پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

هشتگ اینستاگرام

چرا استفاده از هشتگ اینستاگرام مهم است ؟

همیشه در مورد چگونگی استفاده از هشتگ ها بحث بوده و خواهد بود و در مورد هشتگ ها خصوصاً در اینستاگرام نظرات متفاوتی ارائه می شود. ولی چیزی که واضح و مبرهن است دلیلی برای استفاده نکردن از هشتگ وجود ندارد. هشتگ های اینستاگرام بعنوان یک بخش اساسی در نرم افزار و الگوریتم های این شبکه ی اجتماعی و تاثیر گذار مورد استفاده قرار می گیرند. الگوریتم اینستاگرام محتوای شما را براساس آنها دسته بندی می کند و  به سایرین نمایش می دهد.

اما مسئله اصلی و سوال برانگیز در خصوص هشتگ های اینستاگرام چگونگی استفاده صحیح از آنهاست ؟

ما در این مقاله بصورت جامع پاسخ این سوال را خواهیم داد پس تا انتها با وب سایت سئوسیگ همراه باشید.

۱# هشتک ها باعث افزایش بازدید محتوای پیج شما می شوند و به اصطلاح اینگیجمنت پیج را افزایش می دهند

طبق تحقیقاتی که توسط وب سایت های معتبر آنالیز اینستاگرام از جمله Sprout Social  انجام گردیده مشخص شده که پست های حاوی هشتگ مرتبط و اصولی در اینستاگرام ۱۲٫۶ درصد تعامل بیشتری داشته اند. این آمار یک دلیل کافی برای استفاده درست و اصولی از هشتگ های اینستاگرام است.

۲# با استفاده از هشتگ ها می توانید به مخاطبان هدف خود برسید

این یک قدم بزرگ در اینستاگرام برای رسیدن به مخاطبان هدف است. اگر شما هشتگ های مناسب و مرتبط به محتوای خود را انتخاب کنید کاربرهای علاقمند به محتوای شما راحتر از طریق آنها می توانند به پیج شما برسند و مطمئن باشید در صورت داشتن محتوای با کیفیت فالوور شما خواهند شد.

متاسفانه عده ای در پست های خود از هشتک های ترند اما غیر مرتبط استفاده می کنند.

برای مثال #عشق #زیبا و … را در زیر یک پست آموزشی مربوط به کسب و کار آنلاین بکار می برند، در این حالت یک کاربر می خواهد محتوای مرتبط به عشق و یا زیبا را مشاهده کند و این هشتک ها را در سرچ اینستاگرام می زند و به پست شما می رسد آیا این کاربر به محتوای مورد نظر خود رسیده است ؟ آیا فکر می کنید او فالوور شما خواهد شد ؟

شانس بیاورید در بهترین حالت بدون ریپورت کردن پیج از صفحه خارج شود. به یاد داشته باشید امروزه بسیاری از مخاطبان اینستاگرام می دانند که چگونه یک پیج را اسپم گزارش کنند.

چرا تجزیه و تحلیل هشتگ در اینستاگرام مهم است ؟

برای شروع باید خدمتتان عرض کنیم که تجزیه و تحلیل هشتگ در اینستاگرام اصلا کار راحتی نیست ..!!؟؟  اما بدلیل رقابت زیاد و استفاده روزانه از هشتگ ها در پست ها برای دستیابی به نتایج بهتر در اینستاگرام الزاماً باید استفاده از قابلیت هشتگ اینستاگرام  و تجزیه و تحلیل آن را جدی بگیرید.

خب چگونه هشتگ های اینستاگرام  را آنالیز کنیم ؟

  • هشتگ پست های قبلی تان برای شروع آنالیز ایده مناسبی هستند

شاید فکر کنید که هشتگ های پست های قبلی بی اهمیت هستند و برای پست جدید باید بدنبال هشتگ جدید باشید اگر شما هم اینگونه فکر می کنید باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. برای اینکه بدانید هشتگ های قبلی تا چه اندازه در میزان تعامل پیج شما دخیل بوده اند، باید آنالیز آنها را در دستور کار خود قرار دهید. ببینید کدام پست شما از طریق هشتگ های نوشته شده برای آن بازدید و لایک و کامنت بیشتری دریافت کرده است. از بیشتر به کمتر آن هشتگ ها را بنویسید. اگر می بینید که پستی از طریق هشتگ های نوشته شده برای آن تعاملی ایجاد نشده پس باید برای نوشتن هشتگ های بهتر دست بکار شوید.

برای اطلاع از تاثیرات هشتگ در یک پست به بخش Insights آن مراجعه کنید البته باید پیج شما بیزینس باشد. یا از ابزار آنالیز پیج اینستاگرام ما از طریق این لینک استفاده کنید.

  • عملکرد رقبا را بررسی کنید

برای دستیابی به ایده های خوب و هشتگ های مناسب بررسی پیج رقبا بسیار مفید است. ببینید که کدام پست های آنها بیشترین تعامل را داشته اند یکی از بهترین های آنها را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید که چه دلایلی باعث این تعامل شده اند، آیا نتایج آنالیز انجام شده در سایر پست های با تعامل زیاد آن پیج نیز صدق می کند.

