سئوسیگ

ساخت و خرید بک لینک pbn (پی بی ان) و ۴ نکته ضروری

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

بک لینک pbn

آیا می خواهید بدانید pbn پی بی ان چیست و چگونه می توانید آن را بر روی وبسایت خود راه اندازی کنید؟ آیا این روش خطرناک است یا خیر؟ اصول استفاده از pbn پی بی ان حرفه ای چیست؟ و… را می توانید در این مقاله با ما دنبال کنید. همان طور که می دانید یکی از شاخصه های بسیار مهم و کلیدی در جهت افزایش رتبه یک کلمه کلیدی پررقابت و کم رقابت، استفاده از لینک سازی است اما همین موضوع نیز می تواند به کاهش رتبه و همچنین جریمه سایت شما منجر شود. (البته در صورتی که ندانید چطور باید از آن استفاده کنید.) در حالت کلی تعداد و کیفیت لینک‌های ورودی به سایت از مهم ترین فاکتور های گوگل برای رتبه بندی یک وبسایت است.

اما مدتی است مفهوم PBN که مخفف عبارت Private Blog Network است که بعدها با عنوان Private Backlink Network شناخته شد به عنوان یک روش بسیار اصولی و حرفه ای در جهت افزایش یک کلمه کلیدی در گوگل عنوان شده است اما این روش به چه معنا است؟ برای خرید بک لینک pbn با ما همراه باشید.

بک لینک پی بی ان PBN به مجموعه ای از سایت ها و وبلاگ ها گفته می شود که در جهت تقویت سایت اصلی و یا لینک سازی مورد استفاده قرار می گرفت.

pbn پی بی ان چیست؟

همان طور که اشاره نمودیم PBN مخفف عبارت Private Blog Network است که بعدها با عنوان Private Backlink Network شناخته شد اما دلیل این نام گذاری چه بود؟ لطفا همراه ما باشید.

Private Blog Network به چه معنا است؟

سئوکاران روش های بسیار زیادی برای کسب جایگاه نخست در نتایج گوگل را دنبال می کنند مانند خرید رپورتاژ ، خرید بک لینک edu و موارد دیگر . به همین صورت یکی از راه های بسیار موثری که آن ها در پیش گرفتند ساخت بلاگ های شبکه ای و تو در تو بود که همه آن ها به سایت اصلی لینک می دانند و به نوعی یکدیگر را تقویت می کردند چراکه بلاگ ها دارای page rank بالایی بودند و همچنین اعتبار بسیار بالایی نزد گوگل داشتند. از این رو می توانستند نتایج بسیار منحصر به فردی را دریافت کنند. پس از مدت ها گوگل این روش را به خوبی شناسایی نمود و از ارزش وبلاگ ها کاست.

Private Backlink Network به چه معنا است؟

این بار نیز سئوکار ها بی کار ننشستند و پس از کم ارزش شدن این موضوع به سراغ خرید دامنه های ارزان قیمت شدند و از این طریق توانستند شبکه ای عظیم از لینک سازی را برای سئو سایت خود ایجاد کنند

چرا باید PBN داشته باشیم؟ مزایای استفاده از PBN چیست؟

پی بی ان pbn در کنار خطر ها و ریسک هایی که دارد می تواند بسیار موثر نیز باشد اما در چه مواقعی می توان از تاثیر مثبت pbn استفاده نمود؟

  • شما به خوبی می توانید منابع خودتان را کنترل کنید.

اگر از وبلاگ های شخصی برای لینک سازی استفاده می کنید دیگر نگران این موضوع نباشید که رقبای شما بتوانند در آن ها حضور داشته باشند و یا بار محتوایی وبلاگ دچار اختلال گردد. همچنین چنانچه از طریق گوگل برای کلمه ای جریمه شدید می توانید به راحتی این موضوع را بررسی کنید و لینک های نامرتبط را حذف کنید. بهتر است برای این کار حتما از مشاوره سئو افراد خبره بهر ببرید.

