سئوسیگ

اپلای دانشگاه های برتر دنیا با آزمون تافل یا آزمون آیلتس

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

اپلای دانشگاه های برتر دنیا

گر به دنبال این هستید که بدانید چگونه در آزمون تافل پیشرفت کنید، یا تعریفی از آزمون آیلتس داشته باشید و در نهایت نیز با اپلای آشنا شوید، با ما همراه باشید.

آزمون تافل

صحبت کردن را تمرین کنید (حتی با خودتان)

صحبت کردن به یک زبان اغلب برای بسیاری از ما سخت ترین بخش است. این به این معنا نیست که از نظر فنی آنقدر دشوار است، اما اگر اعتماد به نفس نداشته باشیم می تواند خجالت آور باشد. علاوه بر این، وقتی صحبت می کنیم، زمان زیادی برای فکر کردن نداریم، و بنابراین می توانیم اشتباه کنیم.

اما نکته‌ای را باید به خاطر بسپارید: هر گوینده در جهان، بدون توجه به زبانشان، اشتباه می‌کنند. به من اعتماد کنید — وقتی به زبان انگلیسی صحبت می کنم همیشه اشتباه می کنم. این زبانی است که من با آن بزرگ شدم! من هم شرط می بندم که در زبان اول خود اشتباه کنید. اما ما اجازه نمی دهیم آنها ما را اذیت کنند زیرا معمولاً اعتماد به نفس بیشتری داریم.

با در نظر گرفتن این موضوع، سعی کنید کمی تمرین صحبت کنید. اگر در صحبت کردن با شخص دیگری احساس راحتی نمی کنید، با خودتان صحبت کنید! در آزمون TOEFL iBT، شما با میکروفون صحبت خواهید کرد و هیچ کس به طور زنده به شما گوش نخواهد داد.

نوشتن زمان بندی شده را تمرین کنید

نوشتن با محدودیت زمانی می تواند استرس زا باشد. یادم می‌آید وقتی در مدرسه و دانشگاه امتحان می‌دادم — بیشتر وقت را صرف فکر کردن به یک ایده می‌کردم، و سپس مجبور می‌شدم با عصبانیت انشای خود را ظرف پانزده دقیقه بنویسم تا ضرب‌الاجل را پشت سر بگذارم!

یکی از چیزهایی که من همیشه شاگردانم را به انجام آن تشویق کرده ام این است که گاهی اوقات برای تمرین نوشتن محدودیت زمانی تعیین کنند. این به شما کمک می‌کند زمان خود را بهتر مدیریت کنید، مقدار مشخصی برای برنامه‌ریزی نوشتارتان، زمان کافی برای نوشتن مطلب و به اندازه کافی برای بررسی کارتان پس از اتمام کار، در نظر بگیرید.

آزمون آیلتس

نحوه کسب نمره آیلتس بالا

قبل از شروع آمادگی برای آزمون آیلتس، برای کسب نمره خوب برای پذیرش در برنامه کارشناسی ارشد، باید مطمئن شوید که به زبان انگلیسی مسلط هستید. فقط پس از اینکه پایه خوبی داشته باشید – تسلط بر گرامر استاندارد انگلیسی، واژگان سطح علمی، تسلط به درک مطلب، نوشتن با گرامر خوب و واژگان غنی، درک شنیداری و صحبت کردن – می توانید قدم بعدی را بردارید: آشنایی با آیلتس. قالب

زمان صرف شده برای بهبود سطح کلی زبان انگلیسی شما بسته به سطح شروع و شدت مطالعه شما متفاوت خواهد بود. سپس باید کمی وقت بگذارید تا با شرایط خاص آیلتس آشنا شوید و به فرمت امتحان عادت کنید. در اینجا یازده مرحله ضروری وجود دارد که به شما در دستیابی به نمره آیلتس بالا کمک می کند:

