پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

مدیر پیامک

بازاریابی و تبلیغات فعالیت های مهمی برای شرکت ها هستند. کد هدیه یک وسیله ی تبلیغاتی است که برای افزایش فروش استفاده می ‌شود. یک کد هدیه، تخفیفی را برای مشتریان ارائه می ‌دهد که به عنوان انگیزه ای برای خرید آن ها عمل می ‎‌کند. امروزه بازاریابی پیامکی و بهترین پنل پیامک به روشی قدرتمند برای دستیابی به مشتریان تبدیل شده است. این روش نسبت به بسیاری از تکنیک های بازاریابی دیگر از میزان موفقیت بالاتری برخوردار است و همچنین مقرون به صرفه است.

تحقیقات نشان داده است که مشتریانی که حتی به خرید فکر نمی ‌کردند، وقتی متوجه می ‌شوند که یک کالا در حال فروش است، نگاه دقیق ‌تری به آن می ‌اندازند. ما به‌ عنوان مصرف‌ کننده، می ‌دانیم که فروش برای همیشه دوام نمی ‌آورد و اگر اکنون آن کالا را نخریم، ممکن است دفعه ی بعد با این ارزش در این جا نباشد.

در ذهن مصرف کنندگان، اقلام روزمره زمانی که تخفیف می ‌گیرند ارزششان افزایش می ‌یابد. در یک روز معمولی، مشتری مبلغی را خریداری می ‌کند که فکر می ‌کند نیاز فوری او را برآورده می ‌کند. اما وقتی کالایی ضمن تخفیف در حال فروش است، مشتریان تمایل به خرید بیشتری برای رفع نیاز های خود دارند، زیرا احساس می ‌کنند که معامله ی خوبی دریافت می ‌کنند.

طبق گزارش مارس ۲۰۱۹، چهل و پنج درصد از کل کاربران اینترنت ایالات متحده به طور مکرر کوپن ها را جستجو می ‌کنند. اگر شرکت شما کوپن ارائه نمی ‌دهد، در معرض خطر از دست دادن کسب و کار در برابر رقبایی هستید که این کار را انجام می ‌دهند.

  1. همین مطالعه همچنین از پاسخ دهندگان پرسید که چگونه ترجیح می ‌دهند کوپن های موبایل دریافت کنند. با توجه به نظرسنجی انجام شده، پیامک دومین پاسخ پر طرفدار کاربران بود. با توجه به این تحقیق، می ‌توان به اهمیت و کاربرد پیامک در ارسال کد های هدیه و افزایش فروش محصولات یک شرکت پی برد. همان طور که گفته شد، اگر شرکت شما در طی فصول مختلف کد هدیه ای برای مشتریان‌تان ارسال نکند، ممکن است تعداد زیادی از مشتریان را از دست بدهید و این یک ضرر بزرگ در دراز مدت محسوب می ‌شود.

زمانی که کوپن را از طریق پیامک ارسال می ‌کنید، می ‌توانید از مزایای بسیاری بهره مند شوید:

  1. کوپن یک پیشنهاد تبلیغاتی برای مشتری است که او را به خرید محصول وادار می ‌کند.
  2. چه مشتریان جدید باشند و چه مشتریان فعلی، پیشنهاد های تبلیغاتی مانند کوپن ها راهی عالی برای ارتقای فروش هستند.
  3. می ‌توان از مشتری درخواست کرد که به فروشگاه مراجعه کند و کد کوپن موبایل را برای استفاده از پیشنهاد به صندوقدار نشان دهد. این یک راه خوب برای ایجاد انگیزه در مشتریان برای بازدید از فروشگاه است. وقتی مشتری از فروشگاه بازدید می ‌کند، شانس فروش بیشتر می ‌شود زیرا ممکن است مشتری محصولاتی را که دوست دارد پیدا کند.
  4. برای کسانی که فروشگاه آنلاین دارند، می ‌توان لینک فروشگاه را ارائه داد. می ‌توان از مشتری درخواست کرد که برای استفاده از پیشنهاد روی لینک کلیک کند. این تضمین می ‌کند که مشتری از فروشگاه آنلاین بازدید می ‌کند و شانس تکمیل فروش را افزایش می ‌دهد.

انواع کوپن

کوپن ها انواع مختلفی دارند که می ‌توانند از طریق پیامک ارسال شوند. بازاریابان می ‌توانند از هر یک از این گزینه ها استفاده کنند.

