سئوسیگ

از کجا اقدام به خرید فالوور واقعی بکنم متا فالوور یا دیجی فالوور

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

خرید فالوور اینستاگرام

هر زمان که شخصی گفت دیگر تعداد فالوور در اینستاگرام تاثیری ندارد و همه چیز بر پایه‌ی محتوایی است که ارائه می‌دهید، سعی کنید که تا جایی که می‌توانید از شخص مورد نظر دور شوید! این افراد که چنین ادعایی دارند، در خفا دست به هر کاری می‌زنند تا تعداد فالوورهای خود را به هر قیمتی که شده افزایش دهند. چه بهتر است که شما انجام این کار به وسیله‌ی خرید فالوور از سایت‌ های معتبر انجام دهید. دیجی فالوور و متا فالوور دو سایت عالی در زمینه‌ی خرید فالوور هستند. در این نوشته و در طی یک مقایسه تشریح می‌کنیم که کدام یک از آن‌ها گزینه‌ی بهتری برای افزایش دادن تعداد فالوورهای یک پیج اینستاگرامی هستند.

چرا باید فالوور اینستاگرام بخریم؟

همانطور که گفتیم اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که فکر می‌کنید تعداد فالوورهای اینستاگرام دیگر چندان اهمیتی ندارند، بهتر است بگوییم که سخت در اشتباهید. تعداد دنبال کننده‌های پیج هنوز هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در آینده نیز به همین ترتیب است. به جد می‌توان گفت افرادی که وارد یک پیج می‎شوند، بعد از یک نگاه اجمالی به بیوگرافی پیج، توجهشان به سوی تعداد فالوورها جذب خواهد شد و اگر تعداد آن زیاد باشد، فرایند اعتماد کردن با سرعت بیشتری انجام می‎شود.

از سویی دیگر تعداد فالوورها اگر به اندازه‌ی کافی باشند، راه برای ورود به اکسپلور هم بسیار هموارتر می‎شود. چرا که فالوور بیشتر در نهایت به لایک، کامنت و تعامل زیاد ختم می‎شود و این دقیقا راهی است که می‌تواند یک پیج اینستاگرامی را به سوی اکسپلور روانه کند.

چرا باید به دنبال سایت خوب برای خرید فالوور باشیم؟

حقیقت این است که شما با یک جست و جوی ساده می‌توانید لیست بلندبالایی از وبسایت‌های فروشنده فالوور را پیدا کنید. اما نمی‌توان به تمام این سایت‌ها اعتماد کرد. چرا که فالوور هم مانند هر محصول دیگری کیفیت خوب و بد دارد. ممکن است برخی از افراد سودجو به جای فالوور واقعی و باکیفیت، فالوور فیک و تقلبی به شما تحویل دهند. استفاده از فالوورهای فیک نه تنها منجر به رشد یک پیج نخواهند شد حتی ممکن است از طرف اینستاگرام بد شود. در نتیجه خیلی مهم است که یک سایت معتبر و قابل اطمینان برای خرید فالوور در نظر داشته باشیم.

متا فالوور دیجی فالوور دو تا از بهترین سایت‌های در حال حاضر در زمینه‌ی  خرید فالوور  هستند. در ادامه به ویژگی‌های هر کدام از سایت‌ها اشاره خواهیم کرد و در نهایت هم تصمیم می‌گیریم که کدام یک گزینه‌ی بهتری برای خریدن فالوور اینستاگرام هست.

بررسی عوامل مهم

نحوه خرید فالوور اینستاگرام

برای خرید فالوور، سایت مد نظر باید از یک سری ویژگی‌ها برخوردار باشد. در این قسمت این ویژگی‌ها را شرح خواهیم داد.