پس نتایج بدست آمده را به پیج خود تعمیم دهید.

  • اطمینان حاصل کنید که پیج خود را اسپم نمی کنید

استفاده نادرست از هشتگ ها می تواند صدمه زیادی به یک پیج اینستاگرام وارد کند. اگر شما تمام سی هشتگ پست خود را با انواع هشتگ ها پر کنید و در بین آنها هشتگ های غیر مرتبط، ریپورت شده و ترند موقت استفاده کنید، دارید بدست خودتان پیجتان را اسپم می کنید. در اینستاگرام استفاده از ۷ تا ۱۰ هشتگ مرتبط و باکیفیت می تواند نتیجه بهتری داشته باشد.

هشتگ اینستاگرام

 بهترین راه ها برای انتخاب هشتگ های هدفمند و مرتبط

تنها راه رسیدن به هشتگ مناسب تجزیه و تحلیل است. شما باید هشتگ هایی را انتخاب کنید که باعث افزایش تعامل پیج تان شوند. این هشتگ ها باید هدفمند و مرتبط انتخاب شوند.

برای انجام اینکار مراحل زیر را دنبال کنید :

  1. لیست کاملی از هشتگ های مرتبط به حوزه کاری خود را تهیه کنید و آن ها را در یک فایل نوشتاری در گوشی و یا کامپیوتر خود ذخیره کنید. ( هشتگ های نیچ و هر آنچه که به ذهنتان می رسد و مرتبط به کارتان است را بنویسید)
  2. با استفاده از هشتگ های بالا و سرچ آنها در اینستاگرام از طریق هشتگ های پر طرفدار که در نوار بالای جستجو اینستاگرام به شما نمایش داده می شود لیست خود را تکمیل تر کنید و موارد تکمیل کننده و مرتبط به کارتان را از بین آنها انتخاب و به لیست اضافه کنید.
  3. پست های رقبا را بررسی کنید اگر هشتگی در بین پست های پر بازدید آنها وجود دارد که در لیست شما نیست آن را به لیست خود اضافه کنید.
  4. پست های قبلی خود را آنالیز کنید و هشتگ های پست هایی که از طریق هشتگ بیشترین بازدید را داشته اند به لیست خود اضافه کنید.
  5. یک هشتگ انحصاری برای خود ایجاد کنید و در تمام پست های خود از آن استفاده کنید. این هشتگ می تواند نام برند، نام شما و یک اسم خاص و منحصر بفرد برای پیج تان باشد.
  6. پس از انتخاب هشتگ ها بررسی کنید که ریپورت نباشند اگر هشتگی ریپورت بود آن را از لیست حذف کنید. برای آگاهی از چگونگی بررسی ریپورت بودن یک هشتگ این مقاله را مطالعه کنید.
  7. زمانی که هر هشتگ را برای بررسی ریپورت چک می کنید تعداد پست های موجود برای آن هشتگ در اینستاگرام را یادداشت کنید.
  8. خب حالا لیست تهیه شده را براساس تعداد پست های موجود برای هر هشتگ سورت کنید. یعنی از تعداد بالا به پایین لیست هشتگ اینستاگرام خود را مرتب کنید.

لیست هشتگ هدفمند ما آماده ی استفاده است. حال طبق توضیحات زیر از لیست هشتگ آماده شده در پست های خود استفاده کنید.

  1. پس از سورت کردن لیست حالا لیست را به پنج قسمت مساوی تقسیم کنید، یعنی هشتگ های با نرخ سرچ بالا در قسمت اول قرار گیرند و هشتگ های با نرخ سرچ کمتر در قسمت بعد و همینجور تا آخر ادامه دهید. برای مثال اگر لیست شما دویست هشتگ دارد از بالا شروع کنید و زیر چهلمین هشتگ یک خط جدا کننده ایجاد کنید و دوباره زیر هشتادمین هشتگ یک خط جدا کننده ایجاد کنید و همینجور تا آخر در انتها شما پنج دسته هشتگ که هرکدام دارای چهل هشتگ هستند خواهید داشت.
  2. خب حالا براساس محتوای پستی که آماده کرده اید از بین دسته اول دو هشتگ مرتبط به محتوای پست را انتخاب کنید و دوباره از دسته دوم دوتای دیگر و همینجور از پنج دسته از هرکدام دو هشتگ انتخاب کنید و زیر پست تان بنویسید. جمعا با اینکار ده هشتگ انتخاب شده است.
  3. در آخر هشتگ برند و مختص خودتان را هم به پست اضافه کنید.
  4. با انجام اینکارها حالا پست شما دارای ۱۱ هشتگ مرتبط و مناسب محتوای پیج تان است. که براساس نرخ سرچ از زیاد به کم انتخاب شده اند. در این حالت پست شما می تواند در بین هشتگ های با نرخ سرچ بالا و پایین نمایش داده شود.

موفق و پیروز باشید.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©