۱- کد تخفیف

کد تخفیف کلمه یا ترکیبی از حروف، اعداد و کاراکتر ها است. زمانی که این کد هنگام خرید استفاده می ‌شود، تخفیف ارائه می شود. در خرید آنلاین، درست قبل از مرحله ی پرداخت، مشتری باکسی را می ‌بیند که از وی می ‌خواهد کد تخفیف را تایپ کند. وقتی کد تایپ می ‌شود، قیمت را کاهش می ‌دهد و حس خوبی در شما به ارمغان می ‌آورد. با تخفیف می ‌توان تعداد دفعات استفاده از کد را کنترل کرد و همچنین محدودیتی برای حداقل ارزش خرید مورد نیاز برای استفاده از تخفیف و محصولاتی که برای آن ها تخفیف ارائه می ‌شود، تعیین کرد.

۲- کد های QR یا بارکد ها

مخصوصاً اگر فروشگاهی دارید که در آن از بارکد خوان استفاده می ‌کنید، به کار گیری کد های QR و بارکد ها مفید خواهند بود. برای کمک به مشتری در استفاده از تخفیف می ‌توان از یک بارکد اسکنر برای اسکن کد استفاده کرد. کد های QR محبوب تر هستند و حتی نیازی به اسکنر ندارند. اسکن را می ‌توان با استفاده از یک برنامه ی تلفن همراه انجام داد. این یک روش نوآورانه برای ارائه ی تخفیف است.

۳- پیامک

ساده ترین راه برای ارائه ی تخفیف، ارسال پیامک و فراخوان دادن به مشتریان برای شروع تخفیفات ویژه است. این راه می ‌تواند در فروش چندین کالا به شما کمک کند، زیرا می ‌توانید با قرار دادن تخفیف برای چند کالا، مشتریان را مجاب به خرید آن ها کنید و از طریق پیامک، آن ها را از وجود چنین تخفیفاتی با خبر سازید.

ارسال انبوه پیامک کد هدیه

ارسال کد کوپن از طریق پیامک

ارسال کد کوپن از طریق پیامک آسان است. هنگامی که یک پیامک ارسال می ‌شود، شانس خواندن آن در سه دقیقه ۹۷ درصد است. همچنین دارای نرخ پاسخ ۴۶ درصد است که آن را راهی عالی برای تبلیغ پیشنهادات شما به مشتریان می ‌کند. ارسال اس ام اس با استفاده از پنل های پیامکی آسان است. از نمایندگی پنل پیامک می ‌توان برای ارسال پیام به همه ی مشتریان یا مشتریانی که شما انتخاب می ‎کنید، استفاده کرد. حتی می ‌توانید پیام را با درج نام مشتری در آن شخصی سازی کنید.

پیام ها را می ‌توان به عنوان یک پیام متنی برای همه ی مشتریان ارسال کرد. حتی می ‌توانید برای ارسال پیام ها برنامه ریزی کنید. باید پیام را تایپ کنید، گیرندگان را انتخاب کنید و تاریخ و زمان ارسال پیام را انتخاب کنید. پس از انجام این کار، پیام به طور خودکار ارسال می ‌شود. این باعث صرفه جویی در زمان زیادی می ‌شود.

به این صورت می توانید کد کوپن را از طریق پیامک ارسال کنید:

  1. شما به یک پایگاه داده از مشتریان نیاز دارید. پایگاه داده باید به روز شود تا آخرین شماره تلفن ها را داشته باشد. شما می ‌توانید یک پایگاه داده ی مشترک داشته باشید و از نرم افزار برای انتخاب مشتریان مورد نظر استفاده کنید.
  2. می ‌توانید کمپین‌ های سفارشی‌ سازی‌ شده داشته باشید که در آن‌ ها می ‌توانید فقط درخواست‌ های جدید یا مشتریان وفادار را هدف قرار دهید یا از هر پارامتر دیگری استفاده کنید.
  3. می ‌توانید پیام ها را برای ارسال برنامه ریزی کنید. به همین راحتی پیام به همه ی مشتریانی که شما مشخص کرده اید می ‌رود. این یک راه راحت برای ارسال کد های کوپن است و می ‌تواند در افزایش فروش محصولات شما، تاثیر به سزایی داشته باشد.

اگر شما یک بازاریاب هستید و می ‌خواهید فروش خود را افزایش دهید، بهترین راه برای انجام این کار استفاده از کدهای کوپن است. مدیر پیامک بازاریابی پیامکی را که موثرترین روش ارسال کوپن به مشتریان است را در اختیار شما قرار می ‌دهد. این به شما کمک می ‌کند تا با صرف کمترین هزینه، فروش خود را افزایش دهید.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©