سادگی کار با سایت: سایتی که برای خرید فالوور انتخاب می‌کنید باید دارای رابط کاربری ساده‌ای باشد. یعنی بتوانید به راحتی وارد بخش‌های گوناگون شده و فرایند ثبت و پرداخت به آسانی صورت گیرد. دو سایت دیجی فالوور و متا فالوور هر دو رابط کاربری خوبی دارند و افراد مبتدی هم به راحتی می‌توانند فالوور یا سایر محصولات را خریداری کنند.

ارائه فالوور واقعی: قضیه واقعی یا فیک بودن فالوور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. فالوورهای فیک که اصولا عکس پروفایل یا نام و پست خاصی ندارند به راحتی توسط اینستاگرام شناسایی شده و حذف می‎شوند. همچنین این اکانت‌ها از آنجایی که هیچ شخصی در حال استفاده از آن‌ها نیست در نتیجه منجر به افزایش تعامل موجود در پیج نمی‎شوند. این در حالی است که فالوورهای واقعی می‌توانند لایک کنند، کامنت بگذارند و ری‎اکشن نشان دهند. طبق بررسی‌های ما سایت متا فالوور دارای فالوورهای واقعی و فعالی است و بعد از آن فالوورهای سایت دیجی فالوور قرار می‌گیرند که در سطح کیفی کمتری قرار گرفته اند.

فروش فالوور با قیمت پایین: سیاست برخی از صاحبان کسب و کارها این است که سود بالایی را از خریداران اندک به دست آورند. اما برخی از کسب و کارها مانند متا فالوور و دیجی فالوور ترجیح می‌دهند که به جای این که سود بالایی از هر فروش داشته باشند، تعداد مشتری‌های خود را افزایش دهند. دو سایت متا فالوور و دیجی فالوور هر دو در زمینه خرید فالوور اینستاگرام در یک سطح از لحاظ قیمت قرار دارند و منصفانه عمل کرده‌اند. آن‌ها قیمت را تا آنجایی که به کیفیت محصولات لطمه نخورد، پایین آورده‌اند.

تخصصی بودن: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک سایت خوب برای خرید فالوور این است که به صورت تخصصی روی شبکه‌ی اجتماعی مد نظر کار کند. برای مثال اگر به دنبال خرید فالوور اینستاگرام هستید، به دنبال سایتی باشید که تمام محصولات آن مربوط به اینستاگرام است. برای مثال سایت متا فالوور تمام تمرکزش روی اینستاگرام است. این در حالی است که دیجی فالوور در رابطه با سایر شبکه‌های اجتماعی هم کار می‌کند.

پشتیبانی کامل از مشتری‌ها: هر خریدی هر چند کوچک می‌تواند با یک یا چند مشکل مواجه شود. برای جلوگیری از این اتفاق سایتی را انتخاب کنید که پشتیبانی کاملی از مشتریان داشته باشد. هر دو سایت متا فالوور و دیجی فالوور در این زمینه بازدهی قابل قبولی داشته اند. کارمندان این دو مجموعه همگی مجرب و کارکشته در زمینه‌ی بازاریابی اینستاگرام بوده و می‌توانند راهنمایی‌های خوبی در زمینه‌ی خرید محصولات و مسائل بعد از آن را به مشتریان ارائه کنند. حس وجود یک پشتیبان باعث می‎شود که مشتری‌ها با خیال راحت‌تری محصول مد نظر را خریداری کنند.

متا فالوور بزرگترین فروشنده فالوور در ایران ( پیشنهادی )

خرید آنی فالوور اینستاگرام

خدمات اینستاگرامی متا فالوور

  • خرید فالوور ( ایرانی و بین الملل)

انواع بسته های خرید فالوور، پروفایل های واقعی، بی نیاز به فالو کردن، بی نیاز به استفاده از پسورد، داشتن ریزش خیلی پایین، شروع آنی سفارشات، با امکان ضمانت بازگشت وجه. متا فالوور خرید فالوور هم به صورت ایرانی و هم به صورت بین الملل را ارائه می دهد و شما با توجه به محتوای پیج خود می توانید نسبت به خرید اقدام کنید.

