پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

صرافی bingx

اگر تریدر هستید شاید اسم صرافی bingx بینگ ایکس را شنیده باشید که از متاتریدر۵ و تریدینگ ویو برای ترید پشتیبانی می کند. اگر از فعالان و تریدرهای بازارهای مالی مانند بورس و سهام، فارکس و ارزهای دیجیتال باشید، احتمالا اخبار پیرامون این سهم‌ها را در رسانه‌ها دنبال می‌کنید. برای مثال، خبرها و صحبت‌هایی که ایلان ماسک در مورد فلان ارز دیجیتال می‌زند، تاثیر مستقیم روی بالا و پایین شدن قیمت ارز می‌گذارد. همچنین، خبرهای سیاسی و اقتصادی مهم دنیا مانند نطق ریاست جمهوری آمریکا، اتحادیه اروپا، جنگ و درگیری‌های نظامی، اخبار مربوط به نرخ ارز کشورهای مختلف و خیلی از جریانات دیگر، می‌تواند روی دنیای بازارهای مالی، موثر باشد.

اگر نگاهی به تحلیل‌های بازار مالی بیندازید، متوجه می‌شوید که این اخبار همان اجزای تحلیل فنی و فاندامنتال هستند. البته این اخبار می‌تواند به جو بازار و احساسات تریدرها، سرمایه گذاران کلان  نفوذ کرده و منجر به رشد یا سقوط یک ارز یا سهام شود. در واقع این هم می‌تواند پایه و اساس یک تحلیل سنتیمنتال و احساسات باشد.

معمولا، استراتژی ترید و معامله با اخبار اگر به درستی و دقیق پیش برود، موقعیتی سود آور محسوب می‌شود. رویدادهای مهم خبری می‌تواند منجر به افزایش نوسانات در بازار جفت ارزهای فارکس، ارزهای دیجیتال و حتی سهام در بورس شود. این فرصت برای تریدرهای اسکالپ و سرمایه گذاران، فرصتی بی نظیر برای نوسان گیری، سرمایه گذاری و معاملات پر بازده خواهد بود.

امروز قصد داریم تا تاثیر این اخبار را بر تحلیل‌های فنی و احساسات بررسی کرده و بیان کنیم که در صورت مواجه شدن با اخبار مهم، از چه استراتژی و به چه شکلی استفاده کنیم تا حداکثر استفاده، حاصل شود. بر همین اساس چند پرسش اساسی و پایه در این زمینه مطرح کرده‌ایم تا از ابتدا با این موضوع، بیشتر آشنا شوید:

۱٫     معامله با اخبار و ترید با استراتژی اخبار، چه مفهومی دارد؟

۲٫  چه اخباری برای بازارهای مالی رمز ارز و فارکس یا سهام، می‌تواند به عنوان اخبار مهم و تاثیر گذار روی استراتژی معاملات محسوب شود؟

۳٫     برای اجرای یک استراتژی معامله با اخبار، چه باید کرد و چه مراحلی باید طی شود؟

مفهوم استراتژی ترید و معامله با اخبار در ارزهای دیجیتال و فارکس

اگر بخواهیم این موضوع را به صورت ریشه‌ای و مفهومی بررسی کنیم، باید بگوییم که استراتژی در دنیای ارزهای دیجیتال، فارکس و هر نوع بازار مالی، عبارت است از برنامه، اقدام و عملی که انجام می‌دهید تا معامله شما شکل گرفته و در آن سود کنید. در واقع شما با برنامه ریزی دقیق و عملی، با یک یا چند روش جلو می‌روید تا موفقیت نهایی را حاصل کنید.

در بازارهای مالی مانند فارکس و ارزهای دیجیتال، شما با اطلاعات سروکار دارید. نه تنها در این دو بازار، بلکه در تمام بازارهای مالی دنیا، اطلاعات نقش بسزایی در کسب سود یا تحمل ضرر دارد. در بازار فارکس و ارزهای دیجیتال، علاوه بر تحلیل تکنیکال و سرو کله زدن با نمودارهای قیمتی، تحلیل فاندامنتال و فنی نیز وجود دارد که بررسی آن، حائز اهمیت است.

بسیاری از معامله گران حرفه‌ای، حتی با وجود انجام تحلیل تکنیکال و بدست اوردن سیگنال‌های بسیار نزدیک به واقعیت در آینده، باز هم معامله را انجام نمی‌دهند. این افراد ارز یا جفت ارز مورد نظر را از نظر تحلیل فاندامنتال هم مورد بررسی قرار می‌دهند تا بتوانند مهر تاییدی بر تحلیل تکنیکال خود پیدا کنند.

