پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

سئو اینستاگرام

زمانی که صحبت از سئو میشه، افراد بسیار زیادی فکر می‌کنند که سئو فقط برای گوگل و وب سایت‌ها انجام می‌شود. اما باید به شما بگم که هدف از سئو بهینه سازی برای موتورهای جستجوعه . حالا ممکنه که شما بخواید محتوای پیج اینستاگرام خود را بهینه سازی کنید. و یا ممکن است که بخواید محتوای صفحه یوتیوب خود را سئو کنید. قاعده کلی یکیه اما دستور العمل‌های این دو با هم متفاوته. ما در این مقاله می‌خوایم به صورت اجمالی به بررسی سئو اینستاگرام و سئو  یوتیوب بپردازیم.

به نقل از سایت سئویی برترآموز، شما می‌تونید برای افزایش بازدید خود در هر موتور جستجویی از سئو استفاده کنید. البته این موضوع به شرطی برای شما صادق است که شما الگوریتم‌های موتور جستجوی خود را به خوبی بشناسید و بدونید که قراره بر چه اساسی سئو خود را شروع کنید. ممکنه که هر موتور جستجو استراتژی و الگوریتم مناسبی برای جستجوی خودش رو داشته باشه . ما در این مقاله به شما مهمترین نکات سئو در اینستاگرام و یوتیوب را خواهیم گفت، البته یادتون نره که شما به باید از محتوای با کیفیت استفاده کنید.

استفاده از کلمات کلیدی مناسب مهمترین نکته در سئو یوتیوب

زمانی که قرار است که محتوای شما توسط موتورهای جستجو کشف شود و به مخاطبین نمایش داده شود. استراتژی کلی معمولا جستجو بر اساس کلمات کلیدی می‌باشد، موتورهای جستجو یوتیوب نیز با همین استراتژی کار می‌کنند. اما باید به نکاتی توجه داشته باشید، چرا که ممکن است چند تفاوت کوچک با گوگل داشته باشند. اگر شما مقاله ۵ اصل سئو برای بهبود رتبه در نتایج گوگل که شاید ندانید قطعا در مسیر سئو به مشکل میخورید، بهترین پیشنهاد به شما این هست که بعد از خواندن این مقاله سئو سایتتونو آغاز کنید.

از آنجایی که یوتیوب یک محیط آموزشی می‌باشد. معمولا  درصد بالایی از ویدیوها در یوتیوب با آموزش یک حرفه و یا مطلب آموزشی مرتبط است. به همین دلیل بهتر است که یکی از کلمات کلیدی که همیشه در یوتیوب خود استفاده می‌کنید کلمات « چطور، چگونه و چرا » باشد. در این صورت حساسیت موتورهای جستجوی یوتیوب به کلمات کلید و محتوای شما افزایش پیدا می‌کند.

برای سئو یوتیوب از بهینه سازی برچسب‌ها غافل نشوید

زمانی که ما در مورد سئو گوگل با شما صحبت می‌کنیم، امروزه توجه به برچسب‌ها دیگر جایگاه بالایی ندارد. معمولا نوع محتوا و کیفیت آن توسط الگوریتم‌های پیچیده گوگل مورد بررسی قرار می‌گیرد. اما در سئو یوتیوب موضوع کمی فرق دارد و شما برای افزایش بازدید خود باید از برچسب‌های مرتبط استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که شما باید کلمات کلیدی مرتبط را در تعداد محدود برچسب کنید و در غیر این صورت ممکن است که بازدهی مناسبی نداشته باشید.

برای سئو یوتیوب خود از کاربران در خواست تعامل کنید

شما برای اینکه به موتورهای جستجو نشان دهید که تا چه میزان برای مخاطب خود ارزشمند می‌باشید باید از مخاطبین خود اینگیجمنت دریافت کنید. زمانی که شما به دلایل رشد سایت برترآموز در حوزه آموزش سئو نیم نگاهی می‌کنید. متوجه می‌شوید که در این سایت از شما تعامل حداکثری دریافت می‌شود. از طرفی برای سئو یوتیوب، سئو گوگل و سئو اینستاگرام شما باید مخاطب خود را وادار به تعامل کنید. البته این موضوع نیز بستگی به سطح توانایی شما در تولید محتوای کاربردی و جذاب  دارد.

 به عنوان مثال فرض کنید که شما با استفاده از تکنیک‌های سئو کلاه خاکستری نظر مخاطبین خود را به خود جلب می‌کنید. با ایجاد چالش‌هایی ‌آن‌ها را وادار می‌کنید که برای بیان نظرات خود با یک دیگر رقابت کنند. البته توجه داشته باشید که این موضوع با روانشناسی زرد بسیار متفاوت است. روانشناسی زرد زمانی که تاثیراتش از بین می‌رود، آثار مخرب بسیار زیادی را شامل حال شما می‌کند. می‌توان گفت که به نوعی سئو یوتیوب و سئو اینستاگرام شما را نابود می‌کند و رشد قبلی شما را نیز از شما خواهد گرفت.

