سئوسیگ

چگونه پست های اینستاگرام خود را با استفاده از محتوای ایجاد شده توسط کاربران بسازیم

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

محتوای تولیدی کاربران

استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربران در اینستاگرام UGC یک روش موثر برای تقویت استراتژی تولید محتوای پیج شماست، این روش نه تنها به شما امکان می دهد پست های خود را متنوع کنید و خود را به دنبال کننده های پیج تان بهتر نشان دهید، بلکه بهترین روش برای جمع آوری محتوای زیبا و جذاب برای پیج تان خواهد بود.

اما در عین حال جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربران نیاز به صرف زمان و جدیت دارد، خوشبختانه روش هایی وجود دارد که می توانند روند انجام اینکار را ساده تر کنند، ما در ادامه این مقاله از آکادمی سئوسیگ شما را با این روش ها آشنا می کنیم تا بتوانید از طریق اینگونه محتوا باعث پیشرفت و افزایش فروش پیج خود شوید، پس لطفاً تا انتها با ما همراه باشید :

چرا محتوای تولید شده توسط کاربران در اینستاگرام مهم و ارزشمند است ؟

بسیاری از برندها و مارک های معروف دنیا در استراتژی تولید محتوای خود برای شبکه های اجتماعی برندشان از محتوای تولید شده توسط کاربران و طرفداران خود استفاده می کنند و عکس ها و نظرات آنها را در قالب استوری، IGTV و پست منتشر می کنند.

و اینکار آنها اصلاً جای تعجب ندارد … !!؟؟

روش استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربران هم از نظر مالی مقرون بصرفه است و هم می تواند باعث جلب اطمینان طرفداران و دنبال کنندگان شما شود.

گنجاندن محتوای تولید شده توسط کاربران در بین محتوای شبکه اجتماعی تان می تواند یک استراتژی قدرتمند فروش باشد، زیرا حدود ۵۵ درصد از مصرف کنندگان خدمات و یا کالای شما بیشتر از طریق بررسی نظرات و گفته های سایر کاربرانی که از محصولات شما استفاده کرده اند اطمینان حاصل می کنند که از خدمات و یا کالای شما استفاده کنند یا خیر؟ و این روش به اصطلاح دهان به دهان از سایر روش های بازاریابی موثرتر است.

اهداف رسانه اجتماعی شما هرچه باشد و زمینه فعالیت تان هر چه که باشد راهی برای استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربران برای قدرتمند کردن برندتان وجود دارد که باید از آن بنحو احسن استفاده کنید.

برندهای معروف و موفقی همچون lushcosmetics تولید کننده محصولات زیبایی پوست، مرسدس بنز تولید کننده خودروهای لوکس، نایک تولید کننده لباس و کفش ورزشی و … بطور منظم و هدفمند از عکس ها و نظرات ارسالی توسط کاربران خود پست و استوری تولید کرده و در پیج های خود منتشر می کنند.

اگر هنوز از محتوای تولید شده توسط کاربران خود در جهت رشد و بهبود پیج تان استفاده نمی کنید، با استفاده از روش های زیر و بکار گیری آنها اکنون می تواند بهترین زمان برای شروع اینکار باشد.

روش اول : برنامه استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربران را در استراتژی تولید محتوای پیجتان اضافه کنید

روش های زیادی برای اینکار وجود دارد اما شما باید روشی را انتخاب کنید که همسو و هم جهت با اهداف تجاری پیجتان باشد، اگر شما در پیجتان تلاش می کنید که آگاهی مخاطبان خود را از ویژگی های محصولات خود افزایش دهید، خب ایده خوبی است که نظرات خریداران محصولات خود را از آنها جویا شوید و سپس اقدام به انتشار آنها در بین محتوای پیج تان کنید.

برندهایی هستند که برای ایجاد خلاقیت و تنوع مسابقاتی بصورت ماهیانه برگزار می کنند و به بهترین نظرات ارائه شده توسط خریداران خود هدیه می دهند تا سایرین را تشویق به ارائه کردن نظرات خود در مورد محصولات خریداری شده کنند. این می تواند یک روش کاملاً کارساز باشد.

مثالی برای چگونگی انجام کار :

از کاربران خود بخواهید کارهای زیر را انجام بدهند :

  • نظر خود را در مورد محصول شما بصورت یک ویدیو کوتاه در حال استفاده از محصول برای تان بفرستند.
  • اگر کاربرتان پیج فعالی دارد از او بخواهید که ویدیو را در پیجش بصورت پست منتشر کند و شما را تگ کند و نام برند شما را در هشتگ های خود وارد کند.

