سئوسیگ

چگونه در خرید صندلی و میز اداری آگاهانه عمل کنیم؟

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

خرید میز اداری

ممکن است که میز اداری و صندلی کار شما در گوشه ای از منزل قرار داشته باشد. ممکن است در اداره­ا با میز صندلی نامناسب مشغول باشید، ممکن است شروع کننده یک کسب و کار باشید و یا کارفرمایی که برای آپدیت کردن مجموعه خود نیاز به خریداری میز اداری و صندلی مناسب دارد. اطلاعات زیر برای تمام افراد بالا مناسب خواهد بود، پیشنهاد می‌­شود این مقاله را از دست ندهید.

برای خرید صندلی و میز اداری مناسب چه باید کرد؟

اقدام به خرید میز اداری و صندلی مناسب نباید به سرعت انجام شود، برای محیط کاری در مرحله اول باید لیستی از اولویت­‌ها و خواسته­‌های کارفرما فراهم شود، در مرحله دوم توسط یک دکوراتیو حرفه‌­ا­­ی محیط کار بررسی و کسب تکلیف شود. تا در تهیه مبلمان اداری با ذهنی آشفته اقلام مهمی مثل صندلی و میز اداری را انتخاب نکنیم! بررسی تعداد نیروهایی که بزودی در مجموعه مشغول خواهند شد، محیط کار، پارتیشن بندی‌­ها، قرارگیری صحیح میزهای اداری و صندلی‌­ها  بسیار پراهمیت خواهد بود. بعد از داشتن یک برنامه اصولی می‌­توان برای خرید اقلام ضروری نظیر میز اداری و صندلی ارگونومی گام برداشت.

خرید صندلی و میز اداری مناسب

 

۵ مورد ضروری که باید در هنگام خرید میز اداری به آن توجه کنیم

  1. حفظ تعادل و تراز میز اداری: حفظ ثبات در یک میز اداری و داشتن تعادل وسایل روی میز، بسیار ضروری است.
  2. ابعاد مناسب: یک میز با توجه به نوعی کاربری باید در مقیاسی قرار گیرد که فضای کافی برای تمام وسایل مثل سیستم کامپیوتر و دیگر تجهیزات وجود داشته باشد.
  3. رابط کاربری: برای ایجاد راحتی رفاه کارکنان با میز صندلی اداری باید اندازه‌های استانداردی را انتخاب کنیم دقت به مواردی نظیر تناسب جلو میز با بالا تنه کارمندان، عمق مناسب میز برای قرارگیری راحت افرادی که پای بلند دارند، ارتفاع میز و …..
  4. اندازه گیری: حدود طول استاندارد میز ۱۶۰ سانتی­متر، عرض­۸۰سانتی­متر و ارتفاع بین ۸۰تا۱۰۰سانتی متر است که می­تواند راهنما مناسبی برای خرید شما باشد.
  5. قوام و استحکام میز اداری: بررسی میزهای که اجناس مختلفی از آن تولید می­شود با توجه به نوع دکوراسیون، سلیقه و ماندگاری امری ضروری است.
  6. جنس سطح میز: چوب، وینر، روکش ملامینه که بر روی MDF انجام می­شود. مقرون به صرفه ترین آن­ها میزهای وینر هستند. البته میزهای با سطح میز فولادی نیز وجود دارد که برای کارهای سخت تر و ویژه استفاده می­شوند

۵ نکته حیاتی برای خرید صندلی اداری

یک میز اداری در کنار یک صندلی مناسب معنای واقعی خود را پیدا می­کند. در این قسمت ۵ موردی که در تهیه مناسب­‌ترین صندلی تاثیرگذار است را مرور می‌کنیم:

درک اندازه گیری میز

اولین کاری که باید شروع کنید این است که بدانید چگونه میز را اندازه گیری کنید، زیرا این امر بر نحوه اندازه گیری فضای موجود تأثیر می‌گذارد. غالباً، مردم بین عرض و عمق اشتباه می‌کنند، که می‌تواند به این معنی باشد که آنها در نهایت میز تحریر اشتباهی را می‌خرند.