  • آماده سازی خود را زود شروع کنید، ثابت قدم باشید و مرتباً پیشرفت خود را زیر نظر داشته باشید.
  • تسلط بر دستور زبان استاندارد انگلیسی به روشی منظم.
  • مهارت های انگلیسی خود را به چهار روش گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن تمرین کنید.
  • از هر فرصتی برای برقراری ارتباط به زبان انگلیسی، شفاهی و کتبی استفاده کنید.
  • دایره لغات خود را غنی کنید. این یک شبه اتفاق نمی افتد. سعی کنید هر روز حداقل ۱۰ کلمه جدید از حوزه های موضوعی مختلف یاد بگیرید.
  • متون طولانی تر تخصصی در زمینه های موضوعی مختلف – مدیریت، امور مالی، فرهنگ، تاریخ، علوم و غیره را بخوانید.
  • اخبار را بشنوید و مستندهایی را با موضوعات مختلف به زبان انگلیسی تماشا کنید.
  • صحبت کردن با سایر انگلیسی زبانان در مورد خودتان – سرگرمی ها، علایق، زندگی روزمره، خانواده، شغل، رویاها و آرزوهای حرفه ای خود را تمرین کنید.
  • هنگامی که پایه و اساس محکمی از دانش و مهارت های زبان انگلیسی دارید، به دوره آیلتس بپیوندید یا با یک مدرس آیلتس حرفه ای کار کنید.
  • اگر مطمئن نیستید که آماده شروع آمادگی برای آزمون آیلتس هستید یا خیر، یک تست تشخیصی بدهید و از یک مربی حرفه ای در مورد سطح و مراحل بعدی بازخورد دریافت کنید.

  • در پایان آماده سازی آیلتس، تمرین را با آزمون های کامل در شرایط واقعی برای چندین هفته قبل از تاریخ آزمون شروع کنید.

هدف از آمادگی آیلتس این است که مطمئن شوید که واقعاً به زبان انگلیسی مسلط هستید و برای برنامه کارشناسی ارشد یا MBA که به زبان انگلیسی تدریس می شود آماده هستید. دانشگاه ها انتظار دارند که شما در هر چهار مهارت به یک اندازه خوب باشید. بنابراین آمادگی برای شرکت در آیلتس صرفاً کسب نمره بالا نیست. مهمترین نکته ارتقاء مهارت زبان انگلیسی شماست.

آزمون تافل

اپلای دانشگاه های برتر

یک موسسه را انتخاب کنید

مشخص کنید که دوست دارید چه چیزی و کجا مطالعه کنید. این فهرست دانشگاه‌های کانادا مکان خوبی برای شروع است. این شامل مشخصات موسسات و لیست برنامه های آنها است. ممکن است بخواهید در مورد وب سایت های دانشگاهی نیز تحقیق کنید.

مهم است که تا آنجا که می توانید درباره موسساتی که در نظر دارید و جوامعی که در آنها حضور دارند اطلاعات کسب کنید تا مطمئن شوید که بهترین انتخاب ممکن را انجام می دهید. از تماس با مقاماتی که با دانشجویان بین المللی در دانشگاه های مورد علاقه شما سروکار دارند و از آنها سؤال بپرسید، نترسید. همچنین، مطمئن شوید که زمان زیادی برای درخواست و دریافت مجوز تحصیل به خود اختصاص داده اید (به زیر مراجعه کنید).

درخواست تهیه و ارسال کنید

پس از اینکه دانشگاه های مورد نظر خود را شناسایی کردید، در وب سایت آنها شرایط پذیرش را پیدا کنید و فرآیند درخواست شامل چه مواردی است. قوانین درخواست در موسسات مختلف متفاوت است، اما شما باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

آیا شما واجد شرایط هستید؟

برای مثال در کانادا، هر دانشگاه شرایط ورودی خاص خود را دارد و شما را به صورت فردی ارزیابی می کند. با این حال، فارغ التحصیلی از دبیرستان و وضعیت علمی خوب معمولا حداقل شرایط لازم برای تحصیل در مقطع کارشناسی است.

آزمون آیلتس

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت sirapply.com مراجعه کنید.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©