سئوسیگ

ارتباط افزایش فروش سایت و خدمات مشاوره سئو سایت چیست؟

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

مشاور سئو

مشاوره سئو چطور به افزایش فروش سایت کمک می کند؟ تاثیر مشاوره سئو بر افزایش فروش

در این مقاله درباره افزایش فروش سایت و تاثیر مشاوره سئو بر آن صحبت خواهیم کرد. یکی از خدمات تخصصی آژانس تبلیغاتی شتاب، ارائه مشاوره حرفه‌ای در خصوص سئو وبسایت‌ها استآژانس تبلیغاتی شتاب https://shetabdm.com/ با پیاده‌سازی استراتژی‌های مؤثر، بدون ریسک و منحصربه‌فرد برای هر پروژه، تأثیری شگرف در افزایش بازدید و فروش وبسایت شما از طریق مشاوره سئو خواهد داشت.

مشاوره سئو آژانس تبلیغاتی شتاب
مشاوره سئو آژانس تبلیغاتی شتاب

مشاوره سئو چیست؟

در دنیای امروز، این که کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید و کیفیت محصولاتتان را به بالاترین حد ممکن برسانید، برای جلو زدن از رقبا و دستیابی به بیشترین میزان فروش کافی نیست. رقبای شما در سراسر اینترنت حضور دارند و از ابزاری قدرتمند برای شناساندن خود به مشتریان استفاده می‌کنند. بدون استفاده از این ابزار که سئو نام دارد، تجارت شما در بازار پرسروصدای کسب‌وکارهای آنلاین گم خواهد شد. مشاوره سئو، فرایندی است که طی آن می‌توانید از تجارب، نتایج تحلیل و راهنمایی‌های یک متخصص سئو برای رفع مشکلات و بهبود جایگاه سایت خود کمک بگیرید.

جهت رعایت استانداردهای لازم، بهتر است قبل از راه‌اندازی سایت با افراد متخصص در زمینه سئو مشورت کنید. اما دریافت مشاوره سئو فقط به زمان راه‌اندازی و طراحی سایت محدود نمی‌شود و به طور کلی در هر زمانی می‌توانید از راهنمایی‌های یک سئوکار کاردان جهت بهبود وضعیت سایت خود استفاده کنید.

خدمات مشاوره سئو شامل موارد زیر است:

  • مشاوره در زمینه طراحی وبسایت مطابق با اصول سئو
  • مشاوره در خصوص تحقیق کلمه کلیدی‌های پربازده برای هر کسب‌وکار
  • مشاوره در خصوص تنظیم استراتژی‌های محتوایی و سئو محتواهای وبسایت (متن، صوت، تصویر، فیلم)
  • مشاوره به منظور تجزیه و تحلیل سایت‌های رقبا
  • مشاوره جهت برطرف‌سازی مشکلات فنی سایت
  • مشاوره به منظور یافتن انتخاب کمپین تبلیغاتی مناسب
  • مشاوره و پاسخگویی به سوالات در زمینه سئو
  • بهبود سئوی خارجی (ایجاد بک‌لینک طبیعی و یافتن بک‌لینک‌های مضر)

بسیاری از اوقات عدم آگاهی از الگوریتم‌ها و به‌روزرسانی‌های جدید گوگل، می‌تواند باعث بروز مشکلات جدی شود و شما را سردرگم و آشفته کند. در این حالت اگر سایت شما تاکنون به جایگاه خوبی رسیده، به همان میزان فرصت کمتری برای آزمون و خطا خواهید داشت؛ چرا که با کوچکترین اشتباهی ممکن است تمامی زحمات شما به هدر رود. در این مواقع دریافت مشاوره سئو بهترین و معقول‌ترین اقدامی است که توسط متخصصان این حوزه پیشنهاد می‌شود.

چه کسانی نیاز به مشاوره سئو دارند؟

همه کسانی که قصد دارند در سطح وب فعالیت کنند به مشاوره سئو نیاز دارند. این نیاز محدود به زمان خاصی نیست و در تمامی مراحل فعالیت یک سایت می‌توان از راهنمایی‌های یک متخصص سئو بهره گرفت. توجه به اصول سئو حتی در در زمان راه‌اندازی سایت نیز اهمیت دارد و مشاوران سئو در مواردی همچون انتخاب دامنه مناسب، تعیین استراتژی‌ها و اهداف، انتخاب بایدها و نبایدهای طراحی سایت، نوع هاست و … شما را راهنمایی خواهند کرد.

