پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

آشنایی با دستگاه ساشه پودری

تا به حال به بسته‌بندی محصولات مختلفی که به شکل پودر عرضه می‌شوند، دقت کرده‌اید! بسته‌بندی آن‌ها با دقت و ظرافت بالایی انجام می‌شود، زیرا این محصولات آسیب‌پذیر هستند. مطمئنا این کار به روش دستی انجام نمی‌شود، بلکه انواع دستگاه ساشه پودری، این مرحله از کار صنایع مختلف را برعهده دارند.

این دستگاه‌ها با قابلیت‌ها و امکانات زیادی که در اختیار شما قرار می‌دهند، کیفیت بسته‌بندی و رضایت مشتریان شما را تضمین می‌کنند. برای انتخاب نوع مناسب دستگاه ساشه زن پودری، بهتر است ابتدا نیازها و الویت‌های مربوط ‌به نحوه بسته‌بندی محصولات خود را مشخص و به این شکل بهترین گزینه را انتخاب کنید. با توجه‌به گستردگی انواع محصولات پودری در صنایع مختلف، در این مطلب به بررسی انواع دستگاه بسته‌بندی پودری، مزیت‌ها و نکات مهم در نگهداری از آن می‌پردازیم.

آشنایی با دستگاه ساشه پودری

دستگاه ساشه زن پودری یکی از انواع دستگاه‌های بسته‌بندی چندمنظوره است که بیشتر در صنایع غذایی و بهداشتی کاربرد دارد. با این دستگاه‌ها می‌توانید انواع محصولات پودری را در بسته‌بندی‌های تک‌نفره و کوچک به شکل‌های مدادی و با دوخت چندطرفه، بسته‌بندی کنید. انواع مختلف دستگاه‌های ساشه زن پودری وجود دارد که با توجه‌به نوع بسته‌بندی محصولات متفاوت هستند.

مزایای دستگاه ساشه زن پودری

  • وزن یکسان بسته‌بندی‌ها با ضریب اختلاف بسیار پایین
  • امکان بسته‌بندی محصولات مختلف مانند قهوه به‌صورت تک‌نفره
  • جلوگیری از زنگ‌زدگی با استفاده‌از فلز استریل
  • دارای ولتاژ مناسب
  • جلوگیری از هدررفتن محصولات و موادمختلف با ضریب خطای پائین

آشنایی با دستگاه ساشه پودری

انواع دستگاه ساشه زن پودری

دستگاه ساشه پودری برای بسته‌بندی انواع موادغذایی پودری مانند نمک، سماق، قهوه، نسکافه و…به‌صورت ساشه‌های تک‌نفره استفاده می‌شود.  همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، انواع دستگاه‌های ساشه پودری را می‌توان به شکل‌های مختلف تقسیم‌بندی کرد:

 ازنظر نوع بسته‌بندی:

  • ۳ طرف دوخت
  • ۴ طرف دوخت
  • ساشه مدادی

از نظر تعداد نازل:

  • تک نازل: اکثر دستگاه‌های ساشه زن، تک نازل هستند. از این دستگاه‎ها برای بسته‌بندی مواد بهداشتی و خوراکی پودری و به‌صورت تک‌نفره استفاده می‌شود.
  • چند نازل: در این نوع دستگاه‌ها از چند نازل برای بسته‌بندی محصولات پودری به‌شکل مدادی و ایستاده، استفاده می‌شود. برای جمع‌آوری بسته‌های محصولات بسته‌بندی‌شده توسط این نوع از دستگاه‌ها، می‌توانید از نوار نقاله‌ی شیب‌دار استفاده کنید.

