سئوسیگ

سفارش خدمات تولید محتوای اینستاگرام را به چه سایت بدهیم؟

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

تولید محتوای اینستاگرام

بعید است این روزها هنوز هم کسب و کارها و مؤسساتی پیدا شوند که به اهمیت فعالیت در دنیای مجازی واقف نباشند و از آن مهم تر اینکه کمتر کسی را می توان یافت که از لزوم تهیه و تولید محتوا برای دیده شدن در فضای مجازی بی خبر باشد. وقتی می‎ گوییم فضای مجازی، در واقع از یک اقیانس بیکران آنلاین صحبت می کنیم که هم سایت های فروش و ارائه خدمات را شامل می شود؛ هم فیسبوک و توئیتر و اینستاگرام و … را. همه این پلتفرم ها تنها با استفاده از یک روش می توانند به انبوه مخاطبان خود دست پیدا کنند و آن هم تولید محتوای سئو شده است.

وقتی تقاضا برای تولید محتوای باکیفیت زیاد می شود، بالطبع عرضه آن هم افزایش می یابد؛ تا جایی که امروزه بازار تولید محتوا برای پلتفرم های مختلف حسابی داغ شده است و شرکت ها و سایت های ارائه دهنده خدمات سئو دست به کار هستند و اغلب آن ها هم داعیه تولید بهترین ها را دارند.

ولی آیا به واقع می توان به صرف ادعا، به هر شرکت و سایتی سفارش تولید محتوا داد؟ مسلماً پاسخ این پرسش روشن است با این حال تصمیم گرفتیم تا در این مقاله، به طور اختصاصی، درباره سفارش خدمات تولید محتوای اینستاگرام مطالبی را عرضه کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

تولید محتوا به منظور ارتباط برقرار کردن با افراد مختلف برای انتقال پیام های متفاوت است. این پیام های انتقالی می توانند به صورت متن، عکس، فیلم یا پادکست باشند. سفارش تولید محتوا در اینستاگرام موجب می شود که این تولید محتوا به صورت هدفمند صورت گرفته و بازار هدف را پیدا می کند.

آیا هر تولید محتوایی در اینستاگرام بازدهی دارد؟ برخی افراد سال ها تلاش می کنند و نهایتا به جایی نمی رسند و با خود می گویند: «من شانس نداشتم و الا بهتر از فلان فرد موفق در اینستاگرام عمل کردم.» این در حالی است که تولید محتوا در اینستاگرام دارای قوانین خاص خود است و تخصص کافی برای موفقیت لازم است. هیچ می دانید برخی بلاگرهای موفق، خیلی از ایده هایی که خلاقیت خود معرفی کرده اند را از ما ایده گرفته اند؟

سفارش خدمات تولید محتوای اینستاگرام

این روزها کمتر شخص یا مؤسسه ای را می بینیم که در اینستاگرام اکانت فعالی نداشته باشد؛ فعالیت در این شبکه اجتماعی که از محبوبیت بالایی هم برخوردار است نه تنها می تواند در کاهش هزینه‎ها و تسریع دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تأثیر گذار باشد، بلکه یکی از مهم ترین بسترهای موجود برای توسعه کسب و کار هم محسوب می شود؛ به همین دلیل چنانچه تولید محتوا برای این پلتفرم به صورت حرفه ای و اصولی انجام شود، می تواند منجر به موفقیت های چشمگیری شود.

از این رو یکی از اولین اقدامات در این حوزه، سفارش خدمات تولید محتوای اینستاگرام است که نه تنها به تولید محتوا اینستاگرام اشاره دارد، بلکه خدمات سئو را نیز در برمی گیرد.

مسلماً برای تولید محتوا اینستاگرام اطلاع از اصول استفاده از این نرم افزار و استراتژی مناسب برای تولید محتوا می تواند شما را در نیل به اهداف خود یاری کند بنابراین در ادامه بیشتر به اصول تولید محتوا اینستاگرام می پردازیم.

اصول تولید محتوا اینستاگرام

اینستاگرام هم مانند هر پلتفرم دیجیتال دیگر مخاطبان و در اصطلاح دنبال کنندگان (Followers) خاص خود را دارد، بنابراین اولین قدم برای تولید محتوا شناخت مخاطبان است.

