سئوسیگ

چگونه برای دریافت بهترین نتیجه بصورت اصولی خرید لایک ، خرید فالوور و خرید بازدید برای اینستاگرام خود انجام دهیم

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

خرید لایک و فالوور اینستاگرام

این روزها اینستاگرام نه بعنوان یک شبکه اجتماعی، بلکه بعنوان یک بازار آنلاین بزرگ فروش کالا مورد توجه میلیون ها کاربر قرار گرفته است، برندهای بزرگ تا تولید کنندگان محصولات خانگی در تلاشند تا بتوانند از طریق این فضا محصولات خود را تبلیغ نموده و بفروش برسانند. اما در مقابل آنها الگوریتم این شبکه اجتماعی مانند یک دژ نگهبان شهر در برابر کاربران ایستاده و فقط اجازه ورود به کاربران خاص و متفاوت را به درون بازار اصلی می دهد، پیج هایی که نرخ تعامل بالا دارند لایک، کامنت و بازدید زیاد دارند، کاربران برای دریافت مجوز عبور دست به هر کاری می زنند خرید لایک، خرید فالوور و خرید بازدید و با استفاده از گروهای اینستاگرامی تا نرخ تعامل خود را بالا ببرند.

اما سوال اینجاست که این دور زدن ها و خرید لایک و خرید فالوور و استفاده از گروه های لایک تا چه اندازه می تواند موثر باشند ؟ آیا ممکن است جریمه در پی داشته باشند ؟

ما در ادامه این مقاله از آکادمی سئوسیگ به این سوالات پاسخ خواهیم داد و توضیح خواهیم داد که چگونه از این راه های میانبر استفاده کنید تا نتیجه بهتری دریافت نمایید، پس تا انتها با ما همراه باشید.

دلیل اصلی استفاده از این راه های میانیر بر می گردد به عدم حمایت، بله متاسفانه در این شبکه اجتماعی کاربران مخاطب یک پیج گاهاً علی الرغم اینکه فالوور پیج هستند و از محتوای آن استفاده می کنند ولی حمایت و تعامل چندانی برقرار نمی کنند، در ایران این مورد بیشتر مشاهده می شود، دلایل مختلفی وجود دارد که مانع برقراری این ارتباط و تعامل می شود، در مرحله اول رفتار ادمین و ضعف محتوای تولیدی می تواند باعث عدم حمایت باشد و در مرحله دوم واقعاً بی انصافی دنبال کننده گان که به دلایلی مانند فراموشی، حسادت، رقابت و گاهی مغرضانه تعامل برقرار نمی کنند.

خرید لایک برای پست اینستاگرام

یکی از روش های مرصوم افزایش تعامل خرید لایک است، بسیاری از پیج های فعال اینستاگرام و حتی پیج سلبریتی ها و افراد سرشناس برای اینکه نشان دهند پیجشان تعامل دارد اقدام به خرید بسته های لایک می کنند، هر کاربر با انجام اینکار دو هدف دارد یک اینکه نشان دهد پست های پیج او از لایک بالایی برخودار است و دوم اینکه از طریق خرید لایک بتواند مجوز ورود به بخش هایی اکسپلور و تاپ هشتگ ها و ساگست ها را بدست آورد.

کاربر با خرید لایک اینستاگرام به هدف اول خود می رسد، اما هدف دوم یعنی دور زدن الگوریتم و رفتن به بخش های هیجان انگیز اینستاگرام کمی سخت است، شما نباید توقع داشته باشید که با انجام اینکار قطعاً می توانید پست خود را به سرعت وارد بخش های مد نظر کنید، در هنگام خرید لایک باید نکاتی را مدنظر داشته باشید :

  1. از ربات هایی که برای دریافت لایک از شما یوزرنیم و پسورد پیج تان را می گیرند به هیچ وجه استفاده نکنید.
  2. سیستم های خرید لایک که از طریق گرفتن لینک پست، لایک را افزایش می دهند ایمن تر هستند.
  3. به یکباره شروع به افزایش لایک پست های خود نکنید، اگر پست های قبلی شما تعداد لایک کمی دارند برای مثال ۵۰ لایک به یکباره برای پست جدید خود پانصد لایک خرید نکنید..!!؟؟
  4. تعداد لایک های خود را بصورت پله ای افزایش دهید، بگونه ای که طبیعی به نظر برسد.
  5. بین تعداد فالوورهای پیج تان و تعداد لایک ها تناسب وجود داشته باشد، پیجی که ۱۰۰ فالوور دارد نمی تواند برای پست خود به یکباره ۳۰۰ لایک خرید کنید.
  6. بهترین زمان تاثیر افزایش لایک ۶۰ دقیقه اول و در ادامه ۲۴ ساعت اول پس از انتشار پست است که باید آن را رعایت کنید.