در زمان بروز هر گونه مشکل در مراحل بهینه‌سازی سایت و مواقعی که روند کسب رتبه‌ سایت متوقف شده است، استفاده از خدمات مشاوره سئو می‌تواند بسیار مفید باشد. همچنین در مواقعی که به طور ناگهانی رتبه از دست داده‌اید و دلیل آن را نمی‌دانید، دریافت خدمات مشاوره سئو، بهترین راه شناسایی و برون‌رفت از این وضعیت است. در واقع شرایط سایت، تعیین می‌کند که هر فرد چه زمانی به مشاوره سئو نیاز دارد.

 

مهدی سراوانی مشاور سئو تیم شتاب دی ام

مشاور سئو کیست؟

مشاور سئو شخصی است که با تکیه بر اصول و تکنیک‌های بهینه‌سازی سایت، به بهبود جایگاه سایت شما در میان رقبا کمک می‌کند. برای این منظور مشاور سئو ضمن تسلط کامل به حوزه تخصصی خود باید قادر باشد با درک درستی که از کسب‌وکار شما پیدا کرده، بهترین استراتژی‌ها را در وضعیت‌های مختلف تعیین و به شما معرفی کند.

فاکتورهای سئو ضمن تفاوت‌هایی که در نحوه اثرگذاری و عملکرد با هم دارند می‌توانند از هم تأثیر بپذیرند و مشاور سئو باید به مفاهیم یکایک آن‌ها مسلط باشد. این تسلط به مشاور سئو دیدگاهی همه‌جانبه و جامع می‌دهد و به او کمک می‌کند اقداماتی مؤثر با کمترین ریسک ممکن برای سایت شما انجام دهد. در مقابل کار با افرادی که تخصص آن‌ها فقط به حیطه خاصی همچون سئوی خارجی و یا صرفا سایت‌های وردپرسی محدود است، ریسک بالایی دارد. بنابراین بهتر است جهت دریافت مشاوره سئو، به افراد مبتدی و کسانی که تخصص کافی در همه بخش‌های سئو ندارند، اعتماد نکنید.

ویژگی‌های مشاور سئو

یک مشاور سئو حرفه‌ای و مطمئن ویژگی‌هایی دارد که حضور توامان این خصوصیات در سئوکاران معمولی کمتر دیده می‌شود. شناخت این روحیات به شما کمک می‌کند تا با خیالی آسوده مناسب‌ترین فرد را جهت دریافت خدمات مشاوره سئو انتخاب کنید. این صفات را می‌توان در قالب مهارت‌های فنی و خصوصیات اخلاقی و شخصیتی دسته‌بندی کرد که در ادامه به مهم‌ترین مواردی که باید مدنظر قرار دهید، اشاره می‌کنیم.

تخصص

مشاور سئو باید نسبت به جدیدترین مسائل تخصصی در زمینه سئو آگاه باشد و در همان جلسه اول بتواند انبوهی از اطلاعات مفید را در اختیار شما قرار دهد. این ویژگی با توجه به سوابق کاری فرد و نمونه‌کارهای موجود، قابل ارزیابی است.

تعهد

ویژگی تعهد سبب می‌شود که یک مشاور سئو، پروژه‌هایی که بر عهده گرفته مانند پروژه شخصی خود در اولویت قرار دهد و تحت هر شرایطی به موارد مندرج در قراردادی که با او بسته‌اید، وفادار بماند.

مطمئن بودن

جهت استفاده از خدمات مشاوره سئو، لازم است اطلاعات محرمانه‌ای اعم از آمار بازدید، میزان فروش و … را در اختیار مشاور قرار دهید. مشاور سئو باید محرم اسرار کارفرما باشد و به درستی از اطلاعات شما محافظت کند تا رقبا به آن دست پیدا نکنند.

قدرت بیان خوب

مشاور سئو باید از مهارت‌های ارتباطی ضروری، بیان شیوا و قدرت استدلال برخوردار باشد؛ به طوری که بتواند در همان جلسات اول، شما را به شناخت درستی از مشکلات سایت برساند و در خصوص به‌کارگیری استراتژی‌های معقول خود، قانعتان کند.

