پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

نقش طراحی سایت و سئو در کسب و کارهای آینده

اگر شما یک کسب وکار سنتی دارید حتما تا به حال نگرانی‌هایی درباره تغییرات فضای کاری برای شما بوجود آمده باشد. اینکه در چند سال گذشته تمایل جامعه به سمت استفاده از خدمات آنلاین حرکت کرده است. بسیاری از کسب و کارهای سنتّی را به فکر وا داشته است. از طرفی دیگر کسب و کارهای جدیدی با استفاده از فناوری‌های جدید در حال شکل‌گیری هستند.

مهمترین مزیت کسب و کارهای آنلاین کاهش هزینه‌هایی نظیر اجاره مغازه یا دفتر، کاهش هزینه‌های نیروی انسانی، میز و صندلی و.. است. بسیاری از ایده‌های جدید و خلاقانه در فضای تجارت آنلاین را می‌توان به سادگی با طراحی سایت و سئو حرفه‌ای آن پیاده‌سازی نمود.

در این مقاله قصد داریم تا به بیان دلایلی بپردازیم که چرا داشتن یک سایت و سئو آن می‌تواند به یک کسب وکار کمک کند تا رشد خوبی بیابد.

شروع تجارت آنلاین با طراحی سایت

تجارت الکترونیک یک شیوه مناسب برای درآمدزایی و اشتغال است. سهم e-commerce در اشتغال جوانان ایرانی در سالیان اخیر رشد قابل توجهی یافته است. آن هم در شرایطی که بسیاری از صنایع دیگر از رکود شدیدی رنج می‌برند. برای اینکه بتوان وارد فضای تجارت آنلاین شد، داشتن یک سایت ضروری است.

به عنوان مثال کسب و کارهای بسیاری با طراحی سایت در مشهد توانسته‌اند از فضای سنتی خارج شده و تبدیل به یک کسب وکار موفق در سطح کشور و حتی جهان شوند. از آنجا که شهر مشهد به عنوان دومین قطب اقتصاد دیجیتال بعد از تهران مطرح است، کسب وکارهای سنتّی بسیاری با کمک استودیو‌های نوآوری دیجیتال به سمت تغییر و تحول حرکت کرده‌اند.

داشتن یک سایت حرفه‌ای می‌تواند کمک زیادی به یک تجارت برای رشد در فضای آنلاین بنماید. در ادامه به بررسی انواع سایت‌هایی می‌پردازیم که برای کسب وکارا می‌تواند به کار گرفته شود.

۱- طراحی سایت آموزشی

با پاندمی کرونا استفاده از آموزش آنلاین به شکل گسترده‌ای در جامعه مورد توجه قرار گرفت. به همین دلیل بسیاری از آموزشگاه‌ها یا مراکز آموزشی، دانشگاهی و مهارتی به دنبال استفاده بهینه از بسترهای آموزش آنلاین افتادند.

طراحی سایت آموزشی به عنوان یک ابزار مهم برای آموزش آنلاین محسوب می‌شود. یک سایت آموزشی باید بتواند امکانات مختلفی را به کارآموزان و مدرسین خود ارائه کند:

  • پنل کاربری پیشرفته
  • امکان برگزاری رویدادهای آموزشی
  • ظرفیت بارگذاری و دانلود فایل‌های آموزشی
  • بارگذاری آزمون‌های آنلاین
  • امکانات کامل LMS برای آموزش فراگیر

شاید تصور شود که دوران کرونا در حال گذر است و آموزش آنلاین ظرفیت چندانی در آینده نخواهد داشت. امّا واقعیت این است که سبک آموزش آنلاین، طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. به خصوص برای کسانی که به دنبال آموزش از راه دور و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی در شهرهای بزرگ هستند بسیار مناسب است.

با طراحی انواع سایت‌های آموزشی می‌توان کمک زیادی به رشد نیروی انسانی در سازمان‌ها نمود.

