشید تمام خانم ها از اینگونه پست ها لذت می برند و همه ی مطالب آن را می خوانند و آن را به اشتراک می گذارند. مثل استفاده از خصلت انجام چندکار با هم، بله خانم ها در این بخش توانایی خاصی دارند که مردها ندارند، این را به تصویر بکشید و نشان دهید که یک خانم علاوه بر انجام کارهای کسب و کار خود چگونه می تواند به کارهای منزل و رسیدگی به فرزندان را به بهترین نحو انجام دهد.

این کارها را انجام دهید تا مخاطبان هدف خود را از بین حساب اینستاگرام خانم ها جذب کنید، بیاد داشته باشید آنها را شیفته خود کنید و حس اطمینان و دوستی بین خودتان و دنبال کنندگان تان برقرار کنید. اگر بتوانید این خصلت ها را در تولید محتوای خود استفاده کنید، حتماً حساب اینستاگرام خانم های زیادی را جذب پیج تان خواهید کرد.

کلام آخر

حتماً بعد از انتشار هر محتوا روند جذب فالوور و لایک پیج تان را توسط ابزار آنالیز اینستاگرام و یا insight اینستاگرام بررسی کنید، و ببینید که کدام محتوای شما باعث جذب حساب اینستاگرام خانم های بیشتری شده و یا خانم ها بیشتر آن را لایک کرده اند. آن محتوا را سرلوحه کار خود قرار دهید و محتوای بعدی خود را همسو با آن ایجاد کنید. هرچه محتوای شما با احساسات خانم ها هماهنگ باشد، بیشتر مورد توجه آنها قرار خواهد گرفت.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©