سئوسیگ

صرافی ارز دیجیتال؛ بهترین مکان برای خرید رمز ارزها

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

صرافی ارز دیجیتال

همه روزه افراد زیادی خرید و فروش ارز دیجیتال را انجام می دهند. این امر در چند سال گذشته به صورت مداوم جریان داشته است و سرمایه گذاران همواره از آن استقبال کرده اند. چند سال قبل درست زمانی که ارزهای دیجیتال به تازگی ساخته شده بودند، خرید و فروش آن ها به صورت مستقیم بین افراد حقیقی انجام می شد. این یعنی شما باید برای خرید ارز دیجیتال یا فروش آن فردی را پیدا می کردید که بتوانید با او معامله کنید. این کار سختی های خاص خود را داشت و انجام آن معمولا با خطا همراه بود. همین امر باعث شد تا چند صرافی ارز دیجیتال برای فراهم کردن شرایط مناسب معاملات رمز ارزها تاسیس شوند. اکنون تعداد این صرافی ها بسیار زیاد است و انواع مختلفی از آن ها به وجود آمده اند.

 

صرافی ارز دیجیتال

 

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال و علل پیدایش آن

همه ما دوست داریم که بتوانیم کارهای مختلف را با راحتی و آرامش خاطر انجام دهیم. خرید و فروش ارز دیجیتال که یک نوع سرمایه گذاری محسوب می شود نیز از این قاعده مستثنی نیست. صرافی ارز دیجیتال به وجود آمد تا ما بتوانیم به شیوه ای راحت تر، امن تر و سریع تر رمز ارزها را معامله کنیم. بنابراین با پیدایش این صرافی ها مشکلاتی از قبیل نبود متقاضی برای انجام معاملات، برابر نبودن شرایط معامله و امکان کلاهبرداری از میان برداشته شد. صرافی ارز دیجیتال توانست به جایگزینی مناسب برای معاملات نا امن سنتی تبدیل شود و بستری مطمئن را برای معامله رمز ارزها فراهم کند. امروزه افراد مختلفی در این صرافی ها فعالیت می کنند و با خیال راحت به خرید و فروش ارز دیجیتال می پردازند.

 

اگر صرافی ارز دیجیتال وجود نداشت چه اتفاقی می افتاد؟

تصور چنین چیزی برای معامله گران ارز دیجیتال مانند کابوس می ماند. اگر شما هم از کسانی باشید که روی ارزهای دیجیتال مختلف سرمایه گذاری می کنید، به خوبی می توانید اهمیت حضور صرافی های آنلاین را متوجه شوید. تصور کنید که در بین ۱۷ هزار ارز دیجیتال مختلف، تنها چند مورد از آن ها برای خرید و فروش در دسترس شما قرار بگیرند. چنین چیزی باعث می شود که شما از سرمایه گذاری روی بسیاری از کوین های مورد علاقه خود محروم بمانید. حتی ممکن است نتوانید رمز ارزهای در دسترس را هم با تعداد و قیمت دلخواه تهیه کنید. صرافی ارز دیجیتال فضایی را برای سرمایه گذاران به وجود آورد که بتواند نیازهای مختلف آن ها را در بر بگیرد. قابلیت معامله چندین ارز دیجیتال به تعداد دلخواه و با قیمت توافقی یکی از این امکانات می باشد.

 

انواع صرافی ارز دیجیتال

 

انواع صرافی ارز دیجیتال

اکنون شمار صرافی های آنلاینی که امکان خرید و فروش ارز دیجیتال را فراهم می کنند بسیار زیاد شده است. حدود ۵۰۰ مورد از این صرافی ها به صورت بین المللی و عده کثیری از آن ها نیز به صورت بومی خدمت رسانی می کنند. این اکسچنج ها از نظر نوع مالکیت به دو دسته صرافی متمرکز (CEX) و غیر متمرکز (DEX) تقسیم می شوند. صرافی های متمرکز دارای مالکیت مشخص هستند و سود حاصل از فعالیت آن ها به سهامداران مجموعه می رسد. نمونه های غیر متمرکز چنین شرایطی را ندارند و دارایی به دست آمده در آن ها برای بهبود قابلیت های صرافی مورد استفاده قرار می گیرد.

با این حال غیر متمرکز بودن یک صرافی ارز دیجیتال مشکلاتی هم دارد! تصور کنید که شما هنگام فعالیت در یک صرافی ارز دیجیتال دچار مشکلی می شود. اگر صرافی آنلاین میزبان شما متمرکز باشد معمولا به شما کمک می کند و واحد پشتیبانی را به کمک شما می فرستد. در صورتی که از صرافی غیر متمرکز استفاده کنید چنین امکانی برای شما وجود نخواهد داشت. بنابراین در صورت بروز مشکل نمی توانید از کمک های پشتیبانی برخوردار شوید و مشکل خود را حل کنید. بنابراین بهتر است در یک صرافی ارز دیجیتال با پشتیبانی ۲۴ ساعته فعالیت داشته باشید. صرافی آنلاین بیت ایمن یک نمونه از این صرافی ها می باشد که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.

 

خرید ارز دیجیتال

 

خرید ارز دیجیتال در صرافی آنلاین

در صورتی که مایل به خرید ارز دیجیتال با سرعت و امنیت بالا هستید، باید یک صرافی آنلاین مطمئن را انتخاب کنید. انتخاب درست صرافی می تواند در مسیر سرمایه گذاری شما نقش موثری را ایفا کند. بنابراین یک صرافی آنلاین که از سطح سرعت و امنیت بالا، پشتیبانی ۲۴ ساعته، امکان تسویه آنی، تنوع ارزی و کارمزد پایین برخوردار باشد انتخاب مناسبی به نظر می رسد. در ایران هم صرافی هایی مانند صرافی آنلاین بیت ایمن چنین امکاناتی را به ما ارائه می دهند. بنابراین بهتر است که این صرافی ها را شناسایی کرده و در آن ها به فعالیت بپردازید.

خرید و فروش ارز دیجیتال در این صرافی ها معمولا به سادگی انجام می شود. به طور مثال در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن می توانید پس از ثبت نام و احراز هویت سریع و آسان، خرید ارز دیجیتال را انجام دهید. به این منظور پس از تکمیل مراحل ثبت نام و شارژ کردن کیف پول خود، به صفحه خرید و فروش کوین مورد نظر مراجعه می کنید و ثبت سفارش خرید را انجام می دهید. به همین سادگی شما هم به یکی از سرمایه گذاران فعال در بازار ارز دیجیتال تبدیل شدید!

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©