سئوسیگ

مقایسه حرفه ای فگ FEG و وینک WINK و کیف پول آن ها

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

همه چیز در مورد ارز فگ و وینک

همه چیز درباره ارز دیجیتال فگ

رمز ارز فگ از پیشرونده ترین ارزها است. هدف از ساخت و تولید این ارز دیجیتال ،چیزی نبود جز انجام تراکنش های نا متمرکز. این رمز ارز در بلاک چین عطریوم تولید شد و توانست در مدتی که در بازارهای ارز دیجیتال راه پیدا می کند جزو پیش رونده ترین ارزهای دیفای قرار گیرد. رمز ارز دیجیتال فگ همسو با نوسانات بازار بوده ولی به سمت موفقیت در حرکت می باشد. نام دیگر توکن فگ، توکن تورم است.

گردش حساب این رمز ارز چیزی حدود ۱۰۰ کوادریلیون بوده و یک درصد کارمزد با انجام تراکنش به حساب مالکین واریز می شود. وجود چنین مکانیسمی باعث شده است تا مالکین تشویق به هلدینگ شوند و در این صورت عرضه جانبی کاهش پیدا کرده و ارزش ارز بالا می رود اگر بخواهیم به صورت اقتصادی این مسئله این مسئله را بیان کنیم باید بگوییم که با انجام چنین مکانیستی در بازار ارز دیجیتال رابطه عرضه و تقاضا شکل می گیرد. همچنین هیچ گونه محدودیتی برای سوزاندن توکن وجود نداشته و خرید فگ از طرف همه کاربران امکان پذیر است.

در مورد ارز دیجیتال فگ باید بگوییم یک رمز ارز کاملاً غیر متمرکز بوده و این رمز ارز هیچگونه مالکی ندارد، تصمیماتی که در شبکه این رمز انجام می  گیرد به نفع جوامع است. میزان سوخت یا (BURN RATE) از مکانیسم های این رمز ارز بوده و به این صورت است که هر تراکنش که انجام می گیرد یک درصد میزان سوختگی به وجود می آورد و همین موضوع باعث کاهش عرضه جانبی این رمز ارز شده و ارزش آن در بازارهای دیجیتال بالا می رود. همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم این رمز ارز با انجام هر تراکنش درصدی پاداش به مالکین اهدا می  کند و دیگر مالکین که در نگهداری توکن ها خوب عمل نمی کنند جریمه می دهد. خرید ارز فگ در دوره ی اوج آن سودمند است.

ارز دیجیتال وینک (WINkLink) چیست و ویژگی منحصر به فرد آن

وینک یک پلتفرم می باشد که مبتنی بر بلاک چین است. این رمز ارز خود را پلتفرمی برای بازی و تعاملات اجتماعی می داند و با استفاده از این پلتفرم کاربران می توانند در اکوسیستم های مختلف بلاکچینی مشارکت داشته باشند. پلتفرم وینک، امکان ایجاد برنامه  های متمرکز گوناگون را برای توسعه دهندگان داده است و علاوه بر این در زمینه بازی تجربه جدید و منحصر به فردی به کاربران می دهد. درحقیقت ارز دیجیتال وینک در قالب قرعه کشی عرضه شد. توکن وینک به صورت توکن هم در بلاک چین ترون و هم در بلاک چین بایننس تولید شده است.

کیف پول ارز وینک

اولین پلتفرمی که در بلاک چین ترون ساخته شد وینک است. نام اولیه وینک TRONbet بود اما به مرور نام آن تغییر کرده و اکنون کاربران وینک را به نام WINkLink می شناسند. وینک یک برنامه غیر متمرکز است که بر بستر ترون ساخته و راه اندازی شده است. از زمان عرضه و راه اندازی این رمز ارز تا به الان، پلتفرم وینک با تغییر نام پروژه بزرگ تر و پیشرفته تر شده است و الان در حال حاضر وینک یک برنامه غیر متمرکز بزرگ است و دارای تعداد کاربران بالایی بوده و حجم معاملات تبدیل در این شبکه نسبت به گذشته بیشتر شده است.

