سئوسیگ

چرا ارانته در بین تریدرهای ایرانی محبوب است؟

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

بروکر ارانته

بروکر ارانته

فرقی نمی‌کند در کدام حوزه از دنیای معاملات تبحر داشته باشید؛ در هر صورت نام بازار فارکس به عنوان بزرگ‌ترین بازار معاملاتی جهان به گوشتان آشناست. این بازار که بر مبنای مبادله و تبدیل جفت ارزها بنیان‌گذاری شده، به عنوان وسیع‌ترین بازار معاملاتی شناخته شده است و روزانه تعداد بسیار زیادی از افراد در این حوزه به معامله و کسب درآمد مشغول‌اند. اگر چه فارکس نیز همانند سایر بازارهای معاملاتی در مقابل سودهای حاصل، زیان‌هایی را نیز به همراه دارد؛ اما با ترید درست و اصولی می‌توان از این ضرر و زیان‌های احتمالی در امان ماند. به همین دلیل است که فارکس، همواره یکی از پرتراکنش‌ترین بازارهاست. حال برای آنکه به دنیای فارکس ورود کنید و مهارت خود را در تریدینگ افزایش دهید، لازم است تا اطلاعات خود را در این حوزه تقویت کنید. یکی از مواردی که به شما در این مسئله کمک خواهد کرد، شناخت بروکرهای گوناگون و انتخاب بهترین آن‌هاست. چنین مهارتی به شما در ترید بهتر و حرفه‌ای‌تر کمک خواهد کرد. در این مقاله با توضیحاتی درباره بروکر ارانته و بیان مزایا و ویژگی‌های آن همراه شما هستیم.

مروری مختصر بر مفهوم بروکر و وظایف آن

با وجود آنکه اغلب افراد با مفهوم بروکر و کاربرد آن آشنا هستند، بد نیست تا مروری بر این واژه داشته باشیم و کاربرد آن را بیان کنیم. در صورت آگاهی کامل، می‌توانید از این بخش گذر کنید. کلام را با یک مثال ساده شروع خواهیم کرد؛ زمانی که به کالایی خاص نیاز داشته باشید، به بازار می‌روید تا از کسانی که کالای مورد نظر شما را به فروش می‌رسانند، خرید کنید. در واقع بازار محیطی است که خریداران و فروشندگان را در مقابل هم قرار می‌دهد تا با انجام معاملات، هر دو طرف را به سود برساند.

حال در دنیای فارکس که وسعت جهانی دارد و کاربران متعددی را در سرتاسر دنیا به مبادله و معامله مشغول می‌کند، اغلب بانک‌ها و شرکت‌های بزرگ مشغول به فعالیت‌اند. اگر به عنوان یک تریدر قصد فعالیت در این بازار را داشته باشید، نمی‌توانید این کار را بدون واسطه انجام دهید؛ بلکه به شرکت معتبر و بزرگی نیاز دارید که به عنوان نماینده‌ای از شما در فارکس جهانی حاضر شود و امکان ترید شما را فراهم کند.

بروکر همان چیزی است که همچون بازاری در فارکس عمل می‌کند. باید بدانید که بروکر تنها مختص فارکس نیست و انواع گوناگونی از سرمایه در آن معامله می‌شود. از سهام و فلزات ارزشمندی مثل طلا گرفته تا کالاها و ارزهای دیجیتال می‌توانند در بروکرها معامله شوند. از آنجا که در این مقاله به فارکس می‌پردازیم، پس منظور از بروکر، همان بروکر فارکس است. یکی از بهترین بروکرهایی که در این زمینه فعالیت می‌کند، «ارانته» نام دارد. بروکر ارانته امکانات خوب و قابل قبولی را در دسترس شما قرار خواهد داد و به همین دلیل می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. در ادامه با این بروکر بیشتر آشنا خواهید شد.

با بروکر ارانته و ویژگی‌های آن آشنا شوید

بروکر ارانته از سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را شروع کرد و از همان ابتدا، با فعالیت حرفه‌ای و قدرتمندانه خود توانست جایگاه خوبی در میان بروکرهای دیگر به دست آورد. این بروکر تأییدیه دو رگولاتور معتبر CyCes قبرس و FSA سیلشز را به دست آورده است. این به آن معناست که ارانته یکی از معتبرترین بروکرهای دنیا، ارزش و اعتبار بالایی دارد. در سال ۱۴۰۰ اتفاقی افتاد که برای تریدرهای ایرانی بسیار خوشایند بود. بروکر ارانته در این سال در فهرست برترین بروکرهای جهان از دید FXEmpire قرار گرفت و امتیاز ۴.۲ از ۵ را از جانب کاربران دریافت کرد. این مسئله بر ارزش بروکر ارانته افزود و آن را به یکی از بهترین کارگزاری‌ها تبدیل ساخت. به طور کلی می‌توان گفت که بروکر ارانته با وجود آنکه تنها چهار سال از فعالیتش را پشت سر گذاشته است؛ اما در همین مدت کوتاه توانسته نظر مراجع نقد و همچنین کاربران را به خود جلب کند. اما علت این محبوبیت چیست؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