بک لینک پی بی ان

  • از دامنه های معتبر و آزاد استفاده کنید.

روزانه دامنه های بسیار زیادی آزاد و بلااستفاده می وشند که از میان آن ها می توانید مناسب ترین دامنه ای را انتخاب کنید که با کسب و کار شما در ارتباط است.

  • فرایند ها بسیار ساده می شود.

برای آن که بتوانید از سایت های بسیار بزرگ لینکی را دریافت کنید باید شرایط بسیار سختی را پشت سر بگذارید، شرایط به این صورت است که شما باید مدیر آن وبسایت را پیدا کنید و پس از چانه زنی های بسیار زیاد بر سر مبلغ و یا تعداد لینک های دریافتی به یک نتیجه درست برسید اما استفاده از وبلاگ ها و یا وبسایت های شخصی عملا این موضوع را برای شما به اسانی قابل حل خواهد ساخت.

گوگل از چه طریقی بک لینک PBN را شناسایی و جریمه می‌کند؟

بی شک ایجاد یک سیستم شبکه سازی و دریافت لینک از آن ها می تواند یک بازی بسیار هیجان انگیز و حالب باشد اما خطرناک! چرا؟ زیرا پس از شروع بازی متخصصان و الگوریتم های گوگل در یک سوی قضیه قرار خواهند. حال شما برای آن که از این بازی سربلند و بی خطر رد شوید باید برخی از نکات را به خوبی رعایت کنید اما این نکات چیستند؟ در ادامه به معرفی این نکات خواهیم پرداخت.

۱- دامنه های تک هویتی!

یکی از معیار های اصلی گوگل برای تشخیص یک سیستم شبکه ای، بررسی هوایز دامنه ها است. چنانچه تمامی وبسایت های شبکه ای که با قصد تقویت و هدف لینک سازی ایجاد شده اند همگی دارای مالکیتی یکسان باشند و یا توسط یک شرکت واسطه ثبت شده باشند به راحتی می توان به عمق داستان پی برد.

برای رفع این موضوع پیشنهاد می کنیم حتما دامنه های خود را توسط افراد دیگر ثبت کنید در این صورت می توانید نتیجه بهتری را دریافت کنید. همچنین می توانید اطلاعات Whois سایت ها را مخفی کنید که این موضوع نیز دارای هزینه ای اضافی برای شما خواهد بود که پیشنهاد نمی کنیم.

** قرار گیری چند سایت بر روی یک هاست، استفاده از IP یکسان  و مالکیت های فردی یکسان نیز از مهم ترین عوامل شناسایی گوگل است.

۲- سایت‌های شبکه لینک بر روی یک هاست یا سرور قرار گرفته‌اند

گوگل به راحتی می تواند شرکت ارائه دهنده هاست یا IP سایت شما را شناسایی کند. برای رفع این موضوع شما باید از شرکت های ارائه دهنده سرویس هاستینگ مختلف استفاده کنید و یا IP های اختصاصی را تهیه و خریداری کنید که این موضوع نیز در نهایت باعث افزایش هزینه ها خواهد بود.

۳- دامنه‌هایی که میخرید با ماهیت و محتوای جدیدی فعالیت می‌ کنند

سعی کنید پس از تهیه و خرید دامنه شرایط قبل از آن را از وبسایت archive.org به دست آورید و آن ها را شبیه سازی کنید چراکه گوگل به راحتی می تواند تشخیص دهد که این سایت در حال وارد شدن به شبکه لینک سازی است.

۴- اطلاعات تماس و یا برندیگ تغییر می کند.

یکی از رایج ترین مشکلاتی که می توانند در شبکه سازی لینک های پی بی ان pbn استفاده از اطلاعات، برندینگ، محتوا و تصاویر یکسان در همه سایت‌ها باشد. در این صورت از این موضوع کاملا خودداری کنید.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©