از مخاطبین خود در خواست کنید که شما را به اشتراک بگذارند

اگر بخواهید نیم نگاهی به عامل قدرت در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید، متوجه می‌شوید که شبکه سازی و اشتراک گذاری عامل موفقیت این شبکه‌ها می‌باشند. از طرفی زمانی که شما بخواهید سئو یوتیوب و یا سئو اینستاگرام حرفه‌ای داشته باشید. بهترین راهی که می‌تواند سرعت رشد شما را تضمین کند و از طرفی تعداد مخاطبین شما را افزایش دهد، اشتراک گذاری محتوای شما می‌باشد.

در شبکه‌های اجتماعی به هر میزان که اشتراک گذاری محتوای شما افزایش داشته باشد، موتورهای جستجو بیشتر روی شما تمرکز می‌کنند. این هنر شما است که از مخاطبین خود بخواهید که شما را به دیگران معرفی کنند. یکی سایت‌هایی که محتوای آن به شدت به اشتراک گذاشته می‌شود، سایت برترآموز است. چرا که برای مخاطب محتوای کاربردی و جذاب تولید می‌کند.

یکی از تکنیک‌هایی که در سئو یوتیوب بسیار تاثیر گذار است اما در سئو اینستاگرام تاثیر کمتری دارد، استفاده از زیرنویس است

با توجه به این که در اینستاگرام هدف معمولا عکس است و در وهله بعد هدف شما محتوای ویدئویی است. معمولا استفاده از زیرنویس تاثیر کمی در سئو اینستاگرام دارد. اما در سئو یوتیوب داستان کاملا متفاوت است. با توجه به اینکه یوتیوب خود را یک سرویس اشتراک گذاری فیلم به صورت بین المللی می‌داند. این موضوع باعث شده است که روی زیرنویس بسیار تاکید داشته باشد.

 از طرفی خود او نیز برای این کار از یک هوش مصنوعی بسیار قوی کمک می‌گیرد. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که هدف از این کار یوتیوب کمک به افراد کم شنوا و ناشنوا نیز می‌باشد. شما برای سئو یوتیوب خود باید به قوانین و الگوریتم‌های آن احترام بگذارید.

سئو یوتیوب

پروفایل خود را بهینه کنید

یکی از مواردی که به صورت قابل توجه و موثر روی سئو اینستاگرام شما تاثیر می‌گذارد، استفاده از یک پروفایل بهینه و با کیفیت است. شما برای این کار باید از یک عکس پروفایل مناسب استفاده کنید. نام کاربری با هجی مناسب و قابل تشخیص داشته باشید، بهتر است که به یاد آوردن نام حساب کاربری شما آسان باشد. سعی کنید از برند خود در پروفایل خود استفاده کنید. حساب خود را اگر معمولی است به حساب تجاری تغییر دهد. لینک شبکه‌های اجتماعی مختلف و سایت خود را در بیو قرار دهید.

بهینه سازی پروفایل در سئو یوتیوب تاثیر کمی دارد اما نمی‌توان آن را بی تاثیر خواند. توجه داشته باشید که در حال حاضر الگوریتم‌های جستجوی گوگل روی متن دیسکریپشن شما بسیار تمرکز دارد. سعی کنید که در این بخش از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید.

به هشتگ‌هایتان توجه داشته باشید

برای سئو اینستاگرام و همچنین سئو یوتیوب باید توجه ویژه‌ای به هشتگ گذاری داشته باشید. اما به همان میزان که این موضوع در سئو یوتیوب و سئو اینستاگرام مهم است، زیاده روی در آن می‌‌تواند به معنای واقعی کلمه برای شما گران تمام شود. امروزه برخی از افراد برای جذب مخاطب بیشتر از هشتگ‌های غیر مرتبط استفاده می‌کنند.

اگر این مورد چندین بار گزارش شود و یا ربات‌های اینستاگرام و یوتیوب آن را کشف کنند، روی اعتبار شما تاثیر منفی بسزایی خواهد داشت. سعی کنید از هشتگ محدود استفاده کنید و اساس انتخاب خود را نیز کلمات کلیدی قرار دهید.

سخن پایانی

ما در این مقاله به صورت کامل و جامع در مورد سئو یوتیوب و سئو اینستاگرام با شما صحبت کردیم. سعی کنید به این نکته توجه داشته باشید که سئو یک ابزار حساس و دقیق است. شما برای اینکه بهترین عملکرد را داشته باشید باید همیشه هر آپدیت و یا قوانینی که ایجاد می‌شود را به دقت بررسی کنید. سئو می‌تواند یک اهرم بسیار قوی برای رشد و درآمد زایی شما باشد، آن را جدی بگیرید.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©