باتوجه به موارد بالا اگر تمایل به خرید بسته های لایک اینستاگرام دارید، می توانید از طریق کلید زیر اقدام به انجام اینکار کنید.

خرید لایک صد در صد ایرانی

خرید لایک ایرانی اینستاگرام

پکیج های لایک سئوسیگ کاملاً ایرانی بوده و اکثراً پیج های فعال هستند، لایک ها بصورت آنی و فوری اعمال می شوند. بدلیل اینکه تمام این لایک ها توسط افراد واقعی و بدون نیاز به اطلاعات یوزر و پسورد اینستاگرام روی پست شما اعمال می شوند، هیچگونه مشکلی برای پیج شما بوجود نخواهند آورد.
۲۵ درصد تخفیف پاییزه
هیچ محصول وجود ندارد

خرید بازدید برای پست های حاوی ویدئو

اگر پست اینستاگرام شما حاوی ویدیو بدون اسلاید است می توانید بازدید های آن را از طریق خرید بازدید افزایش دهید، دقت داشته باشید پست های حاوی ویدیو ولی چند اسلایدی بازدید نمی گیرند و تنها بایستی از طریق افزایش لایک نرخ تعامل آنها را افزایش دهید. در پست های حاوی ویدیو علاوه بر خرید بازدید نیاز است که برای آن لایک هم خریداری کنید و تنها به افزایش بازدید اکتفا نکنید.

مواردی که باید در خرید بازدید اینستاگرام مدنظر داشته باشید عبارتند از :

  1. نسبت بین تعداد بازدید و لایک پست رعایت شود، معمولاً تعداد بازدید ۴۰ درصد از تعداد لایک همان پست بیشتر است.
  2. در کنار بازدید باید تعدادی لایک هم دریافت کنید و پستی که تعداد بازدید آن بالا باشد ولی تعداد لایک آن پایین و یا بلعکس نشان استفاده از راه میانبر دارد.
  3. بهترین زمان تاثیر خرید بازدید ۶۰ دقیقه اول و در ادامه ۲۴ ساعت اول پس از انتشار پست است که باید آن را رعایت کنید.
  4. خرید بازدید برای پست اینستاگرام خود را بصورت تدریجی انجام دهید.

اگر تمایل به خرید بازدید (ویو) اینستاگرام دارید، می توانید از طریق کلید اقدام کنید.

خرید بازدید ایرانی

خرید بازدید ایرانی اینستاگرام

بدون استفاده از یوزرنیم و پسورد اینستاگرام تان، بازدید ویدیوهای اینستاگرام خود را با خرید پکیج های زیر که توسط کاربران ۱۰۰ درصد ایرانی انجام می شوند افزایش دهید.
هیچ محصول وجود ندارد

خرید کامنت برای پست های اینستاگرام

در کنار افزایش میزان لایک و یا بازدید پست اینستاگرام بایستی نسبت به خرید کامنت هم اقدام کنید، کامنت ها نباید جملات تکراری و بی معنی باشند، کامنت های بصورت سوالی و توصیفی بهترین نوع کامنت هستند، توجه داشته باشید اگر پست شما چه بصورت طبیعی و چه بصورت افزایشی کامنت دریافت کرد حتماً پاسخ آنها را بدهید. اینکار باعث افزایش تعامل می شود و همچنین نشان دهنده این است که ادمین پیج فعال است.

ما در وب سایت سئوسیگ قابلیت خرید کامنت اختیاری را ایجاد نموده ایم، که از طریق آن می توانید برای پست های اینستاگرام خود کامنت های با معنی و با نظر خودتان دریافت نمایید، بدین منظور از طریق کلید زیر اقدام کنید.

