سئوسیگ

نحوه نوشتن کپشن اینستاگرام و راز ناگفته درباره نوشتن جذاب‌ترین کپشن‌های اینستاگرام

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

کپشن اینستاگرام

اگر می‌خواهید در اینستاگرام به موفقیت برسید، باید برای پست‌های خود کپشن‌های جذابی بنویسید. یکی از انواع جذاب‌ترین کپشن‌های اینستاگرام، کپشن‌های رشد (growth captions) هستند. ولی کپشن رشد یعنی چه؟ این همان رازی است که می‌خواهیم در این مقاله برای شما افشا کنیم!

اینستاگرام با سرعت سرسام‌آوری به رشد خود ادامه می‌دهد و با داشتن تقریبا دو میلیارد نصب و کاربر فعال به اصلی‌ترین گزینه کسب‌وکار‌ها و اشخاص برای بازاریابی تبدیل شده است.

مشخص است که که رقابت تنگاتنگ میان کاربران اینستاگرام برای دیده‌شدن، کار برند‌ها در جلب‌کردن توجه کاربران اینستاگرام به عکس‌ها و ویديو‌هایشان هر روز سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. یکی از کلید‌های موفقیت در این مسیر استفاده از کپشن‌‌های جذاب است که باعث رشد حساب اینستاگرام و حضور شما در اینستاگرام شما می‌شود. در این مقاله از آکادمی سئوسیگ با هم خواهیم دید که چگونه کپشنی بنویسیم که بیشترین بازده را برای پست‌های اینستاگرام ما به بار بیاورد.

به علاوه، تمام جزئیاتی را که باید رعایت کنید تا استاد تبلیغات و رشد در رسانه‌های اجتمای بشوید به شما خواهیم گفت.

چرا کپشن‌های رشد برای اینستاگرام مهم هستند؟

همانطور که می‌دانید، در اینستاگرام می‌توان عکس های دلخواه با کپشن‌های دلخواه را آپلود کرد.

در کل، کپشن‌های رشد خوب به پست استایل خاصی را می‌بخشد. این کپشن‌ها طوری هستند که خواننده یا عاشق آن‌ها می‌شود یا برایش نفرت انگیز هستند؛ هیچ حد وسطی وجود ندارد. در بسیاری از موارد، برای یک عکس معمولی و یا حتی حوصله‌سربر می توان کپشنی نوشت که آن را خاص و متفاوت کند و باعث شود پست لایک‌ها و کامنت‌های زیادی دریافت کند. با یک کپشن خوب و با استفاده درست از کلمات می‌توانید قلب بازدیدکنندگان را به دست آورید و حتی آن‌ها را به مشتری‌های مادام‌العمر خودتان تبدیل کنید.

به همین ترتیب بسیار اتفاق افتاده است ک یک عکس معمولی، به لطف کپشن فوق‌العاده‌ای که دارد به ترند اینستاگرام تبدیل شده است.

نمونه‌ای از یک عکس بسیار معمولی در اینستاگرام که به لطف کپشن بلند و احساساتی که دارد توانسته تعامل خوبی با کاربران و بازدید‌کنندگان برقرار کند. در این تصویر زنی را می‌بینید که در قایق تفریحی خودش نوشیدنی به دست ایستاده. کپشن (همان نوشته زیر عکس) اعلام می‌کند که صاحب عکس از کشته‌شدن آلتن استرلینگ متاثر است و خواهان توقف صدور جواز حمل اسلحه در امریکا است. سپس مردم را به انجام عمل و مخالفت با حمل اسلحه دعوت کرده است (همانطور که می‌بینید کپشن اصلا ربطی به عکس ندارد و حتی کمی مسخره به نظر می‌رسد). در آخرین کامنتی که زیر عکس وجود دارد Becca.covey نوشته است که: «احساسات داخل کپشن را دوست داشتم، ولی برایم سخت است که با وجود نوشیدنی که در دست داری و قایق تفریحی که در آن هستی، این حرف‌هایت را جدی بگیرم». ولی مشخص است که این پست یکی از پست‌های موفق با یکی از جذاب‌ترین کپشن‌های اینستاگرام است.

به همین دلیل است که می‌گوییم باید روی چیزی که زیر عکس می‌نویسید تمرکز کنید. کپشن‌ها به اندازه خود عکس‌ها و ویدئو‌ها مهم هستند.

حالا سوال این‌جاست که چگونه جذاب‌ترین کپشن‌های اینستاگرام را بنویسیم؟

اگر می‌خواهید نام برند خودتان را در اینستاگرام بالا ببرید باید کاری کنید که توجه‌ها به سمت کپشن‌های شما جلب شود.

در هنگام نوشتن جذاب‌ترین کپشن‌های اینستاگرام، افراد مغلب دو سوال مهم از خودشان می‌پرسند:

  • چه می‌خواهیم بگوییم؟
  • چگونه آن را بگوییم؟

در این مقاله به این دو سوال خیلی مهم خواهیم پرداخت.

در کپشن اینستاگرام باید از چه چیزی صحبت کرد؟

راز ناگفته درباره نوشتن جذاب‌ترین کپشن‌های اینستاگرام این است که از یک فرمول یا راهنمای مشخص برای خلق و انتشار متن‌های جذاب در اینستاگرام پیروی کنیم.

در ادامه چندین نکته و ترفند را برای ایجاد جذاب‌ترین کپشن‌های اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهیم. ما به شما قول می‌دهیم که بعد از خواندن این مقاله دیگر برای نوشتن کپشن‌های جذاب اینستاگرام گیج و سردرگم نخواهید شد.

دسترسی به ادامه این بخش از آموزش نیازمند تهیه اشتراک اختصاصی می باشد..!!!

لطفاً در صورت داشتن اشتراک وارد شوید در غیراینصورت لطفاً از طریق کلید عضویت در سایت ثبت نام کنید.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©