پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

چطور محصولات را سئو کنیم

برای معرفی محصولات و خدمات خود تنها پر کردن سایت کافی نیست شما باید به سئوی آن ها نیز دقت داشته باشید و مطمئن باشید که آنها  در موتورهای جستجو هم دیده می شوند. در این صورت است که می توانید فروش خوبی داشته باشید. خوشبختانه این موضوع چندان دشوار نیست و راهکارهایی برای بهبود سئوی محصولات در وردپرس وجود دارد. سئوی محصولات ووکامرس با استفاده از افزونه های مختلف و انجام برخی از کارهای ساده قابل انجام است.

در این مطلب قصد داریم افزونه های وردپرس ویژه سئو و راهکارهای بهبود محصولات را به شما معرفی کنیم:

افزونه Autopilot SEO for WooCommerce

یکی از افزونه های پرطرفدار  پلاگین Autopilot SEO for WooCommerce است که می تواند شما را در سئو محصولات ووکامرس یاری کند. مهمترین ویژگی این افزونه تعیین متا برای محصول است.

از دیگر ویژگی این افزونه می توان به دسترسی نامحدود به کلمات کلیدی، قابلیت درون ریزی و برون بری، پشتیبانی از موتورهای جستجو و ثبت متای سئوی خودکار اشاره کرد. خوشبختانه برای کار با این افزونه به دانش قبلی نیاز ندارید؛ بعلاوه با نصب آن خبری از هرزنامه یا تبلیغات هم نیست. همچنین همیشه می توانید ویژگی های این افزونه را بسته به نیازتان سفارشی سازی کنید.

افزونه جانبی سئو ووکامرس یواست

هر چند با استفاده از افزونه yoast seo می توانید سئوی ووکامرس را انجام دهید؛ با اینحال از افزونه جانبی یواست سئو با نام  Yoast Woocommerce نیز می توان به صورت تخصصی ویژه سئو محصولات ووکامرس استفاده کرد. افزونه سئوی ووکامرس اورجینال، نیاز به نسخه اصلی yoast دارد.

افزونه سئو یواست
افزونه سئو ووکامرس

 افزونه سئو ووکامرس راست چین شامل تخفیف دوره ای، پشتیبانی رایگان مادام العمرو ضمانت بازگشت وجه میشود. از مزیت های بسیار مهم این پلاگین فارسی شده وردپرس آپدیت رایگان و منظم آن را نام برد. این افزونه جهت سئوی محصولات ووکامرسی مورد استفاده قرار میگرد تا با کسب جایگاه بهتر در گوگل به افزایش فروش منجر شود. افزونه Yoast Woocommerce راست چین را به صورت اورجینال با ۶ ماه پشتیبانی رایگان خریداری کنید.

افزونه wp smush pro، افزونه ای برای بهبود سئوی محصولات ووکامرس

به کمک این افزونه شما می توانید تصاویر مربوط به محصولات را فشرده سازی و کم حجم کنید. یکی از مزیت های بزرگ این افزونه این است که کار با آن به مراتب از نرم افزارهایی مانند فتوشاپ بسیار آسان تر است.

افزونه اسموش یکی از بهترین های دسته افزونه بهینه ساز وردپرس است. با استفاده از این افزونه نیازی به استفاده از نرم افزارهایی چون فتوشاپ نیست تا حجم تصاویر را کاهش دهید. این پلاگین به صورت خودکار اینکار را انجام می دهد. این افزونه بهینه ساز تصاویر حجم فایل را بدون از دست دادن کیفیت کاهش می دهد. فایل های تصویر بزرگ ممکن است سایت شما را کند نماید بدون آنکه اطلاعی راجبه این مورد داشته باشید. WP Smush با حذف همه اطلاعات غیر ضروری و کاهش سایز تصاویر به افزایش سرعت سایت شما کمک خواهد کرد.

اسموش پرو برای هر سایت وردپرسی مورد نیاز است!

 بعلاوه پنل این افزونه تنظیمات فارسی هم دارد و هر وقت خواستید می توانید عکس را به حالت قبلی بازگردانید. راه اندازی افزونه اسموش بسیار سریع است و به روز رسانی آن رایگان است. تغییر فرمت عکس و قابلیت تا دو برابر فشرده سازی از دیگر مشخصات این افزونه پرکاربرد هستند. شما برای خرید و دانلود این افزونه می توانید به سایت راست چین مراجعه کنید.

