پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

پکیج

شاید چنین سوالی سوال شما هم باشد که چرا پکیج دیواری یا زمینی روشن است ولی رادیاتور ها اصلا گرمایی را از خود بیرون نمی دهند. با گرم نشدن رادیاتور ها خانه به طور کل سرد می شود و اگر در محل کارتان رادیاتوری را نصب کرده باشید ممکن است که حتی آن جا هم سرد شود. رادیاتور ها یک سری اصول نگهداری را دارند که باید به خوبی از آن ها محافظت شود تا بتواند طولانی مدت استفاده کنید و همیشه همان گرمای اولیه را انتقال دهد. با وجود قیمت نسبتا گران رادیاتور ها اصلا اتفاق خوبی نیست که رادیاتور تان خراب شود و مجبور باشید آن را تعویض کنید.

گرم شدن رادیاتور ها در عین روشن بودن و سالم بودن پکیج وابسته به دلایل زیادی است که قرار است در این مقاله تمامی آن ها را شرح دهیم تا اگر دوباره چنین مشکلاتی برایتان پیش آمد به راحتی بتوانید آن را حل کنید. البته نگهداری نادرست از رادیاتور ها هم گاهی اوقات دلیلی بر خراب شدن و فرسوده شدن آنها می باشد که با رعایت کردن برخی نکات خیلی حیاتی و مهم برای همیشه از دست این مشکلات رها شوید. پیشنهاد تیم ما این است که سعی داشته باشید تا تمامی جملات این مقاله را با دقت بخوانید. زیرا وجود شما در این صفحه به دلیل خراب بودن رادیاتور تان است و به همین خاطر می گوییم که تمامی مطالب را با دقت بالا بخوانید  و چیزی را از قلم نندازید تا مشکلتان حل شود.

پکیج روشن است ولی رادیاتور گرم نمیشود
اگر پکیج تان تک مبدله است بخوانید

یکی از دلایل بروز این مشکل برای افرادی که در واحد و محل کارشان پکیج های تک مبدله نصب کرده اند رخ می دهد، تک مبدله بودن پکیج می باشد. این اتفاق از تابستان نشات می گیرد و هر چه به جلوتر می رویم و به زمستان نزدیک می شویم این مشکل بیشتر رخ می دهد. دلیل این اتفاق را در پاراگراف پایینی توضیح خواهیم داد.

پکیج های تک مبدله کار سخت تری نسبت به دو مبدله دارند زیرا که باید گرم کردن آب مصرفی و انتقال گرما را به تنهایی و با یک مبدل انجام دهند و همین هم باعث فرسوده شدن مبدل می شود. در فصل زمستان هم این اتفاق برای افراد زیادی رخ داده است و گزارشاتی شنیده شده است که پکیج شان تک مبدله است و رادیاتور اصلا گرم نمی شود.

در تابستان به دلیل کمتر کار کردن پکیج ها پمپ ها فعالیت کمتری دارند و هنگامی که به فصول سرد مثل زمستان می رسیم و رادیاتور ها بعد از چندین ماه روشن می شوند ممکن است تا پمپ ها گیرپاژ کنند و به دلیل فعالیت نکردن در چند ماه گذشته از کار افتاده و فرسوده شوند و شما مجبور نمی شوید که آن را تعویض کنید.

یکی از دلایل این که رادیاتور ها گرم نمی شوند، همین موردی بود که در بالا توضیح دادیم و متوجه شدید که مشکل از رادیاتور نیست و بلکه مشکل فنی از پکیج است. یکی دیگر از دلایل گرم نشدن رادیاتور های افرادی که پکیج های تک مبدله نصب کرده اند  گیر بودن فلو رگلاتور دستگاه می باشد. هنگامی که فلو رگلاتور در حالت آب مصرفی فعال می ماند در آخر باعث می شود تا دستگاه جوش بیاورد و اتفاقی مثل اتفاق قبلی رخ بدهد.

 پکیج تک مبدل
علت گرم نشدن رادیاتور در پکیج های دو مبدله چیست؟

پکیج های دو مبدله دارای شیر موتوری می باشند. گاهی ممکن است تا به صورت کاملا طبیعی این شیر موتوری بسوزد. دلیل آن هم می تواند استفاده و فعالیت زیاد دستگاه باشد. با سوختن این شیر رفته رفته رادیاتور ها گرمایی را از خودشان انتقال می دهند و باید برای رفع چنین وضعی با تعمیرکاری تماس بگیرید تا قطعه سوخته شده را تعویض کنند.