انواع دستگاه ساشه پودری برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

در صورتی که در این صنایع و کسب‌وکارها فعالیت دارید، خرید دستگاه ساشه زن پودری می‌تواند سرعت و کیفیت بسته‌بندی محصولات شما را تضمین کند:

  • صنعت بسته‌بندی موادخوراکی: شما روزانه از انواع محصولات پودری خوراکی استفاده می‌کنید. برای بسته‌بندی انواع ادویه، طعم‌دهنده‌ها، پودر میوه و… از دستگاه‌های ساشه‌زن پودری استفاده می‌شود.
  • شرکت‌های رنگ‌سازی: بسته‌بندی نمونه محصولات تولیدشده در شرکت‌های رنگ‌سازی که در قالب پودر ارائه می‌شوند با ساشه‌های پودری بسته‌بندی می‌شود. همچنین برخی‌از رنگ‌ها مانند رنگ نخ، کتان، پشم و… به‌صورت پودر به بازار عرضه می‌شود.
  • صنعت داروسازی: ساشه کردن داروهای پودری برای ایجاد مقدار مشخص دوز مصرفی است. همان‌طور که می‌دانید درصد خطای دستگاه‌های ساشه‌زن پودری بسیار پائین است.
  • صنایع مختلف: تولیدکنندگان موادشیمیایی، حوزه دامپزشکی، تولیدکنندگان قهوه و نسکافه، شرکت‌های تبلیغاتی و… از دیگر صنایعی هستند که در بسته‌بندی محصولات پودری خود از انواع دستگاه‌های ساشه پودری استفاده می‌کنند.

دستگاه های ساشه پودری خانگی

امروزه کسب‌وکارهای خانگی رونق زیادی پیدا کرده است. بسیاری از افراد در محل زندگی خود و یا کارگاه‌های کوچک به تولید محصولات مختلف خوراکی و… می‌پردازند. مرحله مهم و نهایی در عرضه محصولات به مشتری، بسته‌بندی آن است. برای راحتی و بالابردن کیفیت بسته‌بندی محصولات خانگی خود می‌توانید از دستگاه‌های ساشه‌زن پودری خانگی استفاده کنید. به این شکل می‌توانید پودرهای خوراکی مانند ادویه‌جات و پودر سبزیجات را در بسته‌های تک‌نفره برای مشتریان خود ارسال کنید. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع از دستگاه‌ها عبارتند از:

  • قدرت و سرعت عمل بالا
  • ابعاد مناسب
  • توان تولید و راندمان کاری بالا

دستگاه ساشه پودری

نکات مهم در نگهداری صحیح از دستگاه ساشه زن پودری

بعد از انتخاب بهترین و مناسب‌ترین نوع دستگاه بسته‌بندی پودری با توجه‌به نیازهای صنعت و کسب‌وکار خود، توصیه می‌شود این نکات را برای مراقبت و افزایش عمر استفاده‌از دستگاه‌های ساشه پودری، درنظر گرفته و رعایت کنید:

  • ریختن پودر در داخل مخزن دستگاه به‌اندازه کافی و متناسب با ظرفیت آن
  • جلوگیری از فشار دادن مواد مختلف به داخل مخزن دستگاه
  • جلوگیری از به هم چسبیدن مواد قبل از ریختن به داخل دستگاه
  • روغن‌کاری دستگاه به‌صورت دوره‌ای
  • آبکشی مخزن دستگاه هنگام استفاده ‌از محصولات پودری مختلف
  • جلوگیری از خیس شدن تابلوی برق دستگاه هنگام آبکشی
  • اطمینان از چفت بودن قطعات مختلف دستگاه قبل از استفاده از آن
  • جلوگیری از آغشته شدن قطعات مختلف دستگاه از محصولات پودری

سخن پایانی

محصولات پودری در صنایع مختلف تولید می‌شوند. این نوع از محصولات برای عرضه به بازار نیاز به بسته‌بندی دقیق و مناسبی دارند. با توجه‌به این نیاز، انواع دستگاه ساشه پودری طراحی و تولید شده است تا صاحبان کسب‌وکارها مرحله بسته‌بندی محصولات پودری خود را با سرعت و کیفیت بالایی انجام دهند. همچنین برای کسب‌وکارهای خانگی نیز دستگاه‌های بسته‌بندی پودری در ابعاد و امکانات مناسب وجود دارد که کار را برای شما آسان کرده است. به‌طور کلی این دستگاه‌ها برای هر محصول پودری مناسب است.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©