پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

خرید ماشین دست دوم

یکی از خریدهای جالب و جذاب برای همه ایرانی ها خرید ماشین است . اگر قصد دارید ماشین جدید خریداری کنید بهتر است از قیمت واقعی ماشین اطلاع داشته باشید و همچنین موضوع مهم دیگر این است که گاهی در هنگام خرید ماشین دست دوم با برخی شیاد مواجه می شوید که قیمت واقعی را به شما پیشنهاد نمی کنند و ممکن است شما را دچار اشتباه محاسباتی کنند. ما در این مقاله قصد داریم شما را به سه ماشین در رنج قیمتی ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی آشنا کنیم.

پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک مدل ۹۹ محدوده قیمتی ۵۲۸ میلیون تومان

شرکت ایران خودرو در سال ۱۳۹۷ اقدام به طراحی و تولید پژو ۲۰۷ اتوماتیک کرد و موفق شد در بازار داخلی عرضه کند که البته استقبال خوب خریداران مواجه شد. در طراحی داخلی کابین امکانات خوبی روی خود را تعبیه کرده است تا این مدل پژو را مورد پسند خانواده‌های ایرانی و ماشینی مناسب سفر نمایند.

 از امکانات رفاهی ۲۰۷ می‌توان شیشه بالابر برقی درب‌های جلو و عقب، آینه‌های جانبی برقی همرنگ بدنه ماشین، کروز کنترل و موبایل هندزفری، صندلی راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم چهار جهته دستی و پشت سری قابل تنظیم، فرمان هیدرولیک و سیستم تهویه اتوماتیک ، به سیستم مالتی مدیا با صفحه نمایشگر ۷ اینچی به همراه پورت USB اشاره کرد.

همچنین در بخشی امکانات ایمنی نیز فاکتورهایی چون قفل کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ضدسرقت ایموبلایزر مرکزی، دوربین عقب، حس‌گر عقب کمربند ایمنی سه نقطه ای سرنشینان جلو و عقب، ترمز ABS، ترمز EBD، ترمز EBA که بر روی ماشین تعبیه شده اند، تا پژو ۲۰۷ را هرچه بیشتر به ماشینیی ایمن در سفر نزدیک کند.

مصرف سوخت ۷.۱ لیتر و شتاب ماشین از صفر تا صد کیلومتری حدود ۱۲.۶ ثانیه است. همچنین می‌توان به قدرت موتور آن اشاره کرد که ۱۰۵ اسب بخار قدرت و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متری دارد.

ام وی ام X33 S اسپرت مدل ۹۷ محدوده قیمتی ۵۱۰ میلیون تومان

چری تیگو ۳ یک کراس اوور با طراحی زیبا و چشمگیر است که در سال ۲۰۰۵ در بازار عرضه شد. این ماشین که در ایران با نام ام وی ام ایکس ۳۳ اسپرت شناخته می‌شود . البته مونتاژ آن در ایران توسط شرکت مدیران ماشین انجام می شود .

 از امکانات رفاهی ام وی ام X33 S  می توان به این موارد اشاره کرد  :  سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان ،تنظیم برقی آینه‌های جانبی، تهویه هوشمند، سیستم مدیریت پیمایش، رینگ آلومینیوم ۱۷ اینچی، روکش چرمی صندلی‌ها، سیستم چندرسانه‌ای مولتی‌مدیا با قابلیت اتصال پورت USB و بلوتوث، سانروف برقی دوحالته، ۴ عدد بلندگو استریو، مانیتور ۸ اینچی لمسی و…

امکانات ایمنی نیز ام وی ام X33S  اسپرت توانسته برخی آپشن‌ها مانند کیت اسپرت بدنه، حس‌گر عقب، قفل مرکزی با ریموت،  دوربین عقب، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو را بر روی ماشین تعبیه نماید.

این ماشین ازنظر فنی موتور ۴ سیلندری با حداکثر قدرت ۱۳۶ اسب بخار و گشتاور ۱۸۰ نیوتن متر دارد. شتاب آن نیز از حالت صفر تا صد کیلومتر حدود ۱۳.۸ ثانیه است و حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر در ساعت برای ماشین ثبت‌شده است.

جک ‌s۳ اتوماتیک مدل ۹۸ محدوده قیمتی ۵۴۵ میلیون تومان

در سال ۲۰۱۴ ماشین جک S3 توسط یک شرکت در کشور چین تولید شد و به بازار بین المللی معرفی شد . امکانات رفاهی و ایمنی به‌کاررفته در این ماشین شامل مواردی چون سانروف، مه شکن جلو و عقب ، ایربگ راننده و سرنشین جلو، ترمز کمکی هیدرولیک HBA، تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی با روکش چرمی، ۶ عدد بلندگو کامپیوتر سفری، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و گرم‌کن ، حس‌گر پارک عقب ، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، برف‌پاک‌کن شیشه عقب، سوکت پاور ۱۲ ولتی روی داشبورد و…  هستند.

از خصوصیات فنی  این ماشین می‌توان به موتور ماشین با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی اشاره کرد که قدرت ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن بر متر دارد و حداکثر سرعت ثبت‌شده ماشین نیز ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است و شتاب صفر تا صد  ۱۰.۸  ثانیه برای این ماشین ثبت‌شده است.

اگر قصد خرید و فروش ماشین کارکرده با مصرف کم سوخت رادارید این ماشین گزینه ی مناسبی به حساب می آید .

گروه همراه مکانیک

و حرف آخر اگر قصد خرید ماشین جدید دارید از مشاوره و راهنمایی همراه مکانیک استفاده کنید. همچنین همراه مکانیک در خرید ماشین‌ کارشناسی شده تنها با یک تماس و بدون واسطه به شما مشاوره خواهد داد. از مزایای طرح خرید ماشین با همراه مکانیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارشناسی تخصصی ماشین همراه با گزارش فنی و بدنه
  • ضمانت هفت روزه پرداخت خسارت
  • عقد قولنامه توسط مشاور عقد قولنامه همراه مکانیک
  • خرید بدون واسطه
  • مشاوره انتخاب خودرو متناسب با بودجه و نیاز

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©