خرید کامنت اختیاری ایرانی

خرید کامنت اختیاری ایرانی اینستاگرام

بدون استفاده از یوزرنیم و پسورد اینستاگرام تان، کامنت های پست اینستاگرام خود را با خرید پکیج زیر که توسط کاربران ۱۰۰ درصد ایرانی انجام می شوند افزایش دهید. این پکیج شامل ده کامنت اختیاری است که پس از انتخاب پکیج می توانید آنها را به سلیقه خود نوشته و درخواست اعمال آنها را صادر کنید.
۳۰% تخفیف
هیچ محصول وجود ندارد

 خرید فالوور برای پیج اینستاگرام

بررسی ها نشان داده اند که پیج افراد مشهور و سلبریتی ها نیز حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد فالوور فیک دارند، این نشان می دهد که خرید فالوور اینستاگرام مختص پیج های تازه تاسیس و کم تعامل نیست، به نظر بسیاری از کاربران اینستاگرام پیج هایی که تعداد فالوور بالایی دارند معتبر و ارزشمند هستند !! که در واقع ممکن است اصلاً اینگونه نباشد.

اخیراً اینستاگرام بسیاری از پیج های فیک که مدت ها بدون فعالیت بودند را حذف نمود و آنها را از لیست فالوورهای پیج ها خارج ساخت، این باعث ریزش بسیار زیاد فالوورهای پیج های افراد مشهور شد و شاید پیج شما هم مورد این پاکسازی اینستاگرام قرار گرفته باشد، از این رو دوران گرفتن فالوورهای فیک که توسط ربات ها صورت می گرفت به پایان رسیده و اگر می خواهید اقدام به افزایش فالوورهای خود کنید می توانید از طریق سیستم های خرید فالوور سئوسیگ اقدام نمایید.

مواردی که باید در زمان خرید فالوور رعایت کنید :

  1. اگر پیج شما تازه تاسیس است به یکباره برای آن فالوور خریداری نکنید.
  2. ابتدا در پیج خود تعدادی محتوای ارزشمند و با کیفیت منتشر کنید.
  3. بصورت تدریجی اقدام به خرید فالوور کنید.
  4. به هیچ وجه از سیستم های ربات که از شما یوزرنیم و پسورد پیج تان را می گیرند، استفاده نکنید.
  5. پس از خرید فالوور در بین آنها فعالان واقعی که بصورت روزانه در پیج خود فعالیت می کنند را پیدا کنید و آنها را فالوو کنید تا یک تعامل دو طرفه برقرار شود.
  6. دقت کنید که فالوورهای خریداری شده حتماً ایرانی باشند و از خرید فالوورهای غیر ایرانی خودداری کنید.

اگر شما هم تمایل به خرید فالوور ایرانی فعال و نیمه فعال دارید می توانید از طریق کلید زیر اقدام کنید.

خرید فالوور ایرانی

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام

با خرید یکی از بسته های فالوور زیر بدون وارد کردن یوزرنیم و پسورد اینستاگرام تان می توانید فالوورهای پیج تان را به سرعت افزایش دهید، این فالوورها ایرانی بوده و مخلوطی از فعال و غیر فعال هستند، اگر پیج شما تازه تاسیس است خرید یکی از این پکیج ها می تواند باعث شروع فعالیت پیج شما شود و خیلی سریع رشد نمایید. (توجه مقداری ریزش وجود دارد)
هیچ محصول وجود ندارد

 کلام آخر در مورد خرید لایک و فالوور و بازدید اینستاگرام

بر خلاف تصور اگر بتوانید اصول خرید لایک، خرید فالوور و بازدید را رعایت کنید، می توانید نتایج خوبی از اینکار خود بدست آورید.

اگر چه می توان گفت که پیج های با تولید محتوای ارزشمند و باکیفیت نسبت به سایر پیج ها نرخ تعامل بهتری دارند، ولی باتوجه به عدم حمایت درست فالوورها گاهاً آنها هم مجبور به استفاده از راه های میانبر می شوند.

ما در سیستم های فروش سئوسیگ نیاز به رمز عبور پیج تان نداریم، و بدون اتصال به پیج برای شما لایک، کامنت، فالوور و بازدید می گیریم به همین دلیل نگرانی از بابت جرائم احتمالی اینستاگرام وجود ندارد.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©