سئوسیگ

چگونه استوری اینستاگرام خود را به قیف فروش تبدیل کنیم ؟

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

استوری اینستا

آیا شما هم می خواهید دنبال کنندگان اینستاگرام تان را به مشتری تبدیل کنید؟ نمی دانید چگونه از استوری اینستاگرام برای رسیدن به این هدف استفاده کنید تا بتوانید از آن جهت فروش بیشتر استفاده کنید؟

در این مقاله از آکادمی سئوسیگ یاد می گیرید که چگونه از استوری اینستاگرام استفاده کنید تا مشتریان بیشتری را از طریق استوری جذب کنید.

۱- استوری اینستاگرام می تواند مرکز قیف فروش شما شود

استوری های اینستاگرام بهترین قابلیت برای جذب مشتریان بالقوه شما هستند، اگر بدرستی از آنها استفاده کنید. استوری ها می توانند خریداران مشتاق را به سمت شما هدایت کنند که به احتمال زیاد در آینده مشتری ثابت شما خواهند شد. ممکن است در ابتدا بینندگان استوری های شما با برندتان آشنا نباشند، ولی با استفاده مداوم و خلاقانه از استوری می توانید کاربران زیادی را درگیر کنید و به مرور زمان آنها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.

دنبال کننده گان شما از طریق یک استوری خوب می توانند بعنوان یک مشتری راغب وارد قیف فروش شما شوند، با ایجاد استوری های جدید و ارزشمند می توانید یک مشتری بالقوه را به یک مشتری خریدار تبدیل کنید. به زبان ساده تر یک استوری اینستاگرام خوب می تواند یک دنبال کننده را وارد قیف فروش تان کند و با استوری های بعد او را به انتهای قیف فروش خود هدایت کنید تا اینکه اولین خرید توسط او انجام شود.

قیف فروش

شما می توانید روزانه یک تا چند استوری اینستای جدید ارسال کنید. با توجه به اینکه استوری ها فقط برای ۲۴ ساعت ماندگار هستند، آنها نمی توانند بعنوان یک محتوای استاندارد فالوورهای شما را حفظ کنند، در واقع می توان گفت استوری اینستاگرام یک مسیر هدایت فالوور به پیج شما و پست های محتوایی شماست، در کنار تولید استوری داشتن پست های ارزشمند الزامی است.

انتشار استوری بصورت هر روزه می تواند شما را در معرض دید فالوورهایتان قرار دهد، استمرار تولید و انتشار استوری باید یک استراتژی دائمی داشته باشد. اعتماد برند شما می تواند با استمرار در معرض دید قرار گرفتن افزایش یابد و تنها راه حل آن استفاده از استوری اینستاگرام است.

هنگام تولید یک استوری محتوای آن باید ارزشمند باشد تا مخاطب شما را ترقیب کند تا انتها آن را مشاهده نماید، مخاطب شما در صورتی که یک استوری اطلاعات با ارزشی را به او منتقل نموده باشد و یا از نظر احساسی او را تحت تاثیر قرار داده باشد آن داستان و محتوا را به خاطر می سپارد و در این صورت است که برند شما در ذهن او ماندگار می شود، اما اگر استوری شما آنقدر جذاب و احساسی و ارزشمند نباشد مخاطب در چند ثانیه ابتدایی از استوری شما خارج می شود.

تکنیک هایی وجود دارد که از طریق آنها می توانید استوری تان را بعنوان یک محتوای ارزشمند در ذهن بیننده حک کنید، که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

بکارگیری ترفند در استوری اینستاگرام

دسترسی به ادامه این بخش از آموزش نیازمند تهیه اشتراک اختصاصی می باشد..!!!

لطفاً در صورت داشتن اشتراک وارد شوید در غیراینصورت لطفاً از طریق کلید عضویت در سایت ثبت نام کنید.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©