پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

گواهینامه SSL چیست

گواهینامه‌های SSL برای احراز هویت یک وب سایت و ایجاد یک ارتباط امن بین سرور و مرورگر استفاده می‌شوند. انواع مختلفی از گواهینامه SSL وجود دارند، که انتخابتان می‌تواند بسته به نیاز و نوع وبسایتتان کمی متفاوت باشد. تفاوت گواهینامه‌ها در سطح تأیید اعتبار تضمین شده توسط مرجع صدور گواهی (CA) یک تمایز قابل توجه بین انواع آن است. هدف آن‌ها افزودن یک لایه امن بر روی پروتکل مورد استفاده برای انتقال ترافیک وب، در اینترنت است که به عنوان HTTP شناخته می‌شود.

هنگامی که یک وبسایت دارای گواهی SSL باشد، URL آن به جای http:// با https:// شروع می‌شود. یک نماد قفل نیز در نوار آدرس ظاهر می شود. بهتر است برای سایت خود حتما یک گواهینامه ssl خریداری کنید.

سه نوع گواهینامه SSL وجود دارد:

  • اعتبار سنجی توسعه یافته (EV)
  • اعتبار سنجی سازمان (OV)
  • اعتبار سنجی دامنه (DV)

هنگام تعیین نوع SSL مورد نیاز برای یک وبسایت، شرکت و افراد، باید با انتخاب نوع اصلی احراز هویت که مطابق با الزامات شما باشد انتخاب کنید. شما می‌توانید پلن خاصی را برای رفع نیازهای منحصر به فرد خود انتخاب کنید. برای یافتن مناسب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین گزینه، در مورد هر نوع در زیر توضیح داده ایم.

انواع احراز هویت گواهی SSL 

  • گواهینامه اعتبار سنجی دامنه (DV)

گواهینامه‌های SSL اعتبار‌سنجی دامنه (DV) سریع‌ترین، ساده‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین راه، برای دریافت رمزگذاری ارائه می‌دهد. این نوع اعتبارسنجی به اثبات مالکیت دامنه امن نیاز دارد و معمولاً در شرکت سرورپارس این گواهینامه به صورت آنی صادر می‌شود. پس از نصب گواهی‌های DV نشانگر اعتماد را در مرورگرها مانند نماد قفل و رشته https:// قبل از دامنه وب‌سایت خواهید دید. از آنجا که در این گواهینامه، سازمان بررسی نشده است، برای وبسایت‌های تجاری توصیه نمی‌شوند اما برای سایت‌های داخلی، سایت‌های فروشگاهی، سایت‌های خبری، سایت‌های شخصی و غیره مناسب هستند.

گواهی SSL

مزایای گواهی DV SSL:

  1. کنترل یک دامنه را تأیید می کند.
  2. https و نماد قفل را در مرورگرها فعال می کند.
  3. در عرض چند دقیقه ثبت و تحویل آن انجام می‌شود.

  • گواهینامه اعتبار سنجی سازمان (OV)

گواهینامه‌های SSL اعتبار سنجی سازمان (OV) یک پله بالاتر از DV هستند. برای دریافت آن، یک سازمان باید ثابت کند که مالک دامنه‌ای است که می‌خواهد آن را ایمن کند و تأیید کند که یک تجارت قانونی ثبت شده است. این گواهینامه را فقط می‌توان برای یک سازمان ثبت شده و نه افراد صادر کرد و برای سازمان‌ها مناسب تر است.

گواهی SSL OV

مزایای گواهی OV SSL:

  1. کنترل دامنه را تأیید می‌کند.
  2. https و تصویر قفل را فعال می کند.
  3. مشروعیت یک سازمان را تأیید می‌کند و سطحی بالاتر از اعتماد را ارائه می‌دهد.
  4. جزئیات سازمان را در اطلاعات گواهی نشان می‌دهد.
  5. تحویل در ۱-۳ روزکاری صورت می‌گیرد.

  • گواهینامه اعتبار سنجی توسعه یافته (EV)

گواهینامه‌های SSL اعتبار سنجی توسعه یافته (EV) بالاترین سطح اعتماد را ارائه می‌دهند و استاندارد صنعتی برای وب‌سایت‌های تجاری هستند. علاوه بر نشانگرهای اعتماد ارائه شده توسط انواع DV و OV، گواهینامه‌های EV با نمایش نام شرکت احراز هویت شده به رنگ سبز در مجاورت آدرس وب، “نوار آدرس سبز” را در مرورگرهای وب منتخب فعال می‌کنند.

