پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

خدمات سئو

امروزه تمام افراد به اینترنت دسترسی دارند و برای یک‌بار هم که شده از گوگل برای انجام کارهای خود استفاده کره‌اند.  گوگل یکی از بهترین و قوی‌ترین ابزارهایی است که توانسته با استفاده از قابلیت‌های خود، انجام کارها را برای انسان راحت‌تر کند. همچنین یک بستر بسیار مناسب و عالی را برای پیشرفت کسب‌وکارها و درآمدزایی افراد ایجاد کرده است. به همین دلیل افراد زیادی می‌خواهند بدانند که گوگل چگونه کار می‌کند.

عملکرد گوگل بسیار خاص و منحصربه‌فرد است. کسانی که در طول روز از آن استفاده می‌کنند؛ باید درباره نحوه فعالیت آن اطلاعات جامعی داشته باشند تا بهتر بتوانند کارهای خود را انجام دهند. در این مقاله قصد داریم به طور کامل نحوه فعالیت موتور جستجوی گوگل را مورد بررسی قرار دهیم تا بیشتر از پیش با آن آشنا شوید.

سئو سایت برای گوگل

موتور جستجوی گوگل چگونه کار می‌کند.

عملکرد موتور جستجوی گوگل برای کسانی که از آن زیاد استفاده می‌کنند؛ بسیار جذاب خواهد بود. به‌طورکلی می‌توان عملکرد آن را در سه مرحله خلاصه کرد.

مرحله اول: ربات خزنده و ایندکس صفحات

صفحاتی که در فضای اینترنت وجود دارد بسیار زیاد هستند و روزبه‌روز به تعداد آنها اضافه می‌شود. گوگل با استفاده از ربات خزنده تمام این صفحات را پیمایش می‌کند. کسانی که در گوگل دارای سایت خاصی هستند؛ خودشان تعیین می‌کنند که  ربات خزنده صفحات سایت آنها را مورد پیمایش قرار دهد.

این ربات خزنده با استفاده از لینک از یک صفحه به صفحه دیگر می‌رود. یعنی گوگل هر بار که در صفحه‌ای خزش می‌کند؛ تمام اطلاعات آن صفحه را بررسی کرده و تمام لینک‌هایی که وجود دارند و به سایر صفحات مربوط می‌شوند را مورد بررسی قرار می‌دهد.

در نهایت گوگل تمام صفحات سایت را باتوجه‌به محتوای آن و سایر فاکتورهای دیگر مانند؛ تعداد لینک‌های خارجی ، ارتباط صفحه با دیگر صفحات، نوع کلمه کلیدی، تعداد دفعات کلمه کلیدی، ساختار آن و… مرتب می‌کند و در یک پایگاه‌داده ذخیره می‌کند.

مرحله دوم: الگوریتم موتور جستجوی گوگل

الگوریتم‌های گوگل یکی از مهم‌ترین بخش‌های موتور جستجو هستند. در تمام این سال‌ها که موتور جستجو گوگل در اختیار مردم بوده؛ بارها الگوریتم‌های آن مورد تغییر قرار گرفته و هر بار به‌نوعی آنها را ارائه کرده است. بهتر است بدانید که هیچ‌کس به طور کامل از نحوه الگوریتم‌ها آگاه نیست و متخصصان با استفاده از تجربه و فعالیت خود درباره آنها صحبت می‌کنند. البته همیشه الگوریتم‌ها به نحوی بوده که بتوانند بهترین و باکیفیت‌ترین محتوا را به کاربر نشان دهند.

بعد از اینکه کاربر کلیدواژه خود را در گوگل وارد کرد؛ الگوریتم‌ها شروع به کار می‌کنند. این الگوریتم‌ها شامل موارد زیر می‌شوند.

  • روش‌های مختلف جستجو
  • اصلاح تلفظ کلمات
  • کامل کردن خودکار جملات و کلمات
  • تشخیص کلمات هم‌معنی
  • درک و استنباط با استفاده از پرس‌وجو

گوگل با استفاده از عملکرد الگوریتم‌ها تمام مطالب مربوطه را دسته‌بندی کرده و آنها را به‌صورت مرتب، رتبه‌بندی می‌کند. به همین دلیل است که سئوکارها به دنبال الگوریتم‌های گوگل هستند تا با استفاده از آنها سایت را در صفحه اول گوگل قرار دهند.

