سئوسیگ

سئو چیست؛ ۴ استراتژی پرطرفدار آن کدامند؟

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

سئو چیست 4 استراتژی پرطرفدار آن

در این مقاله به بررسی این مورد که  سئو چیست می‌پردازیم. SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. seo مجموعه ای از فرآیندها با هدف بهبود دیده شدن وب سایت شما در موتورهای جستجو (مانند گوگل) است. به زبان ساده تر میتوان گفت سئو یک روش بازاریابی دیجیتال است که با رساندن آن به بالای صفحه نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجو، ترافیک وب سایت شما را افزایش می‌دهد. در این مقاله به شما خواهیم گفت سئو چیست و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

سئو چیست؟

سئو چیست

سئو یک روش بازاریابی دیجیتال است که هدف آن تجهیز وب سایت‌ها با پاسخ موثر به خواسته های موتورهای جستجو است و اجازه می‌دهد تا یک وب سایت را به موقعیت برتر نتایج جستجو ارتقا دهید و در مدت زمان نسبتاً کوتاهی ترافیک کاربران جدید را به دست آورید.

ترافیک تازه جذب شده رایگان است و در برخی موارد حتی می‌تواند به طور کلی جایگزین تبلیغات شود. برای دستیابی به نتایج عالی، درک الگوریتم های مختلف موتورهای جستجو و فاکتورهایی (Google ranking factors) که آنها در حال ارزیابی هستند، بسیار مهم است. اینها را می‌توان به سه دسته تقسیم کرد: عوامل فنی، سئو درون صفحه و سئو خارجی. یک استراتژی موفق سئو شامل بهینه سازی هر سه مورداست.

هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال پیدا شدن و کلیک روی آنها بیشتر می‌شود. در نهایت، هدف بهینه‌سازی موتور جستجو کمک به جذب بازدیدکنندگان وب‌سایت است که تبدیل به مشتری یا مخاطبی می‌شوند که مدام به سایت شما برمی‌گردد.

استراتژی های پرطرفدار آن

۱- تمرکز بیشتر بر هدف جستجو

تمرکز بیشتر بر هدف جستجو

اهمیت هدف جستجو در سال‌های اخیر افزایش یافته است. استراتژی‌های بهینه‌سازی موتور جستجوی امروزی مستلزم آن است که محتوای شما با هدف جستجوی کاربر هماهنگ باشد. هدف جستجو را می‌توان به عنوان هدف اصلی جستجوی آنلاین کاربر توصیف کرد. این امر تعریف می‌کند که فرد در تلاش برای یافتن چه چیزی است.

موتورهای جستجو به طور مداوم در حال ارتقا هستند تا تجربه کاربری بهتری ارائه دهند. بخشی از این UX از درک هدف جستجو، و از افزایش عناصر حیاتی وب مانند سرعت صفحه و دسترسی به آن ناشی می‌شود. چه کاربران شما از غول موتور جستجو گوگل بازدید کنند و چه از رقبای آن مانند بینگ، همراستایی محتوای شما با هدف جستجوی کاربر را می‌توان به سه نوع تقسیم کرد که هر کدام اهداف منحصر به فرد خود را دارند.

۲- استفاده از عبارات کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی هنوز مهم است. با هر به‌روزرسانی هسته‌های حیاتی وب، Google در درک مقاصد کاربر هوشمندتر می‌شود. با این حال، علیرغم اینکه موتورهای جستجو از طریق درک زبان طبیعی هوشمندتر می‌شوند، بسیاری از سایت‌ها هنوز بر روی بهینه سازی وب سایت های خود با تعداد انگشت شماری از کلمات کلیدی تمرکز می‌کنند.

این یک تکنیک قدیمی‌است. استفاده از عبارات های کلیدواژه های اولیه و ثانویه استراتژی پیشرفته تر و موثرتری است. وقتی صحبت از عبارات کلمات کلیدی در گروه های مشابه می‌شود، یک ابزار مناسب برای گروه بندی کلمات کلیدی می‌تواند مفید باشد.

فرض کنید، برای مثال، کسب و کار شما پرده های کتانی می‌فروشد. اگر تحقیقات کلمات کلیدی شما “پرده کتانی” را در بالا نشان دهد و محتوای خود را با این کلمه کلیدی پر کنید، رتبه شما بهبود نخواهد یافت. علاوه بر این، سهم بازار بالقوه خود را محدود خواهید کرد. برای جلوگیری از آن، مجموعه کلمات کلیدی مانند “پرده های کتانی سفید” و “پرده های پنجره کتانی” را به محتوای خود اضافه کنید تا بتوانید به همان هدف خرید اما در بخش وسیع تری از جستجوگران بپردازید.

