سئوسیگ

مسیر و معرفی ابزار افزایش فالوور اینستاگرام

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

رباط افزایش فالوور

اگر پیج تازه تاسیسی دارید و می خواهید فالوور جذب کنید، بهترین کار فالو کردن، لایک کردن، کامنت گذاشتن، ارسال دایرکت برای شناساندن پیج به مخاطبین هدف است. اما در این مسیر با ۲ مشکل روبرو هستید. اول اینکه انجام این کارها به صورت دستی و در ابعاد انبوه بسیار زمان بر، سخت و تقریبا ناممکن است. دوم اینکه اینستاگرام نیز با اعمال قوانین محدودکننده ای مانع از انجام مستمر آنها می­شود.

راه حل استفاده از ابزار مناسب است تا بدون صرف زمان و انرژی زیاد، به صورت خودکار و هدفمند، فالوور واقعی جذب پیج خود کنید. در ادامه مقاله، پکیج ربات اینستاگرام کاربر مجازی را به عنوان ابزار مناسب برای رشد پیج اینستاگرام تان معرفی و خرید رباط اینستاگرام را به شما توصیه خواهیم کرد. با استفاده از ربات ارسال دایرکت انبوه که در پکیج ربات اینستاگرام کاربر مجازی موجود است می توانید از طریق نرم افزار ارسال دایرکت در اینستاگرام افراد بیشتری را با پیج خود آشنا کنید. در پایان نیز شما را با دانلود عکس پروفایل اینستاگرام کاربر مجازی را برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام به عنوان یک ابزار جانبی رایگان برای فعالیت در اینستاگرام آشنا خواهیم کرد.

چرا پیج اینستاگرام تازه تاسیس شما فالوور زیادی جذب نمی کند؟

این روزها اپ اینستاگرام راه را برای کسب درآمد از دنیای مجازی آسان کرده است. شاید همین امر سبب شده تا شما هم یک پیج شخصی یا یک پیج بیزینسی در اینستاگرام ایجاد کنید. همان طور که خودتان می دانید کلید موفقیت در اینستاگرام داشتن فالوور بیشتر است. هیچ بعید نیست که علی رغم تولید محتوای جذاب برای پیجتان باز هم در جذب فالوور موفقیت چندانی به دست نیاورید. اما چرا اینگونه است؟

قضیه این است که وقتی هنوز در ابتدای راه هستید فالوور چندانی ندارید. هرچه قدر هم که محتوای جذاب و کاربردی تولید کنید و پست و استوری بگذارید، لایک و کامنت چندانی نمی گیرد و توسط افراد زیادی با بقیه کاربران اینستاگرام به اشتراک گذاشته نمی شود. به همین دلیل نرخ تعامل پیج اینستاگرام شما پایین می ماند و در این صورت، هیچ شانسی هم برای ورود به اکسپلور اینستاگرام  ندارید.

تمام این دلایل سبب می شوند تا کاربران اینستاگرام اصلا خبر نداشته باشند که پیج شما وجود دارد که اصلا بخواهند از پیج شما دیدن و شما را فالو کنند.

در این مرحله شاید به فکر تبلیغ پیج اینستاگرامتان بیفتید. واقعیت این است که در ابتدای کار پیج شما فالوورهای زیادی ندارد و در چشم مخاطب اعتبار چندانی هم ندارد. به همین دلیل حتی با تبلیغ هم موفق نخواهید شد افراد زیادی را با پیج خود همراه کنید.

چگونه می توانید فالوور بیشتری را جذب پیج تازه تاسیس خود کنید؟

به طور کلی در هر کسب و کاری رشد در مراحل ابتدایی تاسیس آن سخت ترین بخش کار است. به همین نحو اگر پیج تازه تاسیسی دارید برای جذب فالوور باید از روش های موثر بهره بگیرید و بسیار صبور باشید.