برای دریافت آن، صاحبان وب‌سایت باید شرایط احراز هویت برای OV SSL را برآورده کنند، اما فرآیند بررسی دقیق‌تری نیاز دارد که توسط متخصص انسانی انجام می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد که کاربرانی که نوار آدرس سبز را در سایت‌ها می‌بینند، اعتماد بیشتری به مشروعیت سایت دارند و انتقال آنلاین اطلاعات کارت بانکی و خرید و معاملات در سایت را با اطمینان بالا انجام می‌دهند. این نوع گواهینامه برای تمام وب‌سایت‌های تجاری و سازمانی توصیه می‌شود، اما به ویژه برای هر سایتی که اطلاعات شخصی را از کاربران درخواست می‌کند (تجارت الکترونیک، مالی، حقوقی و غیره) بسیار مهم است.

گواهی SSL EV

مزایای گواهی EV SSL:

  1. کنترل دامنه را تأیید می‌کند.
  2. https و تصویر قفل را فعال می‌کند.
  3. مشروعیت یک سازمان را تأیید می‌کند و سطح بالاتری از اعتماد را اضافه می‌کند.
  4. تأیید می‌کند که متقاضی حق درخواست EV SSL را دارد و از وضعیت خوبی در سازمان برخوردار است.
  5. جزئیات سازمان را در اطلاعات گواهی نشان می‌دهد.
  6. نوار سبز رنگ را در مرورگرهای وب انتخابی فعال می‌کند.
  7. تحویل در ۱-۵ روزکاری

انواع گواهینامه‌ها

وب‌سایت‌های امروزی دارای چندین لایه صفحات، دامنه و زیردامنه هستند. فراتر از گواهینامه‌های SSL تک دامنه، انواع دیگری نیز برای وب‌سایت‌های مدرن امروزی طراحی شده‌اند که از نوع احراز هویت با مجموعه ویژگی‌ها برای ایمن کردن محیط‌های وب منحصربه‌فرد استفاده می‌کنند.

گواهینامه‌های SSL چند دامنه (MD) یا نام‌های جایگزین موضوع (SAN).

SSL چند دامنه‌ای یا مولتی دامین که معمولاً به آن گواهی‌های SAN نیز گفته می‌شود به یک گواهی واحد اجازه می‌دهد تا چندین دامنه، از جمله زیردامنه‌های یک نام دامنه اصلی یا نام‌های دامنه کاملاً متفاوت را ایمن کند. و معمولا برای سازمان‌هایی که دامنه‌های زیادی دارند و به دنبال راهی ساده برای ایمن‌سازی آنها از طریق یک راه حل واحد هستند، به جای خرید یک گواهی جداگانه برای هر کدام، گزینه مناسب‌تری است. گواهی‌های SSL چند دامنه‌ای در گزینه‌های اعتبارسنجی DV، OV و EV در دسترس و قابل ارائه هستند.

گواهینامه‌های اس اس ال Wildcard

گزینه Wildcard برای ایمن‌سازی دامنه اصلی و تعداد نامحدودی از زیر دامنه ها در زیر دامنه اصلی استفاده می‌شود. به عنوان مثال، www.yourwebsite.com، login.yourwebsite.com، mail.yourwebsite.com، و غیره. گواهینامه های Wildcard رمزگذاری کاملی را برای زیر دامنه‌ها ارائه می‌دهند و آنها را به یک راه حل مقرون به صرفه و موثر برای اکثر وب‌سایت‌ها تبدیل می‌کنند. آنها در گزینه‌های اعتبارسنجی DV و OV قابل ارائه هستند.

گواهینامه های SSL ارتباطات یکپارچه (UCC).

گواهینامه اس اس ال Unified Communications Certificates

نوع Unified Communications برای محیط‌های Microsoft Exchange و سرورهای مایکروسافت، پیکربندی شده است. این یک گزینه چند دامنه ای است که می‌تواند تا ۱۰۰ دامنه را ایمن کند.

نتیجه‌گیری

در این راهنما، انواع مختلف گواهینامه های SSL را بررسی کردیم. هنگام انتخاب بین انواع مختلف گواهینامه‌های SSL، مطمئن شوید که یکی از آنها را انتخاب کنید که به بهترین وجه مطابق با نیازهای وب سایت و کسب و کار شما باشد. اگر به اطلاعات بیشتری در مورد انواع گواهینامه SSL یا انتخاب مناسب برای وب سایت خود نیاز دارید، سایت سرورپارس مراجعه کنید.

منبع مقاله ssl چیست :

https://pars.host/blog/ssl-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©