  • شناخت مخاطبان: اینستاگرام برخلاف برخی از شبکه های اجتماعی مخاطبان عام دارد به این معنی که اگر شما یک نجار باشید و برای فروش محصولات خود یک پیج اینستاگرامی تأسیس کنید؛ الزاماً مخاطبان شما فقط خریداران کالاهای چوبی نیستند؛ بلکه شما می توانید با استفاده از محتوای آموزشی، طیف گسترده ای از مخاطبان، از علاقه مندان به کار نجاری گرفته تا افراد معمولی که از وسایل چوبی در منزل استفاده می کنند و حتی رقبا را وادار به دنبال کردن خود کنید.
  • نوع محتوا: اینستاگرام یک پلتفرم کاربرمحور و البته بصری است از این رو استفاده از فیلم، عکس و متن به ترتیب می تواند به جذب مخاطبان کمک کند.
  • رعایت برنامه زمان بندی برای انتشار محتوا: اینکه با چه توالی زمانی در اینستاگرام پست یا استوری بگذارید، رابطه مستقیمی با موفقیت یا عدم موفقیت شما خواهد داشت. ارتباط با مخاطبان باید نه به گونه ای باشد که آن ها به کل شما را از یاد ببرند و نه باید به صورتی باشد که از پست ها و استوری های پیاپی شما کلافه شوند و دیگر دلیلی برای فالو داشتن شما نداشته باشند، بنابراین سعی کنید تنها در زمان های مشخصی که کاربران آنلاین هستند و در روزهای معینی در اینستاگرام پست بگذارید.
  • طراحی پست برای اینستاگرام: بسیاری از کاربران اینستاگرام از این شبکه اجتماعی برای سرگرمی استفاده می کنند ولی اگر شما می خواهید اینستاگرام را وسیله ای برای توسعه کسب و کار خود قرار دهید و بتوانید به وسیله آن مخاطبان خود را بیشتر کنید یا اینکه میزان فروش محصولات را افزایش دهید، پس باید در طراحی و انتشار پست های اینستاگرام دقت بیشتری کنید.

به عنوان مثال هماهنگی قالب پست ها، استفاده از تکنیک های بصری برای نمایش آن ها و انتشار پست به همراه محتوای متنی مرتبط و مواردی از این دست، حتماً باید رعایت شود.

سئو در اینستاگرام

سئو در اینستاگرام

آنچه تا اینجا گفتیم، تنها بخش کوچکی از اصول استفاده از یک پیج اینستاگرامی برای پیشبرد اهداف بازاریابی یک کسب و کار است. اینستاگرام هم مانند هر پلتفرم دیجیتال دیگری، برای اینکه بتواند دیده شود نیاز به استفاده از خدمات سئو دارد.

در واقع همان طور که گوگل دارای الگوریتم های پیچیده بسیاری است تا بهترین نتیجه جستجو را نشان دهد، در اینستاگرام نیز الگوریتم های فراوانی وجود دارند تا منجر به بهترین عملکرد شوند و تجربه استفاده کاربران از اینستاگرام را بهبود بخشند.

در ادامه به برخی از این الگوریتم ها اشاره می کنیم:

  • لایک (Like): لایک در اینستاگرام درست مانند گرفتن بک لینک است. به عبارتی دیگر وقتی یکی از پست های شما توسط پیجی با تعداد فالورهای زیاد لایک شود یا کامنت بگیرد، امکان دیده شدن پیج شما در اکسپلور افزایش پیدا می کند.
  • نام صفحه (Page Name): نام پیج اینستاگرامی خود را به گونه ای انتخاب کنید که هم به کسب و کار شما مرتبط باشد و هم اینکه خواندن و به خاطر سپردن آن برای کاربران آسان باشد.
  • کامنت (Comment): همیشه بازخورد کاربران دارای اهمیت ویژه ای است. مهم تر از کامنت هایی که کاربران می گذارند، پاسخ شما به این کامنت هاست. بر طبق مطالعات، تعداد زیادی از کاربران کامنت های موجود زیر هر پست را می خوانند به این امید که به پاسخ پرسش های خود برسند.
  • هشتگ (Hashtag): هشتگ ها در اینستاگرام دقیقاً همان کاری را می کنند که کلمات کلیدی در گوگل انجام می دهند و می توانند بسیار کمک کننده باشند ولی استفاده بیش از حد یا کم از هشتگ ها می تواند به پست شما آسیب زننده باشد. هم چنین استفاده از هشتگ های نامرتبط هم باعث می شود کاربران زمان کمی را صرف بازدید از آن پست کنند و اینستاگرام بر اساس الگوریتم های خود، آن پست را مطرود اعلام کند.

سفارش تولید محتوا

در قسمت قبل به طور مختصر به شباهت های الگوریتم های اینستاگرام و گوگل پرداختیم، هر چند که الگوریتم های اینستاگرام به همین جا ختم نمی شود و از تنوع بیشتری برخوردار است به همین دلیل کسانی که از این الگوریتم ها و آپدیت های جدید آن مطلع هستند و چگونگی پیاده سازی آن ها را در پست ها، استوری ها و … در اینستاگرام می دانند؛ پیج موفق تری دارند.

اگر شما یک وب سایت فروش، آموزشی، خدماتی یا … داشته باشید؛ بدون تولید محتوای باکیفیت و سئو شده تحت هیچ شرایطی نمی توانید در کسب و کار خود و ارتقای میزان فروش محصولات یا ارائه خدمات خود موفق شوید. در اینستاگرام هم اوضاع به همین منوال است.