سایت تهویه مهاجر این جا است تا با خدماتی مثل تعمیر دستگاه های شما کمک به بهبود گرمای خانه شما بکند. البته این سایت تنها کار تعمیر را ندارد و بلکه خدماتی مانند نصب پکیج و رادیاتور، موجود بودن تعدادی بی شماری پکیج با قیمت های مناسب و در دسترس بودن کارشناسان  برای مشورت گرفتن از آن ها را هم دارد. پس اگر مشکلی برایتان پیش آمد می توانید به سایت تهویه مهاجر رجوع کنید و در کم ترین زمان کار خود را راه بیندازید.

یک سری اختلالات جزئی در پکیج ها وجود دارد که ممکن است گرم نشدن رادیاتور ها از آن باشد. برای مثال شیر های رفت و برگشت زیر پکیج شاید به هر دلیل بسته بوده باشد که همین امر باعث جلوگیری از رساندن آب به رادیاتور ها باشد. دلیل دیگر این است که شاید شیر های بالا و پایین رادیاتور ها بسته بوده باشد و یا قبلا آن را بسته بودید و فراموش کرده اید که شیر ها را باز کنید. این مشکلات جزئی بعضی اوقات کار ساز می شوند و اگر کمی بیشتر دقت داشته باشید توانسته اید به راحتی مشکل را برطرف کنید.

پکیج دو مبدل
ممکن است صافی برگشت تمیز نباشد

وظیفه این صافی ها این است که آب را به گردش درمی آورند و گردش آب را محدود نکنند. اما پس از گشت مدت طولانی این صافی ها کثیف می شوند و گردش آب با اشکال رو به رو می شود و حتی دستگاه پکیج ممکن است اروری به شما بدهد. اگر این مشکل همچنان پایدار باشد و متوجه آن نشده باشید دمای دستگاه بالا می رود و باز هم اخطار هایی از سوی پکیج داده می شود که با توجه به مدل دستگاهتان اعلان اخطار متفاوت خواهد بود. گاهی اوقات دلیل گرم نشدن رادیاتور ها می تواند از لوله کشی نادرست و غیر اصولی باشد که برای چنین موقعیتی باید راه حلی را در پیش بگیرید.

خرید پکیج از تهویه مهاجر

تهویه مهاجر از مراکز تخصصی تهویه مطبوع ساختمان میباشد که هم در زمینه دستگاه های سرمایشی و هم گرمایشی به صورت تخصصی کار میکند و صد ها پروژه موفق در تهران و شهرستان ها را به ثبت رسانده است، شما میتوانید برای خرید انوع پکیج در برند های مختلف مثل بوتان، لورچ، شوفاژکار و … را از فروشگاه به صورت حضوری یا از سایت به صورت انلاین خرداری بفرمایید

سخن پایانی این مقاله

گرم نشدن رادیاتور ها همیشه مربوط به خود رادیاتور نیست و همان طور که گفتیم بیشتر اشکالات ممکن است از سوی پکیج باشد. به هر حال پکیج ها فعالیت بالایی دارند و به خصوص در زمستان اگر از آن ها به خوبی مراقبت نشود چنین اتفاقاتی رخ می دهد. سوختن قطعه یا ضعیف کار کردن برخی از اجزای دستگاه اتفاقاتی طبیعی است که برای هر دستگاهی رخ می دهد و این دلیلی بر بی کیفیت بودن پکیج شما نخواهد بود.

با پیش اومدن چنین اتفاقاتی شما باید همیشه سایت تهویه مهاجر را داشته باشید تا به سرعت مشکلتان حل شود. اگر نیاز به تغییر پکیج داشتید، اگر می خواهید که قطعه ای عوض شود، اگر قصد دارید تا پکیج جدیدی را خریداری کنید و آن را نصب کنید همه این کار ها را به تهویه مهاجر بسپارید تا حرفه ای ترین افراد را برای شما بفرستند. هم چنین سایت تهویه مهاجر پشتیبانانی با تجربه را برای شما در نظر گرفته است تا تنها با تماس گرفتن با این عزیزان زحمت کش مشکلتان را حل کنید و با خیال آسوده به زندگی خود ادامه دهید.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©