به نظر می رسد تنها چاره کار این است که خودتان دست به کار شوید. مخاطبین هدف خود را بیابید. برای یافتن مخاطبین هدف، ابتدا باید صفحاتی را پیدا کنید که در زمینه کاری، رقیب شما هستند یا به شما نزدیک و مرتبط هستند. فالوورهای این صفحات اگر از وجود پیج شما مطلع شوند، به احتمال زیاد از محتوای پیج شما نیز استقبال خواهند کرد. آنها را فالو کنید، از پیج آنها بازدید کنید، پست هایشان را لایک کنید، برایشان کامنت بگذارید، استوری هایشان را ببینید، نسبت به استوری ها واکنش نشان دهید و در دایرکت برایشان پیام ارسال کنید. خیلی از این افراد در مقابل، به پیج شما سر می زنند و شما را فالو می کنند. البته اگر می خواهید این فعالیت ها نتیجه دهد و منجر به افزایش تعداد فالوورهای پیج شما شود باید در مقیاس انبوه انجام شود.

محدودیت های اینستاگرام چگونه مانع فعالیت آزادانه شما برای جذب فالوور بیشتر می گردد؟

این که هر روز بخواهید این فعالیت ها را در مقیاس وسیع انجام دهید کار دشواری است و نیاز به صرف زمان و انرژی زیادی دارد. علاوه بر این خود اینستاگرام هم با محدودیت هایی که اعمال می کند اجازه نمی دهد تا شما این فعالیت ها را به صورت مستمر انجام دهید.

  • در هر ساعت تا ۲۰ اکانت را فالو یا آنفالو کنید تا اینستاگرام شما را اکشن بلاک نکند. از نظر اینستاگرام فالو و آنفالو فعالیتی یکسان هستند.
  • حداکثر تا ۱۵۰ پست اینستاگرامی در هر ساعت را لایک کنید و در کل روز بیشتر از ۱۰۰۰ لایک نزنید.
  • حداکثر ۳۰ کامنت در هر ساعت بنویسید. به یاد داشته باشید که استفاده از کامنت تکراری و ایموجی بدون متن، سبب می شود اینستاگرام کامنت شما را اسپم تشخیص دهد و اکشن بلاک شوید.
  • همچنین بهتر است بیش از ۱۰ دایرکت در ساعت نفرستید.

در واقع اینستاگرام از عمد این قوانین را اعمال می کند تا اجازه ندهد کاربران با فالو کردن، لایک کردن، کامنت گذاشتن و ارسال دایرکت های پیاپی به تبلیغ و معرفی پیج خود به سایر کاربران بپردازند. زیرا فعالیت در اینستاگرام بر اساس محدودیت های ساعتی آن واقعا از حوصله افراد خارج است و آنان را از استمرار در این کار باز می دارد و سبب می شود به جای فعالیت دستی، از خود اینستاگرام برای پیجشان تبلیغ بخرند.

ابزارهایی وجود دارند که تمامی این فعالیت ها را به صورت خودکار و بدون دخالت شما بر روی اکانت اینستاگرام تان انجام می دهند بدون اینکه وقت و انرژی زیادی از شما بگیرند. از همین رو استفاده از این ابزارها در مدت زمانی کوتاه پیج شما را به تعداد افراد زیادی می شناساند، تعداد فالوورهای آن و نرخ تعاملش را افزایش می دهد.

معرفی ابزار مناسب پیشرفت در مراحل ابتدایی ساخت پیج اینستاگرام

 یکی از بهترین ابزارهای موجود در این زمینه پکیج ربات اینستاگرام کاربر مجازی است. پکیج ربات اینستاگرام کاربر مجازی که آدرس سایت سازنده آن v-user.com میباشد، کاری از شرکت ایرانی بهسازان مجازی است. نرم افزارهای کاربر مجازی دارای استانداردی مناسب بازارهای بین المللی نیز هستند و در سرتاسر دنیا مشتریان پر و پا قرص خود را دارند.

این نرم افزار بی نظیر می تواند به جای شما و به صورت ۲۴ ساعته در اینستاگرام فعالیت کند و با روش های کاملا طبیعی و انسانی، در هفته بیش از ۵۰۰ فالوور واقعی جذب پیج شما کند؛ رقمی که در ابتدای راه اعتبار زیادی برای پیج شما به همراه خواهد آورد و اعتماد کاربران زیادی را به شما جلب خواهد کرد.

