پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

پلاگین گوگل کروم

یکی از بهترین مرورگرهایی که سرعت بسیار بالایی دارد، کروم است. این مرورگر به دلیل مجهز شدن به کتابخانه ای عظیم و پر قدرت، عملکرد و توانایی های منحصر به فردی دارد. علاوه بر این، این مرورگر در فروشگاه خود افزونه  های ویژه ای دارد که کاربردهای گسترده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. ما در این مقاله به معرفی پلاگین کاربردی گوگل کروم می پردازیم.

پلاگین های کروم چیست؟

گوگل در بخش فروشگاه وب کروم افزونه های قدرتمند و کاربردی را در اختیار کاربران قرار می دهد که قابلیت های منحصر به فرد و ویژه ای دارند. بسیاری از این افزونه ها کمک می کنند که از بهترین عملکردهای این مرورگر به بهترین نحو استفاده کنید. برای مثال برخی از این پلاگین ها تاثیر زیادی در بهبود تجربه کاربری کاربران دارد. در ادامه با شناخت و نصب پلاگین کاربردی گوگل کروم می توانید از بهترین عملکرد کروم استفاده کنید. 

۶ پلاگین مهم گوگل کروم

  • پلاگین Awesome Screenshot کروم

یکی از بهترین افزونه های کاربردی برای مدیریت کردن صفحات وب، پلاگین Awesome Screenshot است. برای مثال زمانی که نیاز به یادداشت برداری کردن یا عکس برداری از صفحات مختلف وب را دارید، این افزونه کمک زیادی به شما می کند. علاوه بر این، با استفاده از این افزونه می توانید از صفحاتی که اسکرین شات گرفته اید، فلش بکشید و آن را به متن اضافه کنید. همچنین می توانید اسکرین شات را ذخیره کنید. برای این کار ابتدا باید تصویر را در سایت AwesomeScreenshot.com ذخیره کنید. همچنین می توانید تصویر را در گوگل درایو خود ذخیره کرده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.  

  • پلاگین loom کروم

زمانی که بخواهید نحوه عملکرد یک برنامه یا نرم افزار را برای دیگران توضیح دهید، لازم است که از صفحه ویدئویی تهیه کنید. با استفاده از پلاگین loom کروم این امکان وجود دارد که از صفحه کامپیوتر یا صفحاتی از وب ویدئو تهیه کرده و ان را برای دیگران ارسال کنید. علاوه بر این، در صورتی که لازم باشد تا از قسمتی از صفحات سایت ویدئویی ضبط کرده و روی آن صحبت کنید و مجددا صدا را هم ضبط کنید، با استفاده از این پلاگین این امکان نیز فراهم شده است. 

  • پلاگین checker plus

برخی افراد معمولا پیام های gmail خود را مرتبا باز و چک می کنند، به همین دلیل دسترسی سریع به ایمیل های دریافتی اهمیت زیادی دارد. با نصب پلاگین checker plus روی مرورگر کروم می توانید مرتبا پیام های دریافتی gmail را در دسترس شما قرار دهد. در واقع با استفاده از این پلاگین حتی نیازی نیست  که صفحه دیگری را در وب ترک کرده و gmail را چک کنید. چون به راحتی می توانید پیام ها را بخوانید، حذف کنید ،برای دیگران ارسال کنید. یکی از بهترین مزایای این افزونه این است که حتی لازم نیست مرورگر را باز کنید. چون پس از ارسال پیام، پیام ها در صفحه نمایشگر نیز نمایش داده می شود. این پلاگین با عملکرد منحصر به فرد خود، جزء بهترین پلاگین های کاربردی در زمینه بهبود تجربه کاربری شناخته می شود.

  • پلاگین Ad Blocker Ultimate

همه ما روزانه شاهد تعداد زیادی از پیام های تبلیغاتی سایت های مختلف هستیم. مشاهده این پیام ها برای کاربرانی که کارهای ضروری و مهم دارند، بسیار آزار دهنده و ناخوشایند است. به همین منظور با نصب افزونه Ad Blocker Ultimate می توانید پیام های تبلیغاتی سایت ها را مسدود کنید. این پلاگین، یک پلاگین متن باز است که امکان استفاده از آن برای اج سافاری، اپرا نیز وجود دارد. به همین دلیل این پلاگین یکی از بهترین افزونه های موثر و کاربردی در بهبود و افزایش تجربه کاربری محسوب می شود. 

  • پلاگین Forest

بسیاری از کاربران ممکن است ساعات زیادی را در وب سایت های مختلف زمان جستجو کردن مطالب مختلف هدر دهند. به همین دلیل برای چنین افرادی مدیریت زمان اهمیت زیادی دارد. یکی از بهترین تکنیک های کاربردی برای مدیریت زمان، تکنیک پومودورو است. بر اساس تکنیک پومودورو ۲۵ دقیقه کرده و ۵ دقیقه استراحت می کنید. زمانی که بخواهید چنین زمان بندی و مدیریت زمانی داشته باشید می توانید از افزونه فارست (Forest) است. با نصب این پلاگین می توانید اعتیاد گشتن در وب سایت های مختلف را ترک کرده و به صورت بی وقفه کار کنید. با نصب این پلاگین تا وقتی که در زمان مشخص شده از اینترنت استفاده نکنید ، در یک زمین خیالی یک درخت رشد می کند. علاوه بر این، با نصب کردن اپلیکیشن این پلاگین می توانید داده های مربوط به فعالیت های خود را در این اپلیکیشن در روزهای مختلف مشاهده و مدیریت کنید. 

  • پلاگین Mighty Text

در بسیاری از مواقع پیش آمده که موقع کار کردن با سیستم و وب گردی کردن، یک پیام روی تلفن همراه مشاهده کنید یا صدای notification آن را بشنوید. با نصب کردن پلاگین Mighty Text دیگر لازم نیست که گوشی را از جیبتان در بیاورید، و متن پیام را بخوانید. چون با استفاده از این افزونه تمام پیام ها و حتی متن پیام ها، و حتی پیام هایی که ارسال می کنید، در مرورگر کروم نمایش داده می شود. استفاده از این پلاگین برای موبایل های اندروید فراهم شده و لازم است که افزونه  Mighty Text  را روی موبایل هم نصب کنید و آن را با مرورگر مطابقت دهید. 

سخن پایانی

بسیاری از کاربران برای صرفه جویی در وقت خود، همچنین برای مدیریت زمان و بهبود و افزایش تجربه کاربری خود نیاز به نصب افزونه های تخصصی و کاربردی روی مرورگر خود دارند. در این مقاله به معرفی ۶ پلاگین کاربردی مرورگر کروم پرداخته شد. با مطالعه این مقاله و نصب پلاگین های آن می توانید به بهترین نحو از عملکرد ویژه مرورگر کروم استفاده نمایید . 

تهیه توسط آکادمی دبل کلیک

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©