آنچه این روند سئو نشان می‌دهد این است که بازاریابان دیجیتال نباید تنها بر روی کلمه کلیدی اصلی تمرکز کنند. شما همچنین باید انواع عبارات بلند را که هدف جستجوی یکسانی دارند را هدف قرار دهید. این باعث می‌شود صفحه شما برای کلمات کلیدی بیشتر رتبه بندی شود و ترافیک بیشتری جذب کند.

۳- قطعه های ساختار یافته بهینه شده

هنگامی‌که یک عبارت جستجو را در نوار جستجوی Google تایپ می‌کنید، ممکن است یک کادر بالای نتایج ارگانیک در بالا مشاهده کنید. این یک قطعه برجسته است.

قطعه های ویژه به شما کمک می‌کند تا حجم قابل توجهی از ترافیک را نسبت به رقبای خود جذب کنید. آنها بخش کوچکی از اطلاعات را نشان می‌دهند که اغلب مانند یک پرسش و پاسخ، یک نکته کوتاه یا یک راهنما ساختار یافته است.

همچنین قطعه‌های برجسته غنی از محتوا می‌تواند شامل تصاویر محصولات شما، بررسی‌های مبتنی بر ستاره، قیمت محصول و سایر اطلاعات مشابه مفید برای مخاطبان شما باشد. باز هم، داده های ساختاریافته نقش مهمی‌در اینجا ایفا می‌کنند.

ساده‌ترین راه برای بهینه‌سازی قطعه‌های برجسته، تمرکز بر پرس‌و‌جوهای مبتنی بر سؤال و کلمات کلیدی مرتبط است. همچنین می‌توانید از تابع «افراد نیز سؤال می‌کنند» در Google برای الهام گرفتن برای شناسایی موضوعات برای قطعه‌های برجسته خود استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما تا حد امکان به سوالات پاسخ می‌دهد. پاسخ‌ها همچنین باید مختصر و آموزنده باشند – از جملات پیچیده اجتناب کنید و استفاده از تصاویر چشم نواز را فراموش نکنید.

۴- استفاده از فیلم‌ها و تصاویر برای رتبه بندی

استفاده از فیلم‌ها و تصاویر برای رتبه بندی

فیلم و تصاویر در روند سئو مهم است. مردم ترجیح می‌دهند ویدیوهای کوتاه و دقیق را به جای خواندن مقالات طولانی و متنی تماشا کنند، بنابراین ایجاد ویدیوهای آموزنده باید بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی سئوی شما باشد. ویدئو ابزار قدرتمندی است.

کافی است به انفجار پلتفرم‌های ویدئویی آنلاین مانند YouTube و TikTok در چند سال گذشته نگاه کنید. کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای اکنون از این پلتفرم‌ها برای تعامل با مشتریان و گسترش دامنه دسترسی خود استفاده می‌کنند.

یکی از راه‌های انجام این کار، بهینه‌سازی کانال ویدیویی خود (مانند یوتیوب) با ایجاد یک توضیح کوچک عالی برای هر ویدیو و ارائه یک نمای کلی کاربر پسند از کانال خود است. استفاده از کلمات کلیدی در این توضیحات به بهینه سازی محتوای ویدیویی شما نیز کمک می‌کند. مراقب باشید که توضیحات ویدیوی خود را با کلمات کلیدی پر نکنید. استفاده از چند کلمه کلیدی مرتبط و هشتگ می‌تواند به هدایت محتوای شما به سمت مخاطبان مورد نظر کمک کند.

حوزه بعدی که باید به آن نگاه کرد، بهینه سازی برای پرس و جوهای جستجوی صوتی است. یک تغییر مشخص در اولویت کاربر برای حرکت از عبارت جستجوی تایپ شده به جستجوی صوتی وجود دارد. جستجوی صوتی کاربر است که از دستگاه خود برای گفتن درخواست خود با موتور جستجو استفاده می‌کند. این تغییر به سمت جستجوی صوتی به این معنی است که بهینه سازی موتور جستجوی شما کلیدی است.

نتیجه گیری

از آنجایی که الگوریتم های موتورهای جستجو به طور مداوم در حال پیشرفت هستند، باید از آخرین روندهای سئو مطلع باشید. روی هدف جستجو تمرکز کنید، از عبارات کلمات کلیدی استفاده کنید، محتوای خود را برای قطعات ساختاریافته بهینه کنید و از بازاریابی ویدیویی استفاده کنید.

علاوه بر این، باید محتوای طولانی ایجاد کنید، یک وب سایت سازگار با موبایل بسازید و محتوای خود را برای Google Discover بهینه کنید. این نکات باید به شما کمک کند که جلوتر از منحنی باشید و بهتر به مخاطبان هدف خود خدمت کنید.

برای دریافت اطلاعات و راهنمایی بیشتر می‌توانید از سایت وب رمز استفاده نمایید.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©