مزایای بروکر ارانته

ارانته فارسی مزایایی دارد که آن را به انتخابی مناسب برای تریدرها تبدیل می‌کند. از جمله مزایای ارانته می‌توان موارد زیر را نام برد:

بهترین حساب معاملاتی

بروکر ارانته حساب‌های متعددی را به کاربران خود ارائه می‌کند که انتخاب هر یک از آن‌ها به شرایط و اهداف کاربران بستگی دارد. یکی از مزایای این کارگزاری، حداقل سپرده اولیه کم آن است که امکان آغاز تریدینگ با سرمایه اندک را به شما می‌دهد. حداقل سپرده مورد نیاز برای حساب‌های ارانته ۵۰ دلار است. حساب‌های استاندارد، پریمیوم، VIP و Tailor made حساب‌هایی هستند که با ویژگی‌های مختلف در این کارگزاری ارائه می‌شوند. حساب‌های استاندارد و premium  کمیسیون نداشته و تا ۳۰ درصد پاداش واریز نیز دارند. البته باید بدانید که حداقل سپرده در حساب پریمیوم ۱۰۰۰ دلار، VIP  ۵۰۰۰ دلار و ECN۱۵۰۰ دلار است.

ارانته فارسی

کمترین کارمزد

بروکر ارانته فارسی برای حساب‌های پایه خود، کمیسیون صفر را در نظر گرفته و اسپرد متغیر آن از ۰.۱ پیپ آغاز می‌شود. نكته مهم اینکه امکان تبدیل حساب‌ها، به حساب اسلامی با سوآپ صفر نیز وجود دارد. تقریباً هیچ کارگزاری معتبری را با چنین کارمزدهای کمی پیدا نمی‌کنید.

تنوع دارایی معاملاتی

در این بروکر سرمایه‌های گوناگونی معامله می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان ۴۸ جفت ارز ماژور و مینور، فلزات گران‌بها، نمادهای انرژی نفت و گاز، کالاهایی چون قهوه و کاکائو، بورس، سهام و … را نام برد.

پلتفرم‌های معاملاتی

هر دو پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۴ و ۵ در ارانته فارسی قابل استفاده‌اند. این مسئله نیز به عنوان یکی از مزایای دیگر این کارگزاری به حساب می‌آید.

تیم پشتیبانی

تیم پشتیبانی فارسی زبان ارانته سبب محبوبیت هرچه بیشتر این بروکر در سطح ایران شده و امکان پاسخگویی به سوالات را در بستر تلگرام از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب فراهم کرده است.

افزون بر موارد گفته شده، موارد متعدد دیگری نیز در وصف مزایای بروکر ارانته فارسی وجود دارند که توضیح آن‌ها در این مقال نمی‌گنجد. برای آشنایی بیشتر، با ادامه مطلب همراه ما باشید.

دسترسی ایرانیان به بروکر ارانته

با وجود آنکه ارانته بروکری معتبر و ثابت شده در سطح جهانی است؛ اما باز هم امکان دسترسی مستقیم به آن فراهم نبوده و موج فیلترینگ، دامان این کارگزاری را نیز گرفته است. با این حال با کمی تلاش و استفاده از فیلترشکن، دسترسی به این سایت ممکن خواهد شد. اگر می‌خواهید سرعت بیشتری را در دسترسی به سایت ارانته تجربه کنید، استفاده از وی‌پی‌ان آی‌پی ثابت انتخاب مناسبی است.

اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر درباره بروکر ارانته و سایر بروکرها را داشته باشید و همچنین علاقمند به افزایش علم و دانش خود در زمینه فارکی هستید، وب‌سایت «بهترین هست» می‌تواند کمک شایانی به شما کند و دریایی از اطلاعات را مقابلتان قرار دهد. این وب‌سایت بهترین مرجع برای آشنایی با فارکس و حرفه‌ای شدن در این حوزه است. کمی جستجو در وب‌سایت بهترین هست، شما را به تریدری حرفه‌ای و توانمند تبدیل خواهد کرد.

 

ارانته

کلام آخر

در این مقاله با بروکر ارانته و مزایای آن آشنا شدید. ارانته، به عنوان یکی از بهترین و برترین کارگزاری‌ها در دسترس ایرانیان بوده است و تجربه تریدینگ حرفه‌ای را به آنان هدیه می‌کند. چنانچه به حوزه فارکس و معاملات آن علاقمندید مطابق آنچه گفته شد، وب‌سایت بهترین هست را از خاطر نبرید. اطلاعات تکمیلی درباره ارانته فارسی در این وب‌سایت در دسترس شماست. این مقاله، بخشی از مقاله‌ی جامع و کامل وبسایت بهترین هست بوده که بخشی از آن در وبسایت سئوسیگ ارائه شده است. برای مطالعه مقاله کامل، به وبسایت بهترین هست مراجعه نمایید.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©