سئوسیگ

کلاهبرداری از مردم و فروش انگشتر بدل به جای طلا !!!!

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

ویژگی های انگشتر بدل

در سال اخیر با توجه به پیشرفت های انجام شده در زمینه تولید انواع بدلیجات و استفاده از انواع آبکاری های مختلفی اعم از طلا و رادیوم که باعث درخشش و داوم بیشتر هر یک از محصولات می شود اما در چند سال اخیر شباهت بسیار زیاد انواع انگشتر های طلا باعث تشخیص بسیار سخت آن ها از طلا شده است به طوری که در بعضی از مواقع طلا فروشان نیز بدون استفاده از سنگ محک نمی توانند به راحتی آن را تشخیص دهند.

با توجه به این موارد چگونه هنگام خرید توجه به این موارد داشته باشیم؟!

یکی از مطمئن ترین راه هنگام خرید انگشتر برای تشخیص آن از بدل بودن کافیست از فروشگاه های معتبر محصول خود را تهیه کنید اما در یکی از سوالات افراد این است که دسترسی به فروشگاه معتبر ندارن یا این محصول را از فروشگاه های آنلاین تهیه می کنند.

هنگام خرید انواع محصولات طلا حتما باید فاکتور معتبر از فروشنده دریافت کنید که وزن آن به طور دقیق و مهر و امضای فروشنده در آن قید شده باشد در غیر این صورت هیچ گونه محصولی را تهیه نکنید.

انگشتر بدل

ویژگی های انگشتر بدل

انواع انگشتر های بدل از جنس های طلا روس ، استیل ، برنج  و… رنگ ثابت نیستند و بعد از مدتی رنگ آن ها ازبین خواهد رفت البته این با توجه به نحوه استفاده شما کاملا متفاوت خواهد برای مثال شستشو دست ها با انواع مواد شوینده باعث از بین رفتن درخشندگی و گاهی اوقات روکش ها طلا و رادیوم موجود روی محصولات می شود . امروزه بعضی از نگین های استفاده شده روی انواع محصولات مانند ( اونیکس ، باگتی ، اتمی ) باعث شده تا افراد به سختی آن را از طلا تشخیص دهند.

به عنوان یک مرد چه نوع انگشتری بگیرم؟

پلاتین علاوه بر ارزش کمیاب آن، ماده ای ایده آل برای حلقه های مردانه است، زیرا سخت و بادوام است به گونه ای که طلا هرگز نمی تواند باشد. اگر می خواهید یک سنگ قیمتی در حلقه خود قرار دهید، پلاتین آن را بهتر نگه می دارد و کمتر از همتای زرد خود در معرض شکستگی است.

استفاده از چند انگشتر برای مرد متداول است؟

معمولاً روی هر انگشتی بیش از یک عدد نمی‌پوشید، اما پس از آن با چیزهایی مانند دسته‌هایی از چهار یا پنج نوار نازک سیمی مواجه می‌شوید که قرار است با هم پوشیده شوند. اما با فرض تنها یک حلقه در هر انگشت، دو یا سه حلقه که در هر دو دست  انداخته می‌شوند، معمولاً حداکثر بی‌خطری است.

دلیل استفاده مرد ها از انگشتر چیست؟

مردان برای نشان دادن مناسبت های مهم به غیر از موارد مانند عروسی و تعهد، حلقه ها را انتخاب می کنند. سالگردها، تولدها، مناسبت‌های بزرگداشت – اینها تنها برخی از مناسبت‌های دیگر هستند که مردان با قرار دادن حلقه در انگشتان خود جشن می‌گیرند

قوی ترین حلقه برای یک مرد چیست؟

تنگستن به راحتی مقاوم ترین فلز موجود برای گروه های عروسی است. تنگستن ۲ تا ۳ برابر سخت تر از تیتانیوم و کبالت خم نمی شود و پایان خود را برای همیشه حفظ می کند. در مقیاس سختی Mohs به ۹ می رسد، درست زیر سختی ۱۰ الماس. اما این سختی قیمت دارد.

آیا پلاتین بهتر از طلا است؟

پلاتین تقریباً همیشه ارزشمندتر از طلا است. این فلز کمیاب‌تر است و حلقه‌های پلاتین چگالی و خلوص بالاتری نسبت به حلقه‌های طلا دارند. همچنین برای ساخت یک انگشتر به پلاتین بیشتری نیاز دارید، بنابراین آنها اغلب ۴۰ تا ۵۰ درصد بیشتر از طلا قیمت دارند. پلاتین همچنین دارای حس پرستیژ است.

جمع بندی

با یک نگاه کلی می توانید به راحتی تشخیص دهید که آسان ترین و مطمئن ترین راه برای تشخیص انگشتر طلا از بدل خرید از فروشگاه های معتبر و چه به صورت آنلاین و چه حضوری می باشد.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©