پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

هدست های وایرلس

امروزه ما شاهد پیشرفت قابل تأملی در صنعت گسترده‌ی گیم هستیم به طوری که کمپانی های موفق و مشهور تولید بازی های رایانه ای برای کنسول‌، کامپیوتر و حتی گوشی موبایل، تلاش های بی وقفه و مستمری انجام داده و میدهند که با ایجاد فضایی مهیج و جذاب هر چه تمام تر، بتوانند نظر گیمر های سراسر جهان را به خود جلب کرده و به شمار طرفداران خود در جای جای دنیا اضافه کنند و از گیم های آنها، به عنوان محبوب ترین و لذت بخش ترین بازی ها یاد شود.

بنابراین ما گیمر ها در طول شبانه روز برای اینکه ز غوغای جهان فارغ شویم، به لطف وجود کنسول های بازی برای ساعتی وارد دنیای گیم شده و مشغول لذت بردن از بازی می شویم.

حال اگر شما هم جزو گیمر هایی از دسته اکشن و شوتینگ Online/Ofline هستید، برای اینکه حین اجرای بازی لذت و مهارت بیشتری را تجربه کنید به گجت هایی همچون دسته بازیِ مناسب و مهم تر از آن هدست گیمینگ مخصوص PS4 نیاز خواهید داشت. 

هدست های گیمینگ پی اس فور

 هدست گیمینگ پی اس فور (بی سیم یا سیم دار)

هدست های گیمینگ پی اس فور دو نوع هستند نوع سیمی و نوع بی سیم که هر کدام از آن ها ویژگی هایی دارند. ما آنها را به صورت چک لیست برای شما قرار داده ایم حتما تا انتها مطالعه کنید تا با آگاهی بیشتر بتوانید گجت خود را انتخاب کنید.

ویژگی های هدفون های گیمینگ با سیم:

_ دارای سیم تقریباً ۲ متری که امکان دور شدن از تلویزیون به حد فاصل حدودا دو متر را فراهم می کند.

_ ساعت ها بازی کنید! در واقع این نوع از هدست ها با اتصال جک ۳٫۵ میلی متری به دستهPS4  کار می کند و این امکان برای شما فراهم شده که ساعتها بدون هیچ محدودیتی بازی کنید و زمانی نمی توانید از آن استفاده کنید که شارژ دسته تمام شده باشد. 

_ هیچ گونه تأخیری در دریافت صدا از طریق این نوع هدفون ها نخواهید داشت.

 ویژگی های هدست های وایرلس:

_ این نوع هدست ها با اتصال به بلوتوث، این امکان را برای شما ایجاد می کند که هرچقدر بخواهید بدون هیچ محدودیتی میتوانید از تلویزیون دور شوید و بازی کنید.

_ مدت زمان بازی شما با هدست گیمینگ هم به میزان شارژ آن بستگی دارد یعنی هرزمان که شارژ هدفون تمام شد، دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید پس برای استفاده مجدد از هدست باید آن را به شارژ متصل کنید و منتظر بمانید که شارژ آن تکمیل شود تا دوباره در زمان گیم از آن استفاده کنید.

_ در برخی از هدفون های بی سیم ارزان قیمت، شاهد تأخیر در دریافت صدا بازی هستیم که مشکل حائز اهمیتی برای گیمر ها خواهد بود.

هدست های گیمینگ پی اس فور

راهنمای خرید هدست گیمینگ برای ps4

در بازی هایی مثل WARZONE وگیم های شوتینگ آنلاین نیاز به دقت و تمرکز بالایی برای کسب پیروزی دارید؛ از این جهت باید صدای پای خوبی را از انمی بگیرید و متوجه رفت و آمد و حتی ریلودهای شان در فاصله های دورتر شوید به طوری که با چشمان بسته بتوانید بفهمید که انمی از کدام جهت به سمت شما می آید پس یک هدفون گیمینگ پی اس فور، می تواند در تفکیک صداهای درون یک گیم به شما کمک مؤثری کند تا قادر به چیدن استراتژی های قدرتمند و تصمیم های عاقلانه تر باشید.

از دیگر ویژگی های هدست گیمینگ مناسب PS4 مجهز بودن به میکروفون با کیفیت است پس حتماً شما هم تجربه کرده اید که حین صحبت کردن با هم تیمی هایتان از کیفیت نه چندان خوب و نویز آزاردهنده ای که در صدای شما وجود دارد، ابراز نا رضایتی کنند.

 بنابراین کیفیت خوب میکروفون به شما کمک می کند که با کیفیتی خوب و واضح با هم تیمی هایتان درون بازی صحبت کنید و تجربه ای بهتر از رد و بدل کردن اطلاعات حین بازی داشته باشید.

مورد بعدی که یکی از مهم ترین دغدغه های گیمر هاست، سبکی یا سنگینی هدفون ها می باشد به این دلیل که گیمرها ساعت ها مشغول بازی هستند اگر از هدست گیمینگی که استفاده می کنند وزن سنگینی داشته باشد، پس از دقایقی باعث زدن نبض گوش و سردرد شده به طوری که بعد از برداشتن آن حس نا خوشایندی را به گیمر می دهد پس حین انتخاب هدفون گیمینگ مورد نظر، حتما به وزن آن توجه ویژه ای داشته باشید.

هدست گیمینگ

بهترین هدست گیمینگ برای  PS4 

 همه نوع از هدست ها برای انواع کنسول هایی که دسته هایشان به جک ۳٫۵ mm مجهز هستند، مناسب است پس میتوانید بدون هیچگونه نگرانی از هدفون های گیمینگی که برای PS4 استفاده کرده بودید، برای کنسول PS5 هم استفاده کنید. حتی برای پلتفرم های دیگری مانند موبایل، کامپیوتر و … که از جک ۳٫۵ میلیمتری پشتیبانی می کنند، این هدست ها قابل استفاده هستند.

لازم به ذکر است که برخی از هدست های گیمینگ میان رده یا اکثر رده بالاها دارای صدای فراگیر مجازی ۷٫۱ یا سه بعدی هستند که این ویژگی، نقش پر رنگی در تجربه ی یک بازی لذت بخش و مهیج و همچنین نقش موثری بر درک بهتر فضای بازی به گیمر القا می کند.

بهترین هدست گیمینگ برای PS4

مهمترین دغدغه برای خریداران از فروشگاه های آنلاین، آسوده خاطر بودن از  انتخاب درست و کیفیت مناسب محصول مورد نظرشان است. بنابراین اگر قصد خرید هر کدام از تجهیزات گیمینگ را دارید، ما به شما فروشگاه متاپلیر را پیشنهاد می کنیم.

فروشگاه تجهیزات گیمینگ متاپلیر، از هرمحصولی تصاویر و ویدئوهای بررسی کاملی را در اختیار شما عزیزان گذاشته است تا بتوانید خریدی لذت بخش و مطمئن را با ما تجربه کنید.

موردی که این فروشگاه را متمایز می کند اطلاعات فنی کامل هر هدست می باشد که به صورت ویدیو و متن برای شما قرار داده است که بتوانید با دیگر محصولات مقایسه کنید و خریدی معقول تر را تجربه کنید و در نهایت اگر خودتان نتوانستید تصمیم برای خرید بگیرید کافی است که با شماره های داخل وب سایت تماس گرفته تا نسبت به بودجه و نیازی که دارید به شما مدل های مناسبتان را پیشنهاد بدهند.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©