Shape3مشاور سئو

سوالات متداول در زمینه مشاوره سئو

وظایف مشاور سئو چیست؟

مشاور سئو باید با شناخت کامل ابزار دیجیتال مارکتینگ و درک اهداف تجاری مشتری، اقدامات رقبا را شناسایی، آنالیز و به نفع کسب‌وکار کارفرما از آن استفاده کند. او با شناخت کامل از عناصری همچون ساختار سایت، تگ‌های هدینگ، محتوا و … که توسط موتورهای جست‌وجو بررسی می‌شوند به اصلاح مسائل فنی موجود و بهینه‌سازی سایت در کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار می‌پردازد.

مشاور سئو باید بتواند کلمات کلیدی را با دقیق‌ترین روش‌ها استخراج و آن‌ها را به درستی تفکیک یا ادغام کند. آگاهی از سیستم‌های مدیریت محتوا یا cms ها و شناخت کامل قواعد سئوی محتوا، یکی از مهم‌ترین خصوصیات هر مشاور سئو است. بررسی و ارائه مشاوره در زمینه‌های بهبود تجربه کاربر، رفع خطاها، نام‌گذاری‌های دقیق و توجه به تمامی بخش‌های سئوی تکنیکال از دیگر وظایف مشاور سئو به حساب می‌آید. او همچنین باید بتواند یک استراتژی دقیق و ظاهرا طبیعی شامل لینک‌سازی در سایت‌های مشابه با رتبه‌های بالاتر تنظیم ‌کند تا بخشی از اهداف مشتری توسط قواعد سئوی خارجی پوشش داده شود.

به طور کلی وظایف مشاور سئو را می‌توان ارائه بهترین راهکارهای قانونی و بی‌خطر دانست که در افزایش رتبه و میزان بازدید از سایت مؤثر واقع می‌شوند. بدیهی است که اقداماتی که با تقلب و ریسک بالا همراه هستند و به عنوان سئوی کلاه سیاه شناخته می‌شوند، در این دسته جای نمی‌گیرند.

در انتخاب بهترین مشاور سئو باید به چه مواردی توجه کرد؟

مهم‌ترین مشخصه بهترین مشاور سئو، داشتن تجارب کاری موفق در کارنامه است. می‌توانید از مشاور سئو درخواست کنید که نمونه‌کارهای خود را به شما معرفی کند و بعد از تحقیق از مشتریان قبلی و سوابق کاری مشاور، همکاری خود را با او آغاز کنید.

یکی دیگر از نکاتی که باید در انتخاب مشاور سئو مد نظر قرار گیرد، وجود توانایی‌های ارتباطی و تعامل با مشتری است؛ چرا که شاید لازم شود علاوه بر شخص کارفرما به طور مستقیم با اعضای دیگر تیم همچون برنامه‌نویس، ادمین سایت، مسئول محتوا و … ارتباط برقرار کند و علاوه بر داشتن تخصص کافی در هر حوزه، باید بتواند استراتژی‌های دقیق و اصلاحات مطلوب خود را با بیانی شیوا و لحنی اثرگذار به دیگران تفهیم کند.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و ارائه خدمات آموزشی به مخاطبان این حوزه، نشان از تسلط و به‌روز بودن مشاور سئو دارد و طبیعتا این شهرت عمومی باعث جلب اعتماد مشتریان بیشتری می‌شود. آشنایی با حیطه‌های وب‌مسترینگ و کدنویسی، برگ برنده‌ دیگری برای مشاوران سئو به حساب می‌آید و از بسیاری از تداخلات اجرایی جلوگیری می‌کند.

ضرورت استفاده از خدمات مشاوره سئو چیست؟

دیده شدن در صفحه نخست گوگل به طور مستقیم روی کسب‌وکار شما اثر می‌گذارد. در واقع مشتریان شما به طور مرتب خدمات و محصولات مورد نیاز خود را از طریق گوگل جست‌وجو می‌کنند و برای این که پیوسته در معرض دید مشتری باشید باید بر اساس قوانین سئو با دیگر همتایان خود رقابت کنید. با مشاوره سئو در هر موقعیتی که قرار دارید، به راهکارهای جدیدی برای رشد بهتر دست خواهید یافت.