  • خرید لایک ( ایرانی و بین الملل)

ارائه بسته های متنوع، پروفایل های واقعی و فعال، با امکان ضمانت بازگشت وجه، شروع آنی سفارش، بدون ریزش، بی نیاز به لایک کردن سایر کاربران

  • بازدید اینستاگرام ( پست، استوری، IGTV، لایو)

دارای بسته های متنوع، پروفایل های واقعی و فعال، با ضمانت بازگشت وجه، شروع آنی سفارش، بدون ریزش، به بازدید متقابل از دیگران نیازی ندارد

  • فالوور فیک اینستاگرام

افزایش سریع و آسان تعداد فالوورها، بدون محدودیت، قیمت پایین، مانند سلبریتی ها به نظر می رسید.

  • پیج واقعی اینستاگرام

سایت متا فالوور در زمینه خرید پیج اینستاگرام هم فعالیت دارد و با پشتیبانی و تحویل پیج واقعی توانسته است میزان بالایی از رضایت کسب و کاران رو به خود جذب کند

این وب سایت دارای چندین سال سابقه در ارائه خدمات ربات اینستاگرام می باشد و به پیش از ۷۰۰۰ پیج فعال خدمات متنوعی را ارائه نموده است که نشان دهنده قدرت و تخصص آن می باشد. وجود چنین سابقه و قدرتی موجب شد که تیم متا فالور یک سرور تمام عیار به منظور افزایش فوری فالوور اینستاگرام راه اندازی نماید و در اختیار مشتریان وفادار خود قرار دهد. این فالوورها اگر چه ایرانی نیستند اما کاملا مثل پروفایل های فعالی هستند در نتیجه موجب رشد سریع فالوورهای پیج اینستاگرام خواهند شد.

سایت دیجی فالوور

در حال حاضر سایت دیجی فالوور ، برترین سایت ایرانی در زمینه فروش فالوور است. با وجود تعداد بالای مشتری برند خرید فالوور اینستاگرام تمام کاربران محصولات خود را تحویل آنی می دهد.

سایت دیجی فالوور به صورت قانونی در دنیای مجازی به شما خدمات ویژه می دهد.از خدمات ویژه این سایت به تحویل آنی و امنیت بالا حین تحویل بسته، دقت در محصولات و کم بودن ریزش می توان اشاره کرد.

این سایت با وجود قیمت ارزان محصولات بیشتر به کیفیت آن ها اهمیت داده زیرا اولویت سایت ما رضایت مشتری است.

خدمات دیجی فالوور

اگر حداقل یکبار برای خرید فالوور در گوگل جستجو کرده اید حتما برای شما سایت خرید فالوور اینستاگرام را پیشنهاد می دهد. از جمله تولیدات این سایت به فروش انواع فالورها، خرید لایک ایرانی و خارجی، خرید کامنت، خرید پیج اینستاگرام با فالوور واقعی، خرید بازدید اینستاگرام اشاره کرد. با وجود تنوع بالا محصولات، شما می توانید به صورت سفارشی درخواست محصول کنید.

سخن پایانی 

خرید فالوور ولقعی عامل بسیار مهم پیشرفت شما محسوب میشود ،اگر به دنبال رشد هر چه بیشتر در فضای اینستاگرام هستید نیاز به خرید فالوور اینستاگرام دارید ، برای خرید نیاز به سایت مطمئن و معتبر دارید ؛ با افزایش روزافزون تعداد سایت های خرید فالوور بسیار سخت شده است و شما نیاز دارید از سایت های معتبر برای خرید استفاده کنید ، و پیشنهاد ویژه ما متا فالوور مرجع بزرگ خرید فالوور در سراسر کشور می باشد که می توانید خرید ایمن و با کیفیت را تجربه کنید .

منبع : خبر گذاری تسنیم

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©