سرمایه گذاران و تریدرهای بازار فارکس، منتظر اخبار منتشره هستند و بدون شنیدن اخبار موثق، دست به معامله نمی‌زنند. البته اخبار مورد نظر باید از هر نظر مهم و اثر گذار باشد. با اینکه ریسک معامله با اخبار منتشر شده کمی بالاست، اما حرفه‌ای‌ها در این مواقع، معاملات و پوزیشن‌های خود را باز می‌کنند.

افرادی که در بازار فارکس و ارزهای دیجیتال با اخبار و استراتژی ترید و معامله با اخبار سروکار دارند، به سه دسته تقسیم می‌شوند که استراتژی هر کدام در مقابل اخبار و اتفاقات، یه سه شیوه متفاوت خواهد بود:

·   درسته اول کسانی هستند که نگران ترید خود هستند. بنابراین منتظر انتشار خبر به صورت موثق و رسمی می‌مانند و بعد از انتشار اخبار، آن را تحلیل کرده و معاملات خود را طبق آن به انجام می‌رسانند.

·   درسته دوم کسانی هستند که به محض شنیدن خبر یا اینکه احساس کنند خبری در راه است، بدون اینکه منتظر خبر باشند، سریع دست به کار شده و اخبار را تحلیل و پیش از انتشار آن، دست به اقام می‌زنند.

·   دسته سوم کسانی هستند که استرس زیادی در این مورد دارند. لذا منتظر انتشار خبر می‌مانند. بعد از انتشار آن، سعی می‌کنند ببینند چه اتفاقی برای سایر سرمایه گذاران و تریدرها در حال رخ دادن است و سپس تصمیم می‌گیرند که آیا اقدام به فروش کنند یا خرید.

خبرهای مهم برای استراتژی ترید در بازار ارزهای دیجیتال و فارکس

آموزش صرافی بینگ ایکس bingx

بازارهای مالی دنیا، وابستگی زیادی به اخبار و اطلاعات داردن. بازار ارزهای دیجیتال و فارکس نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای تحلیل فنی و فاندامنتال، نیاز بسیار زیادی به این اطلاعات و اخبار است. اما اینطور نیست که هر خبر و اتفاقی برای تحلیل این بازارها مهم و مورد نیاز باشد.

اقتصاد دنیا، بر پایه سیاست و اخبار و اطلاعات در این زمینه به پیش می‌رود. دنیای مالی فارکس و ارزهای دیجیتال هم وابسته به خبرهای سیاسی و اقتصادی است. البته در این بین نباید خبرهای مربوط به فناوری، هوش مصنوعی و حتی دنیای متاورس را نادیده گرفت. همگی به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر قیمت ارز و جفت ارز، موثر هستند.

برخی از خبرهای مهم برای استراتژی ترید در بازار ارزهای دیجیتال و فارکس، شامل موارد زیر است:

·   اخبار مربوط به افراد مهم و تاثیر گذار در دنیای ارزهای دیجیتال مانند سخنرانی‌های ایلان ماسک و حتی مدیران برخی از صرافی‌ها و افرادی که میم کوین و آلت کوین ایجاد کرده‌اند.

·   اخبار مهم مربوط به تغییر نرخ ارز ( دلار ) به شدت روی ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اثر گذار است.

·   اطلاعات و اخبار بانک مرکزی، تصمیم گیری‌ها و بیتنیه‌های بانک های اروپایی، بانک مرکزی ژاپن و آمریکا در بازار جفت ارزهای فارکس به شدت موثر است.

·   شاخص‌های اقتصادی مانند شاخص تولید ناخالص داخلی GDP و همچنین داده‌های مربوط به اشتغال و تورم بر بازار جفت ارزهای فارکس تاثیر گذار است.

·   اخبار مختلف مربوط به طوفان و سیل و زلزله و هر بلایای طبیعی دیگر

·   اخبار مربوط به درآمد شرکت‌ها در بورس و همچنین اخبار مهم مربوط به تغییرات قیمت نرخ ارزهای مختلف به ویژه نرخ دلار، یورو، ین ژاپن و پوند.

معامله ارزهای دیجیتال یا جفت ارزهای فارکس در زمان‌های عادی بازار ریسک کمی دارد و یا اگر هم بالا باشد، ریسک آن، حساب شده است. اما استراتژی ترید با خبر یا معامله در زمان رویدادهای خبری بزرگ، می‌تواند بسیار خطرناک باشد و ریسک بالاتری داشته باشد. به همین دلیل، اغلب تریدرها و سرمایه گذاران در این دو بازار سعی می‌کنند که معاملات خود را قبل و بعد از این اخبار و تاثیر آنها بر بازار انجام دهند. در این صورت می‌توانند از سرمایه خود محافظت کرده و مدیریت آن را بهتر در دست بگیرند.