۲- طراحی سایت خدماتی و شرکتی

شاید تصور کنید که داشتن یک سایت و سئو آن تنها برای کسب و کارهای آنلاینی که محصولی برای عرضه دارند مناسب است. امّا واقعیت این است که وب برندینگ و سئو به عنوان یک کانال مهم برای بازاریابی آنلاین محسوب می‌شود که هر کسب و کاری می‌تواند از آن استفاده کند.

شرکت‌های خدماتی که در حوزه‌های مختلفی فعالیّت می‌کنند با داشتن یک سایت و سئو آن با کلیدواژه‌های هدف، به خوبی توسط مشتریان دیده خواهند شد. سرنخ‌هایی که از طریق این شیوه بازاریابی برای کسب و کارهای خدماتی ایجاد می‌شود می‌تواند زمینه‌‌ساز ایجاد فرصت‌های جدیدی شود.

۳- طراحی سایت‌های گردشگری

شهر مشهد به عنوان یک قطب مهم در صنعت گردشگری محسوب می‌شود. وجود هتل‌ها و کافه-رستوران‌ها در این شهر، نیاز به معرفی این کسب وکارها را افزایش داده است. هر چند با کمک اینستاگرام مارکتینگ می‌توان خیلی سریع مشتریان هدف را جذب کرد، امّا داشتن یک سایت و سئو آن نیز عامل مهمی در برندینگ دیجیتال است.

با طراحی سایت هتل یا طراحی سایت کافی‌شاپ می‌توان امکان رزرو آنلاین را برای مشتریان فراهم آورد و به معرفی بیشتر خدمات آنلاین پرداخت. معرفی جاذبه‌های گردشگری از طریق فضای وب می‌تواند مخاطبان بسیاری را به سمت یک کسب وکار آنلاین بکشاند.

۴- طراحی سایت پزشکان

طراحی سایت پزشکان

تغییر سبک زندگی مردم در سالیان اخیر موجب شده است تا مردم برای یافتن و رزرو نوبت پزشک دیگر به صورت سنتّی عمل نکنند. طراحی یک سایت پزشکی که بر روی سئو آن هم کار شده باشد به مراجعین یک پزشک کمک می‌کند تا به راحتی بتوانند دکتر متخصص خود را بیابند.

سایت‌های رزرواسیون کاربردهای متعددی دارند. از جمله برای کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها می‌توان از از سیستم رزرواسیون آنلاین برای نظم‌دهی به سیستم نوبت‌دهی استفاده کرد. با طراحی انواع سایت‌های رزرواسیون می‌توانیم کمک زیادی به مشتری‌مداری کسب وکارها بنماییم.

۵- طراحی سایت فروشگاهی

بسیاری از کسب و کارها برای عرضه محصولات خود بصورت آنلاین نیاز دارند تا یک سایت فروشگاهی داشته باشند. امروزه طراحی سایت فروشگاهی مانند گذشته کار پیچیده‌ای نیست.

با کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس و افزونه ووکامرس می‌توان تقریبا هر گونه فروشگاه آنلاینی را که تصور می‌کنید طراحی نمود. داشتن یک فروشگاه آنلاین در کنار فروشگاه سنتی میزان فروش شما را تا چندین برابر افزایش خواهد داد. بهتر است طراحی سایت فروشگاهی خود را به آژانس‌های دیجیتال مارکتینگی بسپارید که دارای تجربه کافی در زمینه طراحی و سئو فروشگاه‌های اینترنتی هستند.

۶- طراحی سایت شخصی

پرسونال برندینگ توسط مدیران و کارکنان سازمانی از جمله موضوعاتی است که می‌تواند باعث رشد برند سازمانی شود. یکی از ابزارهایی که می‌توان با کمک آن به تقویت برند شخصی یک فرد پرداخت، طراحی سایت شخصی است.

در طراحی سایت شخصی توجه به رابط کاربری(UI) و ایجاد یک تجربه خوب برای کاربران(UX) اهمیّت دارد. در ضمن یک پرسونال سایت زمانی می‌تواند برای مالک خود ارزش‌آفرینی کند که با کلمات کلیدی هدفممند سئو شود. تولید مقالات شخصی در یک سایت شخصی از جمله موضوعاتی است که باید از ابتدای راه‌اندازی سایت مورد توجه قرار بگیرد.