موارد مهم سئوی محصولات در ووکامرس

اما نکات دیگری هم برای بهبود سئوی محصولات در ووکامرس وجود دارد و لزوماً موضوع استفاده از افزونه ها نیست. برخی از نکات مهمی که باید در فروشگاه اینترنتی خود رعایت کنید تا فروش بهتری داشته باشید به شرح زیر است:

موارد مهم در سئو محصولات ووکامرس

استفاده از کلمات کلیدی مناسب:

در انتخاب کلمات کلیدی فقط روی کلیات تمرکز نداشته باشید و جزئیات را هم در نظر داشته باشید. هر محصولی که در ووکامرس وارد می کنید باید کلمات کلیدی مناسب داشته باشد. این یعنی شما باید به این موضوع فکر کنید که وقتی کاربر به دنبال محصولی مانند محصول شما می گردد چه عبارتی را جستجو می کند. آیا روی مدل محصول تمرکز دارد یا روی کاربرد آن. برای آنکه بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید می توانید از افزونه های یا سایت های مخصوص برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید.

 پس از انتخاب کلمات کلیدی حالا باید در مورد محصول خود توضیحات مناسب نوشته و برچسبت ها و متن alt برای تصاویر آن را نیز فراموش نکنید. این موارد تنها بخشی از فعالیت هایی است که باید در سئوی داخلی انجام شود.

انتخاب قالب مناسب برای سایت:

این موضوع در بهبود سئوی محصولات ووکامرس نقش بسیار بسزایی دارد. قالبی که انتخاب می کنید باید با ووکامرس کاملاً هماهنگ باشد و برای نمایش بهتر محصولات بهینه شده باشد. معیارهای زیادی برای انتخاب قالب ووکامرس وجود دارد که از جمله آنها می توان به توجه به نحوه نمایش محصول، وجود قسمت نظرات کاربران، وجود آیکون سبد خرید و مسیر خرید آسان اشاره کرد.

رعایت این موارد به تجربه کاربری و بهبود سئوی محصولات شما کمک بسیار زیادی می کند و باعث بهتر دیده شدنتان می شود.

دسته بندی و برچسب ها را فراموش نکنید:

این موضوع برای فروشگاه هایی که محصولات زیادی دارند بسیار مهم تر است. اگر تعداد محصولات محدودی داشته باشید، پیدا کردن آنها برای کاربران دشوار نخواهد بود اما تعداد محصولات بالا به دسته بندی و برچسب گذاری مناسب نیاز دارد تا کاربر بتواند به راحتی به محصولات مدنظر خود دسترسی داشته باشد.

 قابلیت برچسب زنی محصولات در خود ووکامرس وجود دارد و شما نیازی به نصب افزونه خاصی ندارید. ابتدا چند دسته کلی درست کنید و سپس هر دسته را به دسته های کوچکتری تقسیم کنید. به هر نسبت که این دسته بندی ها با دقت بیشتری انجام شوند پیدا کردن محصولات مورد نظر توسط کاربران راحت تر می شود.

تصاویر با کیفیت انتخاب کنید:

شما یک مغازه حضوری نیستید که کاربر بتواند وارد شود و محصولات را در دستش بگیرد و جنس و کیفیت آنها را از نزدیک مشاهده کند. ویترین شما همان تصاویری است که از محصولات خود می گذارید. به هر نسبت که کیفیت تصاویر بالاتر باشد و جزئیات محصول در آنها بهتر نمایش داده شود، مشتری می تواند انتخاب راحت تری داشته باشد. توجه داشته باشید عکس ها باید واقعی باشد نباید تنها به کپی کردن عکس های اینترنتی بسنده کنید این کار باعث کاهش اعتماد کاربر به شما می شود.

با این حال شاید فکر کنید که کیفیت بالای تصاویر می تواند سرعت سایت شما را کُند نماید و این یک نکته منفی در سئوی محصولات ووکامرس شما خواهد بود. اینجا است که افزونه اسموش که در بالا گفته شد به کار شما می آید و بدون کاهش کیفیت، حجم آنها را برایتان کاهش می دهد.

تمامی موارد ذکر شده در بالا را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

سئو محصولات ووکامرس

اگر دوست دارید در مورد مفهوم سئو چیست؟ و چک لیست سئو بیشتر بدانید می توانید به وبلاگ راست چین در آدرس https://www.rtl-theme.com/blog/seo-checklist/ سربزنید.

  • چک لیست پایه سئو
  • چک لیست کلمات کلیدی
  • چک لیست سئو تکنیکال (سئو فنی)
  • چک لیست سئو داخلی (On-Page)
  • چک لیست سئو خارجی (Off-Page)
  • انواع سئو
  • و منابع آموزش و یادگیری سئو چیست؟

مواردی است که در این مقاله بیان شده اند. این چک لیست در مورد مفهوم سئو و راهکارهای سئو محتوا به تفصیل صحبت می کند. به احتمال زیاد برخی از این نکات را همین الان بدون آنکه بدانید هم رعایت کرده اید و هدف ما از تهیه ی این چک لیست ها این است نکته ای را از قلم نیانداخته باشید.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©