البته لازم به ذکر است که برخی از افراد در این مواقع، شروع به باز کردن معاملات و پوزیشن‌های خود می‌کنند. این افراد به واسطه حرفه‌ای بودنشان، در تایم فریم خاصی، از اخبار و اطلاعات منتشر شده به نحو احسن استفاده کرده و کسب سود می‌کنند. اما از یاد نبرید که این افراد، به شدت حرفه‌ای و کاربلد هستند. البته برای اینکار نیاز به یک پلتفرم با سرعت بالا هستید که بینگ ایکس گزینه مناسبی است. آموزش صرافی bingx بینگ ایکس را ببینید و در آن مشغول به فعالیت شوید.

نحوه اجرای یک استراتژی معامله با اخبار

آموزش ثبت نام صرافی بینگ ایکس

همانطور که قبلا اشاره شد، استراتژی ترید و معامله با اخبار در بازارهای مالی می‌تواند موقعیت خوبی برای کسب سود از این بازارها باشد. نحوه اجرای یک استراتژی در این مواقع، اهمیت بالایی دارد. در اینجا به چند مرحله مهم اجرای استراتژی ترید و معامله با اخبار در بازارهای مالی مانند ارز دیجیتال و فارکس، می‌پردازیم:

۱- شناسایی رویدادها و اخبار کلیدی:

هر خبری را نمی‌توان به عنوان خبر تاثیر گذار در بازار مالی مورد نظر در نظر گرفت. باید خبرهای کلیدی و مهم در این زمینه شناسایی و بررسی شوند. تقویم‌های اقتصادی به شکل آنلاین در اینترنت وجود داشته و می‌توان برای بازار فارکس از اخبار و اطلاعاتی که در آینده روی جفت ارزها تاثیر می‌گذارد، استفاده کرد. سایت‌های مهم خبری و اثر گذار در دنیای ارزهای دیجیتال، حوزه بلاک چین و متاورس و NFT نیز وجود دارد که می‌توان اخبار مهم ارزهای دیجیتال در آنها را شناسایی کرد.

۲- تجزیه و تحلیل اخبار:

بررسی و تجزیه و تحلیل اطلاعات و اخبار بدست آمده بعد از انتشار و دریافت آنها، گام بعدی در نحوه اجرای استراتژی است. باید اثرات بالقوه اخبار روی قیمت ارز یا جفت ارز و سهام، بررسی و تجزیه و تحلیل شود.

۳- تعیین نقاط ورود و خروج:

بعد از دریافت اخبار و تجزیه و تحلیل خبرهای موثر، نوبت به تعیین نقطه ورود و خروج از بازار است. تریدر و سرمایه گذار باید بتواند برای سود و ضرر خود، حد مشخصی را تعیین کند. علاوه بر آن باید باند که اگر بازار مطابق میل و خواسته او پیش نرفت، باید بداند که چه زمانی از بازار خارج شود.

۴- رصد کردن رویداد:

معامله‌ گران باید رویدادی که اخبار پیش بینی کرده بودند را از هر طریقی پیگیری و رصد کند تا اگر بر خلاف حقیقایق گفته شده بود، بتواند از بازار به موقع خارج شود. و اگر هم بازار مطابق میل او بود و خبر مورد نظر دقیق و درست بود، بتواند وارد بازار شود. شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری در این زمینه کمک کننده هستند.

۵- مدیریت ریسک:

تریدر و سرمایه گذار حرفه‌ای، همیشه برای معاملات خود، یک حد ضرر تعیین می‌کند. همچنین می‌داند که باید به اندازه توان خود ریسک کند. لذا باید برای مدیریت ریسک، تلاش کند و دارایی خود را حفظ کند.

و کلام آخر

داشتن استراتژی به هر شکل و هر مفهومی در بازارهای مالی، بسیار مهم است. استراتژی ترید و معامله با اخبار، استراتژی خوبی است به شرطی که شخص بتواند مدیریت ریسک خوبی داشته باشد و حتی المقدور از سایر تحلیل‌ها علاوه بر تحلیل فاندامنتال در معاملات خود، استفاده کند. کار کردن با یک پلتفرم هم صرافی و هم بروکر هم کمک شایانی به تریدرها می کند که ابتدا باید در آن ثبت نام کنید، آموزش ثبت نام در صرافی بینگ ایکس bingx بهترین انتخاب برای معامله گران می باشد تا بتوانند مثلا از کپی ترید این سایت و دهها خدمات ارزنده آن استفاده کنند.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©