۷- طراحی سایت خبری

یک رسانه خبری می‌تواند فرصت جدیدی را برای معرفی یک برند ایجاد کند. با طراحی یک سایت خبری می‌توان در حوزه فعالیّتی خود و در بین همکاران به خوبی مطرح و دیده شد. برای داشتن سایت خبری می‌توان از قالب‌های وردپرسی و افزونه‌های سئو استفاده کرد.

برای داشتن یک سایت خبری موفق، از ابتدا به سئو توجه ویژه‌ای داشته باشید و کار خود را به افراد حرفه‌ای در زمینه طراحی و سئو سایت‌های خبری بسپارید.

سئو مهمترین ابزار برای رشد یک سایت

سئو مهمترین ابزار برای رشد یک سایت

هر چند طراحی یک سایت حرفه‌ای برای ورود به فضای کسب وکار آنلاین اهمیّت دارد امّا به تنهایی نمی‌تواند چندان راهگشا باشد. زیرا تناها با داشتن یک سایت نمی‌توانید تعداد بازدید کننده بالایی را به سمت کسب و کار خود بکشانید.

کسب و کارهای مشهدی بسیاری برای موفقیت از سئو در مشهد استفاده می‌کنند. با کمک سئو می‌توان سایت‌ها را با کلیدواژه‌های هدفمندی در صفحات اوّل گوگل نمایش داد و ترافیک مناسبی را دریافت کرد.

کسب و کارهای آنلاین برای موفقیّت و افزایش فروش نیاز دارند تا بر روی سئو خود سرمایه‌گذاری کنند و با استفاده از مشاوران بازاریابی آنلاین و متخصصان سئو به رشد هدفمند ترافیک سایت خود کمک کنند.

تولید محتوا و سئو حرفه‌ای

برای اینکه بتوان در سئو موفق شد نمی‌توان به اصول بازاریابی محتوا توجه نکرد. برای اینکه سئو یک سایت را به درستی به پیش ببریم باید به دنبال استفاده درست از روش‌های تولید محتوا باشیم.
بهتر است تولید مقالات متنی، ساخت تیزرهای ویدئویی و طرح‌های گرافیکی خود را به استودیوهای تولید محتوای دیجیتال بسپاریم. زیرا این استودیوها با داشتن یک تیم حرفه‌ای در تولید محتوا، کمک زیادی به رشد یک کسب وکار می‌کنند و هزینه‌های محتواسازی را کاهش می‌دهند. تولید محتواهای سئو شده، مهمترین کاری است که برای یک سئو اصولی باید مدنظر قرار بگیرد.

ورود به بازارهای رقابتی با کمک سایت و سئو

برای اینکه یک کسب وکار بتواند در فضای رقابتی حضور پیدا کند و به توسعه برند و فروش محصولات خود بپردازد باید به سراغ روش‌های نوین بازاریابی برود. بازاریابی آنلاین از جمله شیوه‌هایی است که می‌تواند به کسب وکارهای کوچک یا متوسط کمک کند تا با شرکت‌های بزرگ به رقابت بپردازند.

داشتن یک سایت حرفه‌ای و سئو اصولی آن به عنوان مهمترین گام در ورود به فضای کسب و کار آنلاین مطرح است که در کنار بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام مارکتینگ می‌تواند بر روی میزان فروش یک برند تاثیر بگذارد.

کسب و کارهای آنلاین با کمک سئو می‌توانند خیلی سریع برند دیجیتال خود را خلق کنند و با جلب توجه مخاطبان سریعتر به توسعه کسب و کار خود بپردازند. برای دریافت مشاوره در زمینه طراحی سایت و سئو به سراغ شرکت‌های متخصص در این زمینه بروید تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان بهترین نتایج را بدست آورید.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©