پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

شمول بیالی

ستاره‌ شناسان حفره‌ای بزرگ در کهکشان راه‌ شیری كشف كرده اند و معتقدند كه این حفره در نتیجه‌ یک انفجار ابرنو اختری كه ميليون ها سال قبل رخ داده، تشكيل شده است. به نقل از اسپیس، این حفره‌ كه مانند يك حباب است، ۵۰۰ میلیون‌ سال نوری پهنا دارد و در منطقه ‌ای میان دو صورت فلکی برساووش(Perseus) و تور(Taurus) در محل تشکیل ستارگان قرار دارد.دانشمندان اظهار كردند كه به نظر می‌ رسد محل تشکیل ستارگان که دارای گاز و عناصر مختلف و غبار کیهانی است و ابر مولکولی يا سحابي نامیده می‌ شود از انفجار ابرنو اختری مشابهی که حدود ۱۰ میلیون سال قبل رخ داده به وجود آمده است.

شمول بیالی

“شمول بیالی”(Shmuel Bialy)، نویسنده اصلی این مقاله و محقق و دانشجو پسادکتری در موسسه نظریه و محاسبات(ITC) از مرکز اخترفیزیک دانشگاه هاروارد-اسمیتسونین(CfA) تشريح كرد: صدها ستاره در حال تشکیل شدن در سطح این حباب بزرگ هستند. ما دو نوع نظریه در رابطه با اين موضوع داریم. اول اين كه یک ابرنو اختر در مرکز این حباب رخ داده و گازها و ديگر عناصر را به بیرون پرتاب کرده است و یا چندین ابرنو اختر طی میلیون‌ها سال موجب تشكيل این حباب بزرگ که ما آن را حباب “برساووش-تور” نامیدیم شده‌اند.
محققان و دانشمندان مشغول بر اين پروژه، با استفاده از داده‌های تلسکوپ فضایی “گایا”(Gaia) که متعلق به آژانس فضایی اروپا است برای اولین بار نقشه‌ ای سه ‌بعدی براي سحابي برساووش و تور ترسیم کردند و این حفره را که در نقشه ‌های دو بعدی مشخص نبود را يافتند.
“کاترین زاکر”(Catherine Zucker)، محقق و دانشجو پسادکتری از مرکز اخترفیزیک دانشگاه هاروارد-اسمیتسونین بيان كرد: ما در سال هاي قبل تر مي توانستيم حفره ها را ببينيم اما شکل، عمق و قطر آن‌ ها را نمی ‌دانستیم ونمي توانستيم محاسبه كنيم و حتی از فاصله‌ دقیق آن‌ها از زمين اطلاعی نداشتیم. اما حالا با كشف اين حفرات ما با دقت ۹۹ درصدی می ‌دانیم که آن ‌ها کجا قرار دارند و می ‌توانیم این حفره را به راحتي پيدا كنيم. محققان نقشه مناطق تشکیل ستارگان را ترسیم کردند تا به درک بهتری از نحوه ی آزاد شدن گازها و عناصر و غبار کیهانی در طي انفجار هاي ابرنواختری و تبدیل آنها به سحابي برسند. یافته‌های حاكي از آن است که سحابي برساووش و تور در نتیجه‌ یک انفجار ابرنو اختر مشابه تشكيل شده است. این مقاله جدید در روز ۲۲ سپتامبر در مجله‌ علمي “Astrophysical Journal Letters” منتشر شد.
شما مي توانيد برا اطلاع از قيمت و امكانات هتل فيده استانبول به اين سايت مراجعه فرموده و اقامتي ايده آل را تجربه كنيد.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©