با در نظر داشتن این موارد باید به شما در درک اندازه گیری هنگام خرید میز تحریر بصورت آنلاین کمک کند و همچنین به شما امکان می‌دهد فضای خود را به طور دقیق اندازه بگیرید. اما وقتی صحبت از ارتفاع، عرض و عمق می‌شود باید به دنبال چه اندازه‌هایی باشید؟

  1. بودجه: اساسی­‌ترین نکته مشخص شدن مبلغ دقیقی است که درنظر گرفته­‌اید تاثیر این موضوع بر دیگر موارد بر هیچکس پوشیده نیست، تهیه صندلی­‌های دست دوم با قیمت مناسب تر غیرممکن نیست اما باید توجه داشت که ضمانت سازنده صندلی در این موارد بی‌­معنی است.
  2. نوع صندلی: بررسی اینکه با توجه به میز اداری که انتخاب کردید، صندلی پارچه ای میخواهید یا چرمی؟ در چه جنس و رنگی و یا شاید، انتخاب شما صندلی­های لوکسی با امکانات ویژه نظیر ماساژور و یا پدهای گرمایشی داخی باشد؟؟!
  3. حمایت کمر: انتخاب صندلی که از پشته مناسبی فراهم باشد. علاوه بر نرمی راحتی صندلی که دارای پشته انعطاف پذیر و یا ضربه گیر باشد توصیه می گردد.
  4. ضمانت و یا قابلیت تعویض: با توجه به اینکه نوع نشستن و راحتی هر فرد متفاوت است، هرکسی بر روی نوعی از صندلی احساس راحتی میکند در نتیجه راضی کردن تمامی پرسنل غیرممکن بنظر می­رسد، اما خرید از مرکزی که دارای ضمانت اقلام باشد به شدت توصیه می شود.
  5. ملاحظات ارگونومی: با توجه به ساعت بسیار که در طی روز بی­حرکت برروی یک صندلی قرار داریم، انتخاب صندلی که پشتیبان وضعیت بدن و سلامتی جسمانی است و کاهش درد را به همراه دارد انتخابی صحیح­تری بنظر می­رسد. از جمله مواردی که در یک صندلی آروگونومی به آن توجه می­شود، می­توان به قابلیت افزایش و کاهش ارتفاع صندلی، شیب چرخان پشتی صندلی، قرارگرفتن کمری، دست­های قابل تنظیم، داشتن پشتیبان کمری، حالت کمری که گودی کمر را پوشش می­دهد، راحتی نشیمنگاه، کاهش عمق محل نشستن، داشتن چرخ برای جابجای راحت تر و….

نحوه انتخاب آگاهانه بهترین صندلی ارگونومیک

 

نحوه انتخاب آگاهانه بهترین صندلی ارگونومیک برای میز اداری خود

هزاران برند صندلی ارگونومیک وجود دارد. شما باید جزئیات چیزی را که به دنبال آن هستید داشته باشید تا مرتکب خرید اشتباه نشوید.

چند روش برای تعیین یک صندلی ارگونومیک خوب بشرح زیر است:

  • بالشتک صندلی

اطمینان حاصل کنید که بالشتک روی پشتی و نشیمنگاه صندلی ارگونومیک از مواد تنفس پذیر است و به اندازه کافی ضخیم می باشد که به شما امکان می­دهد ساعت های طولانی به راحتی بنشینید.

  • قابلیت تنظیم

صندلی ارگونومیکی که می خواهید بخرید باید کاملاً قابل تنظیم باشد. برخی از زمینه­هایی که در اینجا باید در نظر بگیرید عبارت­اند از:

  • شیب صندلی قابل تنظیم
  • ساپورت کمری قابل تنظیم
  • پشت سر قابل تنظیم
  • ارتفاع قابل تنظیم

علاوه بر نکات بالا بهتر است بدانید برای پیدا کردن مناسب ترین صندلی برای میز اداری خود، آشنایی هرچند جزیی با نحوه درست نشستن در محیط کار داشته باشید، تا در هنگام خرید صندلی با تست جزیی، کلیاتی از وضعیت آرگونومی محصول دریافت کنید.

  1. از قوز کردن خودداری کنید و صندلی را به­گونه ای تنظیم کنید که سرشما روبروی مانیتور قرار گیرد و نیاز نباشد برای نگاه کردن به صفحه گردن خود را به بالا یا پایین خم کنید.
  2. پا باید کاملا روی سطح زمین قرار گیرد و زاویه زانوها ۹۰ درجه باشد
  3. دست ها باید در زاویه ۹۰ درجه بر روی میز جهت تایپ یا نوشتن قرار گیرند
  4. بگونه ای بشیند که حالت صندلی باسن و گودی کمر شما را پوشش دهد

خرید میز اداری

 

کلام اخر

اگر مبلمان اداری را پیدا کردید که استانداردهای شما را رعایت کرده است، خرید آن مرحله بعدی است. به یاد داشته باشید که قبل از آوردن آن به دفتر، ابتدا آن را کاملا ضدعفونی کنید. چه آن را از یک دستفروش و چه از یک فروشگاه کاملاً جدید خریداری کرده باشید، تمیزی چیزی است که نباید از آن غافل شوید. مبلمان تمیز به یک دفتر تمیزتر و سالم­تر کمک می­کند.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©