وینک مانند هر رمز ارز دیگر دارای رقبای بی شماری است و علیرغم تلاش برای پیشی گرفتن از این رمز، هنوز که هنوز است پلتفرم وینک جزو برترین ها در زمینه بازی می باشد. با گسترش گرفتن این پلتفرم حجم معامله وخرید وینک بیشتر شده است. از جمله مزایای قابل توجه اکوسیستم وینک می  توان به همکاری استراتژیک آن با ترون اشاره کرد. وینک به توسعه دهندگان این اجازه را داده است که با استفاده از ابزارهایی که توسط تیم ارائه شده است و رابطه های برنامه نویسی API بتوانند اقدام به ایجاد پروژه های خود بر روی پلتفرم وینک کنند. همراه با افزایش یافتن خرید فگ و وینک استفاده از کیف پول وینک و فگ افزایش یافته است.

توسعه دهندگان وینک چه کسانی هستند؟

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم این پلتفرم کاملاً غیر متمرکز بوده و در نتیجه تیم آن نیز غیر متمرکز است. به این معنی است که اعضای تیم وینگ در سراسر جهان پخش شده اند. در کل پلتفرم وینک دارای چندین سال تجربه در حوزه فناوری بلاک چین بوده و تجربه بسیار زیادی در صنعت بازی دارد. از بزرگترین دلایل اتحاد اعضای تیم پلت فرم وینک می توان به علاقه آنها به بازی و بلاک چین اشاره کرد. در حقیقت وینک در اوایل پروژه کار خود را با استفاده از تنها سه عضو بنیانگذار شروع کرد اما در مدت زمان کوتاه و به سرعت اعضای تیم از ۳ عضو به ۱۳ عضو تبدیل شده و به یک تیم تمام وقت بدل شدند.

از مهمترین گام برای پروژه وینک می توان به سرمایه گذاری صندوق Tron Arcade و تغییر نام به وینک اشاره کرد. شخصی به نام بی وانگ مدیر این پروژه بوده و مدیر اجرایی آن الکس یی است. مدیر اجرایی نیز دارای سابقه زیادی در مدیریت صندوق سرمایه گذاری بازی ها بوده و مدیر برنامه ریزی شخصی به نام اس تانگ است. بعضی از اعضای تیم وینک از بلاک چین وارد این پروژه شده اند اما سه نفره از اعضای تیم از توسعه  دهندگان قدیمی صنعت بازی هستند.

در این بین توسعه  دهندگان زیادی وجود دارند که دارای تجربه بالا در حوزه بازی  های موبایلی بوده و این موضوع بر روی آینده پروژه تاثیر بسیار زیادی گذاشته است. توسعه  دهندگان وینک بی شک از افراد خبره و ماهر بودند که توانستند این شبکه و پلتفرم را گسترش دهند. اعضای تیم با هدف به وجود آوردن انقلاب در صنعت بازی فعالیت می  کنند و این توسعه دهندگان به دنبال تسلط بر فضا با استفاده از بهترین پلتفرم بازی هستند. خرید فگ در دوره ی صعود با استقبال زیادی مواجهه شد. در حقیقت خرید فگ و کیف پول وینک در بازار های ارز دیجیتال توسط کاربران ایرانی و خارجی انجام می گیرد.

کیف پول ارز دیجیتال فگ

کیف پول ارز فگ

در مورد کیف پول فگ باید به این نکته اشاره کنیم که کیف پول هایی که از استاندارد BEP20 پشتیبانی می  کنند یک گزینه بسیار عالی برای نگهداری فگ هستند. از جمله بهترین کیف پول های که می توانیم برای نگهداری فگ توکن اشاره کنیم کیف پول Trust Wallet است. کیف پول تراست والت دارای امنیت بالایی بوده و به صورت یک اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید و آیفون طراحی شده است. دومین کیف پول محبوب کیف پول اتمیک والت است. این کیف پول به صورت نسخه موبایل و دسکتاپ طراحی شده و یک نرم افزار بسیار عالی برای ذخیره ارز دیجیتال به شمار می رود. بر مبنای تمرکززدایی و ناشناس بودن تولید شده و امنیت بسیار بالایی دارد. در هنگام خرید فگ باید به داشتن یک کیف پول مناسب فکر کنید.

این رمز ارز قابلیت پشتیبانی از دو شبکه اتریوم و بایننس را دارد. کیف پول فگ، باید امنیت کافی را داشته باشد تا کاربران بتوانند با خیال راحت از آنها استفاده کنند. در حقیقت کیف پول های بسیار متعددی برای پشتیبانی کردن از رمز ارز فگ وجود دارد. از راه های آسان برای خرید فگ، داشتن یک کیف پول مناسب است. کیف پول مناسب باید امنیت کافی را داشته باشد. کیف پول ها به صورت سخت افزاری و نرم افزاری تولید شدند و کیف پول های سخت افزاری امنیت بیشتری نسبت به کیف پول های نرم افزاری دارند. همچنین باید اشاره کنیم که کیف پول های ارز دیجیتال به صورت کیف پول سرد و کیف پول گرم وجود دارند. کیف پول سرد کیف پولی می باشد که قابلیت متصل شدن به اینترنت را ندارد اما کیف پول گرم کیف پولی است که قابلیت اتصال به اینترنت را دارا می باشد.