گوگل برای رتبه‌بندی صفحات سایت‌ها بیش از ۲۰۰ فاکتور را به کار می‌برد. افراد هرچه تعداد بیشتری از این فاکتورها را بدانند؛ بهتر و سریع‌تر می‌توانند سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهند. از مهم‌ترین این فاکتورها می‌توان موارد زیر را نام برد.

الگوریتم های گوگل - یاسئومی

  • کیفیت محتوای صفحات سایت
  • جستجوهای جهانی
  • ترجمه‌ها
  • به‌روز بودن صفحات و محتوای سایت
  • امنیت سایت‌ها
  • شبکه‌های اجتماعی
  • محیط کاربری

بهتر است بداند که اعمال تمام این الگوریتم‌ها برای پیداکردن محتوای موردنظر کاربر، ۱ الی ۲ ثانیه طول می‌کشد.

مرحله سوم: مبارزه با اسپم یا هرزنامه

گوگل برای اینکه نتایج به‌دست‌آمده را حفظ کند؛ باید به طور مداوم با اسپم‌ها مبارزه کند. البته بیشتر اسپم‌ها به‌صورت خودکار حذف می‌شوند. حتی زمانی که مهندسان گوگل در حال بررسی اسناد مشکوک هستند؛ در صورت مشاهده اسپم، به‌صورت دستی آن را حذف می‌کنند.

وجود اسپم در یک سایت، باعث اثر منفی بر روی رتبه و سئوی سایت می‌شود. گوگل در صورت مشاهده اسپم، این موضوع را به مدیر سایت اطلاع می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن سایت را بررسی کرده و مشکل را به‌سرعت رفع کنند. مدیران سایت باید رفع اشکال را به گوگل اطلاع دهند تا در رتبه و سئوی سایت آنها تأثیر منفی نگذارد.

کسانی که با اسپم آشنایی ندارند و هنوز نمی‌دانند که گوگل چه مواردی را اسپم تشخیص می‌دهد؛ بهتر است موارد زیر را به‌دقت بخوانند و از استفاده آنها در سایت خودداری کنند.

  • سایت‌هایی که به‌صورت خودکار ایجاد شده و هدف از ایجاد آنها فقط ایجاد اسپم یا هرزنامه است.
  • سایت‌های هک شده
  • اسپم‌هایی که کاربران آنها را به وجود آورده‌اند.
  • محتوای کم و بی‌ارزش
  • کلمات یا متن‌هایی که در صفحه مخفی شده‌اند.
  • پنهان‌سازی و تغییر مسیر
  • بخش زیادی از اسپم‌ها را سایت‌هایی تشکیل می‌دهند که با استفاده از یک سرویس رایگان میزبانی می‌شوند یا فراهم‌کننده DNS داینامیک هستند.
  • استفاده از سایت‌هایی که لینک غیرطبیعی به سایت می‌دهند.
  • گذاشتن لینک‌های غیرمعمول در سایت
  • استفاده از دامین‌های پارک شده برای نمایش دادن محتوای سایر سایت‌ها، باعث می‌شود که اطلاعات یکتا نباشند. چون معمولاً گوگل دامین‌های پارک شده را در نتایج خود حساب نمی‌کند.

روش کار گوگل

سخن نهایی

افرادی که کسب‌وکار و حرفه خود را در دنیای دیجیتال راه‌اندازی کرده‌اند؛ نحوه فعالیت گوگل برای آنها بسیار مهم است. به همین دلیل بیشتر سعی دارند بفهمند که گوگل چگونه کار می‌کند. در این مقاله به طور کامل نحوه فعالیت گوگل را مورد بررسی قرار دادیم تا بیشتر از پیش با گوگل و موتور جستجوی آن آشنا شوید. با توجه به سابقه تیم یاسئومی در سئو کردن سایت ها برای گوگل ، ما روش های مختلفی برای سئو سایت ها در زمینه ها مختلف آشنایی کامل داریم. خدمات سئو یاسئومی میتواند در سئو سایت شما برای گوگل کمک کند.

اگر درباره نحوه فعالیت گوگل سؤالی دارید؛ از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©