“در قبال انجام این کارها یک کد تخفیف و یا یک هدیه برای او در نظر بگیرید، خسیس نباشید ارزش اینکار بسیار زیاد است و موجب افزایش اعتماد سایر مخاطبان پیج تان برای خرید خواهد شد”.

  • شما هم ویدیو دریافتی را در پیجتان بصورت پست منتشر کنید.
  • در یک ماه چهار پست مشابه روش بالا در پیج تان منتشر کنید و بصورت یک مسابقه اعلام کنید به پستی که تا یک تاریخ مشخص بیشترین لایک را بگیرد، به فرستنده آن یک هدیه و یا کد تخفیف اختصاص می دهید. بازهم می گویم خسیس نباشید نتایج اینکار ارزشمندتر از هدیه و یا تخفیف خواهد بود.

با استفاده از روش فوق می توانید علاوه بر افزایش اعتماد مخاطبان خود تنوع جالبی در پست های تان ایجاد کنید. به یاد داشته باشید از این روش می توانید بصورت استوری و IGTV هم استفاده کنید.

روش دوم : محتوای تولید شده توسط کاربران مرتبط به محصولات خود را در اینستاگرام پیدا کنید

پس از اینکه اهداف خود در چگونگی استفاده از محتوای تولیدی کاربران را مشخص کردید، می توانید محتوایی را که برای رسیدن به هدفتان مناسب هستند را در بین پست های اینستاگرام پیدا کنید.

ساده ترین راه برای انجام اینکار تشویق مخاطبان تان به استفاده از هشتگ برند شما در زیر پست هایی است که در آن از محصول شما استفاده کرده اند.

برای مثال به مخاطبان خود بگویید؛ در صورتی که عکسی در پیج شان منتشر کنند که در آن از لباس، یا لوازم آرایشی و یا زیورآلات خریداری شده از شما استفاده کرده اند و اگر پیج شما را زیر آن تگ کنند و یا از هشتگ نام برند شما در بین هشتگ هایشان استفاده کنند، کد تخفیف با ارزشی برای خریدهای بعدی شان دریافت خواهند کرد.

ایده خوبی است اگر یک هشتگ منحصر بفرد داشته باشید و از مخاطبان خود بخواهید از آن هشتگ استفاده کنند تا در صورت سرچ آن هشتگ در اینستاگرام پست های مرتبط به شما چه در پیج خودتان و چه در پیج مشتریان تان به نمایش گذاشته شود.

موضوع مهم دیگر در این روش این است که؛ اگر مشتری اینکار را انجام داد حتماً شما پست او را در پیجتان به اشتراک بگذارید تا سایر مخاطبان شما نیز ترقیب به انجام اینکار شوند و همچنین اعتماد آنها به شما افزایش یابد. لطفاً قبل از بازنشر اجازه مالک پست را بگیرید.

استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربران در اینستاگرام

روش سوم : استفاده از اینفلوئنسرها

استفاده از اینفلوئنسرها اگر چه هزینه دارد اما می تواند یک روش مناسب و کارآمد برای استفاده از محتوای تولید شده توسط آنها باشد، برای اینکار با یک اینفلوئنسر مذاکره کنید و از او بخواهید بصورت دوره ای و در زمان های مشخص یک پست که حاوی نظرات مخاطب شماست که به روش های یک و یا دو بدست آورده اید را در اختیار او قرار می دهید و او آن را منتشر کند و در کپشن آن پست از فالوورهای خود بخواهد هشتگ منحصربفردی مانند هشتگ کلاب پیج تان را دنبال کنند، در صورت انجام اینکار به آنها درصدی تخفیف داده خواهد شد.

با این روش مخاطبان پیج اینفلوئنسر باتوجه به محتوای تولید شده توسط کاربران پیج شما مجذوب پیج شما می شوند و بعنوان یک مشتری بالقوه هستند که می توانید با استفاده از تولید محتوای آتی خود که حاوی هشتگ منحصربفرد شماست آنها را به خریدار تبدیل کنید.

نکته مهم : سعی کنید پیج اینفلوئنسر مرتبط به حوزه کاری شما باشد و جنسیت اکثر فالوورهای آن مرتبط به حوزه فعالیت شما باشد.

کلام آخر

استفاده از روش های گفته شده در تولید محتوا می تواند باعث افزایش اعتماد دنبال کنندگان شود و در نتیجه منجر به افزایش فروش خواهد شد، استفاده از این روش ها را جدی بگیرید و اگر می خواهید پیج تان فروش بیشتری داشته باشد حتماً آنها را بکار بگیرید.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©