سئوسیگ

با رعایت این نکات، از جدی شدن مشکلات تبلت خود جلوگیری کنید

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

تعمیرات تبلت

تبلت‌های امروزی، پلی میان لپ تاپ‌ها و تلفن‌های همراه هوشمند به حساب می‌آیند. این گجت‌ها سبک‌تر از لپ تاپ و دارای صفحه نمایش بزرگتر از گوشی هستند. به دلیل همین ویژگی اغلب در جلسات، کلاس‌های آنلاین، اجرا پروژه‌های گرافیکی و … از آنها استفاده می‌شود. استفاده مداوم از تبلت ها، شارژ کردن آنها با کابل‌های نامتعارف، جابجایی غلط و ضربه خوردن آنها از عواملیست که موجب خرابی این دستگاه‌ها می‌‌شود. پیدا کردن تعمیرگاهی مناسب که بدون وارد کردن خرابی بیشتر و با استفاده از تجهیزات و قطعات مطمئن و اصلی تعمیرات تبلت را انجام بدهد هم کار آسانی نیست. تعمیرکار تبلت باید تخصص کافی در زمینه تشخیص مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری و در نتیجه تعمیر تبلت را داشته باشد. پس اگر شما نیز استفاده‌های زیادی از تبلت خود می‌کنید و به عبارتی تبلتان، عصای دست شماست، آگاهی از نکاتی که باعث می‌شود از جدی شدن مشکلات تبلت خود جلوگیری کنید به شما کمک شایانی خواهد کرد. با ما همراه باشید.

با برنامه‌ها و اطلاعات اضافی خداحافظی کنید

حافظه تبلت خود را با اطلاعات اضافی اشباع نکنید! اگر به صورت مداوم تبلت شما هنگ می‌کند، یکی از دلایل اصلی آن، می‌تواند پر شدن حافظه رم باشد. در این حالت دستگاه شما فضای کافی برای انجام پردازش‌ها ندارد و شما با اختلال در عملکرد آن، روبرو می‌شوید. بهتر است همیشه سعی کنید حداقل ۵۰۰ مگابایت فضای آزاد در تبلت شما وجود داشته باشد و همچنین ازحافظه‌ جانبی و یا ابری برای ذخیره تصاویر و فایل‌‌های خود استفاده کنید.

برای صفحه نمایش خود بادیگارد استخدام کنید

صفحه نمایش تبلت‌ها اهمیت بالایی دارد، زیرا عدم عملکرد صحیح و یا بروز آسیب در آن، عملا تبلت شما را بلا استفاده خواهد کرد. پس برای محافظت از صفحه نمایش خود از یک گلس استفاده کنید تا مانند یک بادیگارد حرفه‌ای از ال سی دی تبلت شما محافظت کند.

تبلت را قاب کنید

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تنوع در محصولات هوشمند، بازار اکسسوری‌ این گجت‌ها نیز متحول شده است. شاید تا چند سال پیش پیدا کردن یک قاب متناسب با سایز و یا مدل تبلتتان کار مشکلی بود. اما اینک برای هر مدل تنوع طرح بالایی در بازار موجود شده است. با قاب گرفتن تبلتتان علاوه بر افزایش زیبایی آن، از بروز صدمه و ضربه به دستگاه جلوگیری خواهید کرد. یادتان باشد که هنگام خرید قاب، فقط به زیبایی آن توجه نکرده و به کیفیت آن دقت کنید.

نگهداری مناسب از تبلت

به باتری تبلت عمری دوباره هدیه دهید

حتما تا به حال مشاهده کرده‌اید که پس از چند ماه استفاده از تبلتتان، تبلت نسبت به سابق، باتری کمتری در خود نگه‌ می‌دارد. در واقع استفاده مداوم از تبلت به مرور زمان، باعث کاهش ظرفیت باتری می‌شود. توجه به عدم استفاده از تبلت در هنگام شارژ، نصب نکردن بازی‌ها و برنامه‌های سنگین در دستگاه و خاموش کردن دوره‌ای تبلت به باتری تبلت شما، عمری دوباره‌ای خواهد بخشید.