شاید فکر کنید با خواندن مقالات آموزشی می‌توانید تمامی تخصص‌هایی که برای بهینه‌سازی سایتتان نیاز است شخصا انجام دهید. اما این کار برای شما که قصد راه‌اندازی کسب‌وکار خود را دارید و یا در اواسط راه هستید، ریسک زیادی دارد. همه افراد صاحب‌ نام که به عنوان مشاور سئو فعالیت می‌کنند، دانش خود را نه فقط از راه خواندن که از مسیر آزمودن به‌دست آورده‌اند. بنابراین اصلا فکر جالبی نیست که بخواهید آموخته‌هایتان را در سایتی که کسب‌وکارتان به آن وابسته است، امتحان کنید و بهتر است از یک تیم مطمئن و کاربلد برای بررسی راهکارهای افزایش رتبه و فروش، راهنمایی بخواهید.

مزایای استفاده از خدمات مشاوره سئو چیست؟

اگر شما یک کسب‌وکار آنلاین را اداره می‌کنید، به خوبی از حجم بالا و فشردگی برنامه‌های کاری اطلاع دارید. در واقع کنترل زمان معضل اصلی شما محسوب می‌شود و اگر بخواهید به طور مداوم برای رشد یا حفظ جایگاه خود در گوگل هم برنامه‌ریزی و اقدام کنید، وقت کافی برای تمرکز بر هسته اصلی کسب‌وکار خود نخواهید داشت. یکی از مزایای استفاده از خدمات مشاوره سئو صرفه‌جویی در زمانی است به بازاریابی برند خود اختصاص داده‌اید. همچنین در زمان ایجاد مشکل و مواردی که به درجا زدن سایت، منجر می‌شوند، راه اقتصادی و معقولانه کمک گرفتن از خدمات مشاوره سئو است تا هر چه سریع‌تر سایت شما به وضعیت عادی برگردد وتا حد امکان زیان کمتری متحمل شوید.

از طرفی بازاریابی و برندینگ از سخت‌ترین جنبه‌های یک کسب‌وکار و بسیار هزینه‌بردار است. اما بهینه‌سازی سایت برای موتور جست‌وجوی گوگل یکی از ارزان‌ترین راهکارهای توسعه کسب‌وکار شما در فضای آنلاین به حساب می‌آید و مشاورین سئو با کمترین هزینه، پربازده‌ترین راه‌های برندینگ و افزایش فروش را به شما معرفی خواهند کرد.

چه زمانی باید از مشاوره سئو بهره گرفت؟

ممکن است برای شروع یک کسب‌وکار اینترنتی مجموعه‌ای از عوامل اعم از برنامه‌نویس، نویسنده، طراح سایت، سئوکار و … را گرد هم آورده باشید. هر کدام از این افراد ممکن است در کار خود خبره باشند، اما دانش کافی در زمینه ایجاد استراتژی‌های قدرتمند و مطمئن را ندارند.

مشاوره سئو شخصی است که گروه شما جهت شناسایی بازار و اطلاع از قوانین رشد در فضای رقابتی آن به مهارت و تجارب غنی او نیاز دارد. حتی اگر مدتی از فعالیت شما در حوزه تجارت آنلاین می‌گذرد و تاکنون نتیجه مطلوبی کسب نکرده‌اید، کمک گرفتن از یک سرویس مشاوره سئو معتبر می‌تواند به شدت راهگشا باشد.

به طور کلی در هر وضعیتی که باشید می‌توانید از نظرات ارزشمند یک مشاور سئو خبره جهت بهبود شرایط فنی سایت، اصلاحات ضروری در محتوا و ساختار، سئوی خارج از صفحه، رفع مشکلات اساسی و دستیابی به رتبه و فروش بهتر استفاده کنید. برای دریافت مشاوره سئو رایگان آژانس شتاب دی ام (https://shetabdm.com/) می توانید از طریق فرم تماس با سایت شتاب دی ام اقدام نمایید. درخواست خود را ثبت تا توسط تیم مشاوره شتاب دی ام با شما تماس گرفته شود.

منبع: آژانس تبلیغاتی شتاب

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©