اینستاگرام در آغاز برای به اشتراک گذاری عکس و بعدها ویدیو تأسیس شد و هدف اصلی مؤسسان آن کمک به عکاسان برای ارائه آثار خود بود؛ پس بی دلیل نیست که هنوز هم در این شبکه اجتماعی، حرف اول را تصاویر و ویدیوها می زنند. البته پست های تصویری بدون متن مرتبط و مناسب چندان بازخوردی نخواهند داشت بنابراین اهمیت کپشن در اینستاگرام اگر بیشتر از تصاویر نباشد، کمتر هم نیست.

به همین دلیل سفارش تولید محتوا برای پیج های اینستاگرام امروزه بسیار متداول است. خصوصاً کسب و کارها و برندهایی که می خواهند از طریق اینستاگرام بازاریابی کنند و مخاطبان خود را از این طریق افزایش دهند و هم چنین از این نرم افزار به عنوان پشتیبان برای سایت خود بهره ببرند، بیشتر به دنبال سفارش تولید محتوا هستند.

تولید محتوا اینستاگرام با تولید محتوا برای سایت کمی متفاوت است. برای تولید محتوا اینستاگرام باید از استراتژی های تولید محتوا در این پلتفرم اطلاع داشت. مسلماً تولید محتوا با آگاهی از تمام ترفندهای موجود برای صاحبان کسب و کار هم وقت گیر و هم دشوار است، خصوصاً که الگوریتم های اینستاگرام مرتباً به روز رسانی می شوند و تنها شخص یا تیمی می تواند یک پیج اینستاگرامی را همیشه فعال نگه دارد که دائماً خود را آپدیت کند. بنابراین یکی از بهترین اقدامات برای داشتن یک پیج اینستاگرامی فعال و توسعه کسب و کار،  سفارش خدمات تولید محتوای اینستاگرام به شرکت ها و مؤسساتی است که خدمات تولید محتوا اینستاگرام ارائه می دهند. اغلب این شرکت ها وب سایت های فعالی هم دارند که می توان با استفاده از این وب سایت ها با فرآیند کاری شرکت بهتر آشنا شد و مشاوره رایگان دریافت کرد.

سفارش خدمات تولید محتوای اینستاگرام را به چه سایتی بدهیم؟

سفارش تولید محتوابرای سفارش خدمات تولید محتوای اینستاگرام کافی است یک سرچ ساده در گوگل کنید؛ در این صورت خواهید دید که سایت های فراوانی برای ارائه خدمات تولید محتوا اینستاگرام وجود دارد. به عبارت دیگر تیم های تخصصی زیادی در حوزه خدمات سئو و تولید محتوا برای اینستاگرام فعالیت می کنند و سعی دارند با ارائه خدمات مناسب و به موقع به پیشرفت و شکوفایی کسب و کارهای فعال در این شبکه اجتماعی کمک کنند.

افرادی که در تیم های تولید محتوا برای اینستاگرام فعالیت دارند قبل از هر چیز به اصول و عملکرد اینستاگرام تسلط کامل دارند و می توانند به عنوان ادمین اینستاگرام به موفقیت هر چه بیشتر پیج کمک کنند. هم چنین این تیم ها با استفاده از برنامه های کاربردی و ابزارهای به روز ادیت عکس یا تصویر و ویدیو و هم چنین طراحی قالب پست ها به زیباتر شدن پیج کمک می کنند.

مسلماً استفاده از کپشن مناسب و مرتبط، برنامه ریزی و ایجاد یک تقویم محتوا برای تولید محتوای تصویری و ویدیویی با موضوعات جذاب برای مخاطبان، بررسی بازخورد مخاطبان و ارزیابی فیدبک ها و اصلاح یا تغییر استراتژی تولید محتوا بر اساس اررزیابی های انجام شده، تولید و انتشار به موقع محتوا و … از  دیگر اقداماتی است که یک تیم تولید محتوای اینستاگرام باید انجام دهد.

در همین راستا، چنانچه برای انتخاب سایت شرکت خدمات تولید محتوای اینستاگرام شک دارید، بهترین و مطمئن ترین راه، بررسی نمونه کارهای آن شرکت است. زیرا شما می توانید با بررسی جوانب مختلف سوابق کاری یک شرکت نه تنها به میزان تسلط و تبحر تیم تولید محتوای آن پی ببرید بلکه میزان خلاقیت و نوآوری آن ها در تولید محتوای جذاب و کاربر پسند را نیز متوجه شوید.

سخن پایانی

امروزه اینستاگرام تبدیل به ابزاری برای توسعه کسب و کارها شده است؛ هر چند که گفته می شود این نرم افزار بیشتر برای مؤسساتی که با مشتری نهایی در ارتباط هستند کارایی دارد، ولی در صورت ارائه محتوای مناسب، سایر کسب و کارها نیز می توانند از فعالیت در این پلتفرم دیجیتال منتفع شوند. سفارش خدمات تولید محتوای اینستاگرام یکی از اصلی ترین راه های کسب موفقیت در این شبکه اجتماعی است.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©