آپدیت ممنوع

با اینکه اغلب توصیه می‍‌شود برای رفع اختلالات موجود در تبلت، سیستم عامل آن را آپدیت کنید. اما اگر تبلت شما قدیمی باشد، ممکن است این مورد به پردازنده آسیب زده و باعث بروز مشکلات جدی‌تر، در تبلت شما شود.

مواظب باشید که تبلت ویروس نگیرد

نصب برنامه‌ها از منابع نامشخص، دانلود و یا دریافت فایل‌های نامعتبر، باعث قرار گرفتن تبلت شما در معرض ویروس شده، و خطر جدی سلامت تبلتتان را تهدید می‌کند. اگر پس از هر گونه انتقال فای و یا نصب برنامه‌ای متوجه شدید که تب تبلتتان بالا رفته و داغ می‌کند و یا ناتوان از اجرای برنامه‌هاست، احتمال آلوده بودن تبلت شما بالا است. نصب و استفاده از یک آنتی ویروس قوی، تبلت شما را در برابر ویروس‌ها واکسینه می‌کند.

ویروسی شدن تبلت

بازی یا جنگ؟

بازی‌ها با اینکه زمان مفرحی را برای شما فراهم می‌آورند، اما تبلت شما در حین اجرا و پردازش بازی‌ها شاهد یک جنگ درونی خواهد بود. بازی‌ها به علت گرافیک بالایی که دارند، پردازنده را به شدت مشغول کرده و از سویی دیگر به باتری نیز جهت فراهم آوردن انرژی این پردازش، آسیب خواهند زد. در واقع نصب و اجرای هر بازی در تبلت شما، به معنای انفجار یک نارنجک درون قطعات آن است. در همین راستا، از نصب بازی در تبلت خود، خودداری کرده و بازی‌ها را با سیستم‌های کامپیوتری که قدرتمندتر هستند، ادامه دهید.

اورجینال باشید

هنگام خرید شارژرهای اورجینال نسبت به نسخه غیر اصل آن، شما هزینه بیشتری باید بپردازید. اما توجه کنید که این هزینه یک استراتژی هوشمندانه است که شما را در برابر هزینه‌های ناشی جهت تعمیر باتری و قطعات تبلت‌تان در آینده مصون نگه می‌دارد. شارژرهای غیر اصل به دلیل نامتناسب بودن و عدم کنترل جریان ورودی، به قطعات داخلی تبلت شما آسیب زده و منجر به خرابی آنها و کاهش عمر تبلت‌تان، می‌شوند.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود!

با وجود اینکه نسل امروزی بسیار باهوش و آشنا با تکنولوژی هستند، اما در اثر ناآگاهی هنگام استفاده از تبلت شما ممکن است به آن آسیب بزنند. به همین علت توصیه می‌کنیم، تبلت خود را دور از دسترس آنها قرار دهید و یا هنگام استفاده کودک، حواستان باشد که تبلت را پرت نکرده و یا صفحه لمسی آن را محکم فشار ندهد. اگر به نکته نصب نکردن بازی در تبلت توجه کنید، مشکل استفاده کودکان از تبلت خود را حل خواهید کرد. در صورتی که تبلت شما بازی نداشته باشد، جذابیت خود را برای کودکان، تا حدود زیادی از دست خواهد داد.

نگهداری و تعمیرات تبلت

به مرکز معتبر تعمیر مراجعه کنید

توجه کنید که تعمیر تبلت، عیب یابی و رفع مشکل آن باید توسط یک کارشناس متخصص در تعمیر انجام گیرد. در صورت عدم توجه به این نکته، ممکن است تبلت خود را برای همیشه از دست بدهید. پس همانگونه که قبل از مراجعه به پزشک، در رابطه با پزشک متخصص و مراکز معتبر جستجو می‌کنید، روی تعمیر تبلت با ارزش خود نیز  حساس بوده و تعمیر آن را به هر مرکزی نسپارید.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©