پکیج ربات اینستاگرام کاربر مجازی شامل ربات ارسال دایرکت انبوه، ربات فالوکننده فالوورها و لایک کنندگان پیج هدف، ربات لایک و کامنت هشتگ، ربات آنفالو و آنریکوئست خودکار، ربات استخراج کننده آی دی، ربات لایک و کامنت هشتگ و … است.

حال بد نیست به برخی از کاربردها و ویژگی های مهم این پکیج بپردازیم:

  • ربات اینستاگرام کاربر مجازی قادر است آی دی فالوورها، فالویینگ ها، لایک کننده ها و کامنت گذاران هر پیج اینستاگرامی را استخراج کند.

اگر آی دی فالوورها، فالویینگ ها، لایک کننده ها و کامنت گذاران را از پیج رقیب یا پیج های نزدیک به حوزه کاری خود استخراج کنید لیستی از انبوه آی دی ها در اختیار خواهید داشت که همگی مخاطبین هدف شما هستند. این افراد اگر هدف فعالیت های اینستاگرامی شما قرار گیرند، با احتمال زیادی از محتوای پیج شما نیز استقبال خواهند کرد.

  • ربات افزایش فالوور اینستاگرام کاربر مجازی قادر است تمامی آی دی های موجود در یک لیست اکسل را که در اختیارش قرار می دهید، برایتان فالو کند.

اگر آی دی های استخراج شده از پیج های هدف خود را به ربات بدهید، ربات آنها را برایتان فالو می کند. به این ترتیب تعداد زیادی از مخاطبین هدفتان به سرعت و به صورت خودکار  با پیج شما آشنا می شوند. ممکن است تعداد زیادی از این افراد به دلیل جذابیت و کاربردی بودن محتوای پیج شما، علاقه به موضوع پیج اینستاگرام تان یا نیاز به محصولات و خدماتی که ارائه می دهید، به شما فالو بک بدهند.

  • ربات اینستاگرام کاربر مجازی می تواند افرادی را که فالو کرده است (تا با پیج شما آشنا شوند) بعد از مدتی و با بررسی معیارهای شما (مثلا این که آیا به شما فالوبک داده اند) آنفالو کند.
  • این ربات قادر است پست های مربوط به یک هشتگ خاص را لایک بزند و برایشان کامنت بگذارد.

بدیهی است که یکی از راه های یافتن مخاطبین هدفتان، از طریق هشتگ های پربازدید و مرتبط به زمینه کاری پیج اینستاگرام شماست.

  • ربات اینستاگرام کاربر مجازی می تواند بدون دخالت شما و با رعایت محدودیت های ساعتی اینستاگرام، متن درخواستی شما را به لیست آی دی مخاطبین هدف شما دایرکت کند.
  • این ربات قابلیت تنظیم طولانی مدت دارد و می تواند بدون نیاز به نظارت شما و به صورت ۲۴ ساعته به جای شما در اینستاگرام فعالیت داشته باشد.
  • لازم به ذکر است با تنظیمات درست ربات (تعداد فالو/ آنفالو، تعداد کامنت و لایک، تعداد دایرکت و…)، محدودیت های اینستاگرامی نیز رعایت می شود و اکشن بلاک نخواهید شد.

اگر قصد کسب درآمد، جذب مشتری و گسترش کسب و کار خود را از طریق اینستاگرام دارید، بد نیست از امکانات پکیج افزایش فالوور واقعی اینستاگرام کاربر مجازی غافل نشوید. این ربات کمک می کند تا با سرعت بیشتری به جذب فالوور بپردازید و توجه افراد بیشتری را جلب پیج خود کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، کار با نسخه آزمایشی و محدود این ربات و نیز خرید آن به  v-user.com مراجعه نمایید.

بد نیست قبل از خرید محصولات تجاری این شرکت، کیفیت کارشان را با محصولات رایگان آنها بسنجید. کاربر مجازی ربات هایی رایگان نیز در زمینه اینستاگرام طراحی کرده است که با استفاده از آن می توانید تصویر پروفایل، عکس، فیلم، استوری و  IGTV را به سرعت و به صورت خودکار دانلود کنید.

لینک پیج ربات دانلود از اینستاگرام در سایت کاربر مجازی :

https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-دانلود-از-اینستاگرام

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©