سئوسیگ

صرافی علیرضا اکسچینج و نحوه تهیه دلار نیمایی

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

نحوه تهیه دلار نیمایی

شرکت تضامنی علی حاجی ابول لو وشرکاء با برند صرافی علیرضا اکسچینج معرفی شده است. این مجموعه فعالیت خود را در سال ۱۳۹۶ شروع کرد و با شماره ثبت ۵۰۹۲۷۶ تحت نظارت بانک مرکزی ج.ا.ا فعالیت خود را ثبت نمود. در حال حاضر این شرکت همواره در تلاش است تا در راستای خدمت رسانی دقیق وسریع و مطمئن جهت انجام کارهای مشتریان فعالیت نماید و به این شکل رضایت آنان را بیش از پیش تضمین بخشد.این مجموعه با هدف ارائه خدمات خرید وفروش ارز و انجام حواله ها در سامانه سنا و نیما به وسیله بانک ها و دیگر کارگزاران در خارج از کشور در چهارچوب قوانین و مقررات ارزی بانک مرکزی ج . ا .ا فعالیت کند و به ارائه دلار نیمایی نیز بپردازد .

برای مراجعه به سایت علیرضا اکسچینج اینجا کلیک کنید

تاریخچه دلار نیمایی

در اوایل سال ۱۳۹۷به دلیل افزایش شکافی که در ارز دولتی و ارز بازار آزاد در کشور ایجاد شد ،بانک مرکزی سامانه ‌ای را تحت عنوان نیمایی راه‌اندازی کرد و در آن دلار نیمایی را معرفی کرد تا بر بازار ارز در واردات و صادرات به این شکل کنترلی مستقیم تر داشته باشد. ارز نیمایی طبق این سامانه ، واردکنندگان و صادرکنندگان کالاها با ثبت درخواست خود در سامانه باید بهره برداری کنند.

ارزی که در سامانه‌ ی نیما معامله می شود به عنوان دلار نیمایی معرفی می گردد. صادرکنندگان و واردکنندگان در این سامانه  به صورت آنلاین خرید و فروش ارز را انجام می دهند. تفاوت اصلی این ارز با دیگر ارزها در آن می باشد به واردکنندگان و صادرکنندگان کالا اختصاص می دهد.

قیمت دلار نیمایی

ایجاد ارز نیمایی در جهت ترمیم و توسعه و سازماندهی واردات و صادرات می باشد . دلار نیمایی جهت ایجاد تعادل در قیمت ها ارائه شده است . در مقایسه با ارزهای دیگر قیمت دلار نیمایی همچون نرخ سنا یا نرخ ارز آزاد کم تر بوده و برای این منظور از دلار نیمایی  برای کمک به وارد کنندگان کاربردی می باشد. با توجه به این که قیمت دلار نیمایی نسبت به دیگر ارزها مناسب تر می باشد، برای درآمد زایی بیش تر وارد کنندگان مواد اولیه و ماشین آلات از ارز نیما استفاده می نمایند.

بانک مرکزی قیمت ارز نیمایی را با هماهنگی وزارت صمت تعیین می کند. میزان عرضه و تقاضا در‌ بازار و همچنین، نرخ تورم، از عوامل موثر در تعیین قیمت ارز نیمایی به شمار می روند. به طور کلی در سامانه نیما  در صورتی که ارز صادر کنندگان تقاضای واردکنندگان را پوشش بخشند نرخ ارز کاهش می یابد و بر خلاف آن در صورتی که تقاضا بیش تر باشد و ارز صادراتی پاسخگو نباشد، نرخ ارز افزایش خواهد یافت.

با توجه به میزان عرضه و تقاضا و میزان پوشش دهی ارز و هم چنین، با توجه به نرخ تورم، بانک مرکزی میزان قیمت ارز نیمایی را تعیین خواهد کرد. وزارت صمت نیز نقش مستقیمی در تعیین قیمت ارز نیمایی دارد و بانک مرکزی با هماهنگی وزارت صمت، جهت اعلام قیمت ارز نیمایی اقدام می نماید. ولی به طور کلی می توان گفت کنترل قیمت ارز انحصارا در دست بانک مرکزی نبوده و صادر کنندگان و وارد کنندگان با توجه به میزان عرضه ها و تقاضاها در تعیین قیمت دلار نیمایی دخالت دارند.

مزایای استفاده از سامانه نیما

مزیت ‌های زیادی در بهره برداری از سامانه ارز نیمایی اعلام می گردد دارد که عبارت اند از :

امنیت بالای ارزی

وجود امنیت بالا در مبادلات با توجه به ثبت درخواست در سامانه قانونی نیما ارز نیمایی وجود دارد و شرکت‌ های تجاری به این شکل می ‌توانند در معامله‌ ای امن قرار گیرند و از سوء استفاده‌ های احتمالی در امان باشند.

تسهیل و سازماندهی

در کنار شرکت ‌های بازرگانی و همچنین تجار و بازرگانان نهادهای تجاری زیادی می ‌توانند به راحتی در روند کاری و نیز یکپارچه ‌سازی فرآیند معامله در سامانه ارز نیمایی به مبادلات خود رسیدگی کنند.

فرآیند آنلاین

فرآیند ثبت درخواست به علت آنلاین بودن سامانه نیما و دریافت ارز به صورت غیرحضوری انجام می شود و از مشغله‌ های اداری و رفت ‌وآمد های غیرضروری جلوگیری به عمل خواهد آمد.

صرافی علیرضا اکسچینج

بهبود وضعیت صادرات شرکت‌های تجاری

بسیاری از شرکت‌ های صادرکننده کالا در بازارهای بین‌المللی ، می‌توانند با درخواست ارز نیمایی شرایط مناسبی را برای صادرات و واردات خود فراهم کنند. تاثیرات ارز نیمایی در ترازنامه هر شرکت نیز قابل محاسبه می باشد و این موضوع منجر به آن می گردد تا به بهبود وضعیت مالی این دسته از شرکت ‌ها رسیدگی شود.

دسترسی صرافی‌ها

دسترسی به تمامی صرافی ‌ها و تأمین ارز مورد نیاز با استفاده از سامانه ارز نیمایی، امکان‌ پذیر خواهد بود.

در سال ۱۳۹۶ شرکت تضامنی علی حاجی ابول لو وشرکاء با برند صرافی علیرضا تاسیس گردید این مجموعه تحت نظارت بانک مرکزی ج.ا.ا با شماره ثبت ۵۰۹۲۷۶ فالیت خود را آغاز کرده است. تاکنون این شرکت تمامی تلاش خود را بر آن دارد تا خدمت رسانی دقیق وسریع و مطمئن جهت انجام کارهای مشتریان داشته باشد و به این صورت رضایت آنان را بیش از پیش تضمین کند. در حال حاضر مجموعه با نشانی https://alirezaxchange.com در حال فعالیت می باشد. هدف اصلی مجموعه ارائه خدمات خرید وفروش ارز و انجام انواع حواله ها در سامانه سنا و نیما توسط بانک ها و دیگر کارگزاران در خارج از کشور به صورت استاندارد و در چهارچوب قوانین و مقررات ارزی بانک مرکزی ج . ا .ا است .امید بر آن داریم تا با به کارگیری همکارانی توانمند و رعایت قوانین مربوطه خدمات خود را توسعه دهیم تا به این صورت رضایت مشتریان ارجمند خود را جلب کنیم.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©