کیف پول ارز دیجیتال وینک

وینک یک پلتفرم است که در حوزه گیمینگ فعالیت می کند. این پلتفرم با نماد WIN شناخته شده است. کاربرانی که در زمینه سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال فعالیت همیشگی دارند نسبت به خرید فگ و وینک خوش بین هستند. به همین دلیل انتخاب کیف پول وینک و ونگ بعد از خرید فگ و وینک بسیار حائز اهمیت است. از مهم ترین قدم ها برای کسب سود در بازارهای ارز دیجیتال داشتن یک کیف پول مطمئن است. چرا که عدم توانایی در نگهداری از ارز بعد از خرید فگ و خرید وینک باعث از دست رفتن سرمایه شما می شود.

در ادامه بهترین کیف پول های معتبر برای این ارز دیجیتال را به شما عزیزان معرفی می کنیم. از جمله کیف پول هایی که از ارز دیجیتال وینک پشتیبانی می  کند، کیف پول من است. در حقیقت این کیف پول جزو امن  ترین کیف پول ها برای خرید، فروش و نگهداری وینک به شمار می  رود که دارای امکانات بسیار بالایی است . این کیف پول یک کیف پول قابل اعتماد ایرانی بوده که به صورت رایگان از تمامی ارزها مانند رمز ارز وینک نگهداری می کند.

در این کیف پول می توانید به راحتی با استفاده از پول داخلی اقدام به خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال کنید. دومین کیف پول معتبر کیف پول تراست والت است. این کیف پول از جمله کیف پول های بسیار معتبر برای نگهداری رمز ارز وینک به شمار می رود و جزو مطمئن ترین و امن ترین کیف پول های دنیا است. از جمله ویژگی های این کیف پول می توان به ارائه اپلیکیشن های مربوط به سیستم عامل اندروید و آیفون اشاره کرد. سوم اینکه به پول کیف پول کوینومی است. این کیف پول ارز های دیجیتال مختلف و نگهداری می کند و به صورت نسخه اندروید و ios و غیره عرضه شده است.

فعالیت ها و خدامت صرافی کیف پول من

فعالیت ها و خدامت صرافی کیف پول من

از جمله فعالیت ها و خدمات صرافی کیف پول من می توان به خرید فگ ، خرید وینک، خرید شیبا و دیگر ارزهای دیجیتال اشاره کرد. شما در سامانه کیف پول می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی اقدام به خرید، فروش و نگهداری فگ و ارز های دیجیتال متنوع و گوناگون کنید. سامانه طیف پول من علاوه بر فراهم کردن امکان خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال اقدام به ارائه انواع کیف پول های ارز دیجیتال مانند کیف پول وینک و کیف پول فگ کرده است. کیف پول های مذکور یک کیف پول ایرانی هستند که به صورت رایگان از تمامی ارزها پشتیبانی و نگهداری می کنند. کیف پول های ارز دیجیتال کاملاً قابل اعتماد هستند و شما با استفاده از آنها می توانید اقدام به خرید و فروش و نگهداری رمز ارز های گوناگون و مختلف با استفاده از تومان کنید.

همانطور که اشاره کردیم علاوه بر خرید فگ، کاربران امکان خرید انواع رمز ارزها را دارند و می  توانند در یک محیط امن رمز های گوناگون را معامله و سرمایه گذاری کنند. بعد از خرید فگ نیاز به یک کیف پول امن حس می شود. کاربران می توانند در صرافی کلیپ پول من از خدمات آنها استفاده کرده و یک کیف پول مطمئن را خریداری کنند. چرا که از راه های بسیار آسان برای خرید توکن فگ داشتن یک کیف پول ایرانی است و این سامانه با ارائه بهترین کیف پول ارز فگ امکان استفاده از بهترین کیف پول ارز دیجیتال را در اختیار کاربران گذاشته است و کاربران می توانند با ثبت نام در سامانه کیف پول من در کوتاه  ترین زمان اقدام به خریداری ارز فگ و وینک کنند.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©